A new Perfect Day
woensdag 29 september 2010 om 09:05
g
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh it's such a perfect day,
I'm glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow,
You're going to reap just what you sow...
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh such a perfect day,
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow...
Later is nu
dinsdag 19 april 2011 om 00:20
Ben het hele weekend computerloos geweest in verband met uithuizig, ook weleens lekker hoor. Ben afgelopen zaterdag met beste en oudste vriendin op stap geweest voor mijn verjaardag (jaja, ik ben rond deze datum ook jarig/jarig geweest -hou de precieze datum graag in het midden ) , uitnodiging van haar, oa bij show van Sven Ratzke geweest, is zo gaaf! Al een paar keer op de Parade gezien, echt een geweldige entertainer. Echte een superdag/avond gehad.
Zondagmiddag gevaren, minder lekker dan verwacht, qua weer, maar toch ook leuk, bijgekomen van de zaterdag.
Zondagmiddag gevaren, minder lekker dan verwacht, qua weer, maar toch ook leuk, bijgekomen van de zaterdag.
dinsdag 19 april 2011 om 00:23
quote:jas schreef op 15 april 2011 @ 10:27:
Tsss Dee dat is ook balen dat je een heel uur voor niks rondgehobbeld hebt. (komt omdat Mercurius weer eens retrograde (achteruit) loopt, vanaf 23 april gaat het vast allemaal weer wat beter en vlotter, dan loopt ie weer gewoon)
Nou ja zeg, frappant!
Hoe is het na je kaasschaafincident Thee. Ik ken het fenomeen, niet fijn.
Tsss Dee dat is ook balen dat je een heel uur voor niks rondgehobbeld hebt. (komt omdat Mercurius weer eens retrograde (achteruit) loopt, vanaf 23 april gaat het vast allemaal weer wat beter en vlotter, dan loopt ie weer gewoon)
Nou ja zeg, frappant!
Hoe is het na je kaasschaafincident Thee. Ik ken het fenomeen, niet fijn.
woensdag 20 april 2011 om 14:58
woensdag 20 april 2011 om 23:53
Oohh ik zie het nu pas goed, was nog zo wazig van de medicijnen, je bent jarig geweest: alsnog van harte gefeliciteerd!!!
En ja het is echt lekker weer om de deur open te hebben!
Ik hoop trouwens ook dat ik zo snel opknap dat ik morgen of overmorgen wel wat dingen kan gaan doen. Gewoon miraculeus snel opknappen dat lijkt me ideaal!
En ja het is echt lekker weer om de deur open te hebben!
Ik hoop trouwens ook dat ik zo snel opknap dat ik morgen of overmorgen wel wat dingen kan gaan doen. Gewoon miraculeus snel opknappen dat lijkt me ideaal!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
vrijdag 22 april 2011 om 10:57
Goedemorgen
Op weg naar dit topic kom ik steeds andere topics tegen en dan vergeet ik jullie weer. Tsk. stout!
Jas, ik hoop dat je inderdaad nog lekker opknapt. Dit is toch geen weer om binnen te moeten zitten!
Dee.. nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! Leuke dag? (gehad?)
Wij ontdekten vanmorgen wat raars.
Milo heeft een hele aparte reactie op het liedje Cry for you van September Gaat raar kijken naar de tv en vervolgens janken. Kan niet persé zijn omdat hij het een slecht liedje vindt, want dan zijn er wel betere voorbeelden om te janken. Zo raar! (maar wel grappig)
Ik heb er al een topic over geopend, kijken of het vaker voorkomt en dan ook bij dit liedje
Op weg naar dit topic kom ik steeds andere topics tegen en dan vergeet ik jullie weer. Tsk. stout!
Jas, ik hoop dat je inderdaad nog lekker opknapt. Dit is toch geen weer om binnen te moeten zitten!
Dee.. nog gefeliciteerd met je verjaardag!!! Leuke dag? (gehad?)
Wij ontdekten vanmorgen wat raars.
