Werk & Studie alle pijlers

aspies

19-04-2011 20:14 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kennis vind dat hij weinig aspies kent,waar hij mee kan praten.Dat ze meestal op zichzelf gericht zijn.Is dat zo?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 april 2011 @ 21:19:

[...]

Dacht je écht dat ik tegen de 65 loop????????? Dat duurt nog wel een hééééééle erge dikke 20 jaar, hoor.

Ik stel mijn beeld van jou bij deze he-le-maal bij...

maar je hebt wel een lieve uitstraling, toch?
quote:galadriel schreef op 19 april 2011 @ 21:32:

Een tip Harriet: een spatie na , of . Dat leest wat makkelijker.oke doe ik.bedankt.
quote:Wellhello schreef op 19 april 2011 @ 21:15:

Ik ben geen koetjes en kalfjes kletser, maar als ik eenmaal ergens enthousiast over ben, ga ik los!Nou ik ook niet. Ik wil gesprekken met inhoud.
quote:SeptemberGirl schreef op 19 april 2011 @ 21:35:

[...]

Ik stel mijn beeld van jou bij deze he-le-maal bij...

maar je hebt wel een lieve uitstraling, toch? nou en of hi hi
quote:harriet07 schreef op 19 april 2011 @ 21:40:

[...]

Nou ik ook niet. Ik wil gesprekken met inhoud.Ik ook, ben echt een ster in het laten doodbloeden van gesprekken die nergens over gaan. Heb het meestal pas later door, dat iemand gewoon even wilde social talken
This is not kosher!
Ik ga slapen, maar kom morgen zeker hier nog even kijken.
This is not kosher!
quote:galadriel schreef op 19 april 2011 @ 21:29:

Hoe ben je dan gediscrimineerd op school?ondat ik een beetje anders was.en meer geintereseerd in boeken.
quote:galadriel schreef op 19 april 2011 @ 21:32:

Een tip Harriet: een spatie na , of . Dat leest wat makkelijker.echt hollands dat gezeur over taal fouten en spaties ed..T gaat toch om de conversatie......ik hoef toch bij jullie geen schrijf excamen af te leggen toch......
quote:harriet07 schreef op 19 april 2011 @ 20:25:

Aspies zijn aspergers.En er zijn er meer van dan ik dacht!.Maar

heeft mijn kennis dan inderdaad gelijk? dat je er niet zoveel aan hebt om leuke dingen mee te gaan doen Of een gesrek mee te voeren. o.a.

Nog los van het feit dat ik me ontzettend stoor aan de manier waarop je over mensen met het syndroom van Asperger praat, het volgende..

Mensen met Asperger zijn ontzettend leuk.. ik heb een zoon met deze diagnose en hij is heel erg leuk. Hij is hoogbegaafd en merkt juist dat er met domme en kortzichtige mensen zoals jij niet te praten valt, dus waarom zou hij of ieder ander met Asperger met jou willen praten ? Zonde van de energie..
O Harriet, ik bedoelde het niet slecht en al helemaal niet

Als Hollands gezeur over spaties ed. Absoluut niet zelfs.

Voor mij is het gewoon lastig te lezen en misschien voor anderen ook.

En eerst dankjewel te zeggen en daarna mijn kop eraf te bijten, snap ik ook niet. Probeer serieus met je in gesprek te gaan, maar met deze toon hoeft dat voor mij ook niet meer.

Jammer, we hadden misschien van elkaar kunnen leren, maar als ik zo op mijn woorden moet letten, dan pas ik daarvoor.
quote:poldervrouw schreef op 20 april 2011 @ 21:14:

[...]

Nog los van het feit dat ik me ontzettend stoor aan de manier waarop je over mensen met het syndroom van Asperger praat, het volgende..

