aspies
dinsdag 19 april 2011 om 20:47
quote:harriet07 schreef op 19 april 2011 @ 20:25:
Aspies zijn aspergers.En er zijn er meer van dan ik dacht!.Maar
heeft mijn kennis dan inderdaad gelijk? dat je er niet zoveel aan hebt om leuke dingen mee te gaan doen Of een gesrek mee te voeren. o.a.Nee je hebt er helemaal niks aan. Ze zouden verboden moeten worden.
Aspies zijn aspergers.En er zijn er meer van dan ik dacht!.Maar
heeft mijn kennis dan inderdaad gelijk? dat je er niet zoveel aan hebt om leuke dingen mee te gaan doen Of een gesrek mee te voeren. o.a.Nee je hebt er helemaal niks aan. Ze zouden verboden moeten worden.
dinsdag 19 april 2011 om 20:48
quote:nummerzoveel schreef op 19 april 2011 @ 20:30:
Wat een respectloze manier om over mensen met een psychische diagnose te praten. Bah!
Harriet heeft deze diagnose zelf ook NZ.
Harriet, waarom open je weer zo'n vaag topic? Waarom praat je niet gewoon door in het zelfvertrouwen topic wat je hebt geopend? De basis is hetzelfde.
Wat een respectloze manier om over mensen met een psychische diagnose te praten. Bah!
Harriet, waarom open je weer zo'n vaag topic? Waarom praat je niet gewoon door in het zelfvertrouwen topic wat je hebt geopend? De basis is hetzelfde.
dinsdag 19 april 2011 om 20:49
http://xmb.stuffucanuse.com/xmb/viewthread.php?tid=7290
Dan vind je dit vast een leuk voorstukje.
Dan vind je dit vast een leuk voorstukje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 19 april 2011 om 20:51
dinsdag 19 april 2011 om 20:51
quote:plops schreef op 19 april 2011 @ 20:48:
[...]
Oke, dat is wel handig om te weten.
Ik had het idee dat ze het over "anderen" had.
[...]
Oke, dat is wel handig om te weten.
Ik had het idee dat ze het over "anderen" had.
dinsdag 19 april 2011 om 20:52
http://www.cafepress.co.uk/+aspies-unite+buttons
dinsdag 19 april 2011 om 20:53
dinsdag 19 april 2011 om 20:53
quote:Wellhello schreef op 19 april 2011 @ 20:51:
Poeh, nou ik ben best leuk hoor. Al noem ik mezelf liever geen aspie... En nee, ben niet op mezelf gericht, maar heb wel veel tijd voor mezelf nodig.
En ja, ik heb plannen om de wereld over te nemen, asperges for everyone!Whoehoeoe!!! (heb jij nou ook al een nieuwe avator.... hou daar nou eens mee op allemaal!! ik hou het niet meer bij...)
Poeh, nou ik ben best leuk hoor. Al noem ik mezelf liever geen aspie... En nee, ben niet op mezelf gericht, maar heb wel veel tijd voor mezelf nodig.
En ja, ik heb plannen om de wereld over te nemen, asperges for everyone!Whoehoeoe!!! (heb jij nou ook al een nieuwe avator.... hou daar nou eens mee op allemaal!! ik hou het niet meer bij...)
dinsdag 19 april 2011 om 20:54
quote:galadriel schreef op 19 april 2011 @ 20:39:
[...]
Nee zeker niet, maar het is wel netjes om zo over mensen met asperger te praten????
Ogen ploppen er nu ook uit.Maar dat doe ik juist niet!Ik wil er juist meer over weten.Ben er zelf ook een.Niet zo serieus op vatten allemaal.En aspies is geen scheldnaam.Dat weet je toch best wel,als je zelf asperger hebt
[...]
Nee zeker niet, maar het is wel netjes om zo over mensen met asperger te praten????
Ogen ploppen er nu ook uit.Maar dat doe ik juist niet!Ik wil er juist meer over weten.Ben er zelf ook een.Niet zo serieus op vatten allemaal.En aspies is geen scheldnaam.Dat weet je toch best wel,als je zelf asperger hebt
dinsdag 19 april 2011 om 20:56
dinsdag 19 april 2011 om 20:57
September; dit;
qualities :
• age range : 65-75
• not shy - confident - not scared of an audience
• open to all music
• smiling warm typical grandmother with style
• willing to get involved in a cool music concept
• with a taste for comedy / improvisation
— nothing sexual
?????????????
qualities :
• age range : 65-75
• not shy - confident - not scared of an audience
• open to all music
• smiling warm typical grandmother with style
• willing to get involved in a cool music concept
• with a taste for comedy / improvisation
— nothing sexual
?????????????
dinsdag 19 april 2011 om 20:58
quote:SeptemberGirl schreef op 19 april 2011 @ 20:53:
[...]
Je moet niet alles zo op jezelf betrekken.Het is de ervaring van mijn asperger kennis,wil niet zeggen dat alle aspergers zo zijn
Whoehoeoe!!! (heb jij nou ook al een nieuwe avator.... hou daar nou eens mee op allemaal!! ik hou het niet meer bij...)
[...]
Je moet niet alles zo op jezelf betrekken.Het is de ervaring van mijn asperger kennis,wil niet zeggen dat alle aspergers zo zijn
Whoehoeoe!!! (heb jij nou ook al een nieuwe avator.... hou daar nou eens mee op allemaal!! ik hou het niet meer bij...)
dinsdag 19 april 2011 om 20:58
quote:harriet07 schreef op 19 april 2011 @ 20:54:
[...]
Maar dat doe ik juist niet!Ik wil er juist meer over weten.Ben er zelf ook een.Niet zo serieus op vatten allemaal.En aspies is geen scheldnaam.Dat weet je toch best wel,als je zelf asperger hebt
Dat is juist het hele punt. Het merendeel van de mensen hier zijn geen asperger, en zijn dan ook niet bekend met die uitdrukking.
Die uitdrukking komt dan ook erg kwetsend over, en daar werd op gereageerd.
[...]
Maar dat doe ik juist niet!Ik wil er juist meer over weten.Ben er zelf ook een.Niet zo serieus op vatten allemaal.En aspies is geen scheldnaam.Dat weet je toch best wel,als je zelf asperger hebt
Dat is juist het hele punt. Het merendeel van de mensen hier zijn geen asperger, en zijn dan ook niet bekend met die uitdrukking.
Die uitdrukking komt dan ook erg kwetsend over, en daar werd op gereageerd.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”