Milo heeft een hele aparte reactie op het liedje Cry for you van September Gaat raar kijken naar de tv en vervolgens janken. Kan niet persé zijn omdat hij het een slecht liedje vindt, want dan zijn er wel betere voorbeelden om te janken. Zo raar! (maar wel grappig)
Ik heb er al een topic over geopend, kijken of het vaker voorkomt en dan ook bij dit liedje
Later is nu
zaterdag 23 april 2011 om 02:53
Schande Dream, een schande is het! Ons maar zo vergeten!.
Ik heb je link even aangeklikt, hond kijkt even op (het was verder stil, dus hij werd even gestoord in zijn slaap), maar het doet hem verder niks (mij ook niet ). Heel apart dat Milo er zo op reageert, haha!
Ik hoop ook dat je weer een beetje opgeknapt ben Jas!
Ik ben vanavond wezen varen met Twin en andere vriendin, was erg leuk (wel beetje koud soms, net buiten de stad, maar toen we weer in de bewoonde wereld waren was de temperatuur prima, wat een verschil zeg -en op het water is het sowieso kouder want toen we ff gingen toiletteren viel het op dat het op het land veel warmer was.... ligt aan het seizoen, nog net ff te vroeg om echt zwoel te zijn op het water, maar desalniettemin heel gezellig!)
Morgen lekker uitslapen, en 3 dagen vrij, lekker!
Ik heb je link even aangeklikt, hond kijkt even op (het was verder stil, dus hij werd even gestoord in zijn slaap), maar het doet hem verder niks (mij ook niet ). Heel apart dat Milo er zo op reageert, haha!
Ik hoop ook dat je weer een beetje opgeknapt ben Jas!
Ik ben vanavond wezen varen met Twin en andere vriendin, was erg leuk (wel beetje koud soms, net buiten de stad, maar toen we weer in de bewoonde wereld waren was de temperatuur prima, wat een verschil zeg -en op het water is het sowieso kouder want toen we ff gingen toiletteren viel het op dat het op het land veel warmer was.... ligt aan het seizoen, nog net ff te vroeg om echt zwoel te zijn op het water, maar desalniettemin heel gezellig!)
Morgen lekker uitslapen, en 3 dagen vrij, lekker!
zaterdag 23 april 2011 om 10:20
Sorry Dee
Ik merk altijd als ik 's nachts uit de stad naar onze wijk fiets, dat het nadat ik een kanaal over ben gegaan en toch meer tussen weilanden fiets, dat het dan ineens killer is. Niet direct koud, wel vochtiger.
Maar nu is het ook nog niet echt warm. De tuindeur staat open, maar alleen achterin de tuin nog zon. Brr.. Ben alleen met Milo thuis, dat is wel even lekker
Ik merk altijd als ik 's nachts uit de stad naar onze wijk fiets, dat het nadat ik een kanaal over ben gegaan en toch meer tussen weilanden fiets, dat het dan ineens killer is. Niet direct koud, wel vochtiger.
Maar nu is het ook nog niet echt warm. De tuindeur staat open, maar alleen achterin de tuin nog zon. Brr.. Ben alleen met Milo thuis, dat is wel even lekker
Later is nu
zondag 24 april 2011 om 23:15
Jaaaa.. stukken beter geworden.
En vandaag lekker bij m'n ouders op de camping geweest
Morgen op de fiets naar schoonmoeder, ook fijn. Daarna wilde ik nog naar een foto-expositie, maar die is op maandag dicht. Morgen dus ook. Balen. Maar volgende week gaan de kinderen weer een weekje naar m'n ouders, waardoor ik tijd zat heb
En vandaag lekker bij m'n ouders op de camping geweest
Morgen op de fiets naar schoonmoeder, ook fijn. Daarna wilde ik nog naar een foto-expositie, maar die is op maandag dicht. Morgen dus ook. Balen. Maar volgende week gaan de kinderen weer een weekje naar m'n ouders, waardoor ik tijd zat heb
Later is nu
dinsdag 26 april 2011 om 17:35
Lekker, zo'n weekje in het vooruitzicht Dream!
Ik heb gisteren niet veel gedaan, kreeg zondag tijdens varen enorm last van al die rondvliegende pluizen, branderige ogen, loopneus etc. en dat zette maandag nog even door.
Heb dus lekker in huis gerommeld en eindelíjk m'n foto's op een stickje gezet zodat ik m'n camera weer leeg kon maken én via internet een fotoboek gemaakt van alle sneeuwfoto's van afgelopen winter (lekker, met zo'n temperatuurtje ). Ik had nl een bon gewonnen voor een gratis boek van 25 pagina's. Volgens mij wordt het prachtig, moet wel 5 werkdagen wachten helaas totdat ik 'm in huis heb, geduld is niet mijn sterkste kant...
Ik heb gisteren niet veel gedaan, kreeg zondag tijdens varen enorm last van al die rondvliegende pluizen, branderige ogen, loopneus etc. en dat zette maandag nog even door.
Heb dus lekker in huis gerommeld en eindelíjk m'n foto's op een stickje gezet zodat ik m'n camera weer leeg kon maken én via internet een fotoboek gemaakt van alle sneeuwfoto's van afgelopen winter (lekker, met zo'n temperatuurtje ). Ik had nl een bon gewonnen voor een gratis boek van 25 pagina's. Volgens mij wordt het prachtig, moet wel 5 werkdagen wachten helaas totdat ik 'm in huis heb, geduld is niet mijn sterkste kant...
dinsdag 26 april 2011 om 23:06
Hier natuurlijk ook gefeliciteerd Calinn
Jij niet zo geduldig Dee goh
Het varen was idd heerlijk, en we hadden in die tijd dat we gevaren hebben wel in Friesland kunnen zitten;)
Hahaha Dreamer dat heb ik nou ook steeds, kom ik op het forum om hier bij te kletsen en zit vervolgens alleen maar overal te lezen
Lekker zn vrije week, ik hoop dat het mooi weer blijft, vond het vandaag al ietsje minder:(
Ik vind het wel een aardig nummer, grappig dat Milo daar zo op reageert.
Al wat opgeknapt Jas, echt zonde idd met dit mooie weer binnen te moeten zitten.
Het is me nog steeds niet gelukt om in M zn bek te kijken, maar hij moet zn bek ook een hele tijd openhouden om echt goed te kijken, want als hij gaapt doe ik dat ook al maar dan zie ik nog niks.
Ja raar idee he dat je van een andere hond weer net zoveel kan houden, maar is echt zo, al heeft het wel even zn tijd nodig.
Wat jammer van die voorstelling Thee, en zonde vh eten en het geld.
Mooi dat je een roos kreeg van die jongen
Ik heb eigenlijk niks te melden, geniet volop vh mooie weer en omdat ik zoveel mogelijk buiten zit lees ik weer, en zit minder achter de pc dus;)
Jij niet zo geduldig Dee goh
Het varen was idd heerlijk, en we hadden in die tijd dat we gevaren hebben wel in Friesland kunnen zitten;)
Hahaha Dreamer dat heb ik nou ook steeds, kom ik op het forum om hier bij te kletsen en zit vervolgens alleen maar overal te lezen
Lekker zn vrije week, ik hoop dat het mooi weer blijft, vond het vandaag al ietsje minder:(
Ik vind het wel een aardig nummer, grappig dat Milo daar zo op reageert.
Al wat opgeknapt Jas, echt zonde idd met dit mooie weer binnen te moeten zitten.
Het is me nog steeds niet gelukt om in M zn bek te kijken, maar hij moet zn bek ook een hele tijd openhouden om echt goed te kijken, want als hij gaapt doe ik dat ook al maar dan zie ik nog niks.
Ja raar idee he dat je van een andere hond weer net zoveel kan houden, maar is echt zo, al heeft het wel even zn tijd nodig.
Wat jammer van die voorstelling Thee, en zonde vh eten en het geld.
Mooi dat je een roos kreeg van die jongen
Ik heb eigenlijk niks te melden, geniet volop vh mooie weer en omdat ik zoveel mogelijk buiten zit lees ik weer, en zit minder achter de pc dus;)
.
woensdag 27 april 2011 om 11:24
quote:Dee_ schreef op 27 april 2011 @ 00:27:
[quote]tweeling schreef op 26 april 2011 @ 23:06:
Idd! Dat doen we de volgende keer Cool!! Lijkt me erg leuk!
[quote]tweeling schreef op 26 april 2011 @ 23:06:
Idd! Dat doen we de volgende keer Cool!! Lijkt me erg leuk!
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
donderdag 28 april 2011 om 23:27