Mensen met Asperger zijn ontzettend leuk.. ik heb een zoon met deze diagnose en hij is heel erg leuk. Hij is hoogbegaafd en merkt juist dat er met domme en kortzichtige mensen zoals jij niet te praten valt, dus waarom zou hij of ieder ander met Asperger met jou willen praten ? Zonde van de energie..HEdat heb je niet goed begrepen? .Die kennis vind dat! ik niet! met mij kan hij juist heel leuk praten zegt hij.Ik ben as.. pas op je woorden , want ik vind dit zeer beledigend!
quote:galadriel schreef op 20 april 2011 @ 21:19:

En eerst dankjewel te zeggen en daarna mijn kop eraf te bijten, snap ik ook niet. Probeer serieus met je in gesprek te gaan, maar met deze toon hoeft dat voor mij ook niet meer.

Jammer, we hadden misschien van elkaar kunnen leren, maar als ik zo op mijn woorden moet letten, dan pas ik daarvoor.

Ik bied mijn exuses aan sorry,ik was erg opstandig,niks met jou te maken..maar dan kan ik raar reageren.Ik heb net een mri scan gehad,en een nare mededeling gehad...Ik heb Cadasil....ken je dit

dit zijn uiterst kleine hersen infartjes.daardoor kan mijn cogintieve

denken en o.a.schrijven verstoort zijn...ik ben heel erg geschrokken.Nu gaat het nog goed.
[quote]harriet07 schreef op 20 april 2011 @ 14:44:

[...]

dat gezeur over taal fouten en spaties ed..T gaat toch om de conversatie......

voel je nou niet aangevallen .Ik zit niet lekker in mijn vel.
Harriet,

misschien is het handig in je OP te zetten dan je zelf "aspies" bent. Dan weten mensen waarop ze reageren snap je.

Ik wist het ook niet en vond daarom je OP hatelijk overkomen.

Pas later begreep ik dat je het niet zo bedoelde.

(en heb ook mijn excuus daarvoor gemaakt)

Begrijpelijk dat je overstuur bent van de MRI uitslag.

Sterkte daarmee
quote:spectral schreef op 19 april 2011 @ 20:35:

Na 6 topics zou het oefenen toch wel een beetje over moeten zijn?

En aspies zijn lekker... helemaal in bed.Nou dat wil ik wel met een lekker stuk.Ben jij een lekker stuk?
Dat je een troll bent, ach nou ja, zo veel mensen zijn een troll. Maar dat je een mislukte troll bent, dat vind ik veel kwalijker.
quote:batwom schreef op 19 april 2011 @ 20:19:

Ja joh, je weet toggg, alle "aspies" zijn het zelfde Waarom kijk je op een forum voor aspergers?, als je zelf geen asperger hebt?
quote:batwom schreef op 19 april 2011 @ 20:38:

[...]

Je zou eens wat duidelijker in je vraagstelling kunnen zijn.

Wat is je punt? Wat wil je weten?ik geef antwoorden ,over de vragen die mij gesteld worden.
quote:harriet07 schreef op 20 april 2011 @ 14:44:

[...]

echt hollands dat gezeur over taal fouten en spaties ed..T gaat toch om de conversatie......ik hoef toch bij jullie geen schrijf excamen af te leggen toch......Dit antwoord was niet voor jou bedoeld,Maar voor een ander die zei dat ik veel taal fouten had.
quote:galadriel schreef op 20 april 2011 @ 21:19:

En eerst dankjewel te zeggen en daarna mijn kop eraf te bijten, snap ik ook niet. Probeer serieus met je in gesprek te gaan, maar met deze toon hoeft dat voor mij ook niet meer.deze was niet voor jou bedoeld. Ik kreeg een bericht dat ik taal en spelfouten had,en heb meteen gereageert, kwam dus bij jouw terecht, Sorry ...Ik maak ook fouten.,zeker op de pc die ik pas 5 maanden heb.

Nou, je bent lekker bezig harriet!

Ik hoop dat je antwoord op je vragen krijgt en wens je er veel plezier mee.
[quote]harriet07 schreef op 20 april 2011 @ 14:44:

[...]

echt hollands dat gezeur over taal fouten en spaties ed..T gaat toch om de conversatie......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven