3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Bagdad café vond ik trouwens ook een rotfilm terwijl deze film veel goede recensies heeft gehad.

Alleen de soundtrack vond ik mooi.
Alle reacties Link kopieren
La double vie de Veronique

Bittermoon

Brams Stokers dracula

Moet niet gekker worden Vil!

Alle 3 geweldige films. Bittermoon hebben we hier en paar x gezien. Is één van de favorieten van man.

Bram Stokers Dracula ook vaak gezien. Geweldig. Ben sowieso vampierenfilm-fan. Alle Buffy's ook 2 x gezien, haha. Heerlijk.
Brams Stokers dracula is ook vooral zo "sfeervol", vreemd genoeg hahaha, de sneeuw etc.

Wist je dat Monica Belucci er ook in speelde?

Kom ik van Monica B op Gene Hackman, zij hebben samen in een spannende film gespeeld iets van "under suspicion".

Amistad, ook een film die je moet hebben gezien.

Little shop of horrors ook geweldig
Ja prachtig gefilmd BS Dracula. Ik heb een vriendin die ook zo gek is op vampierenfilms. Dus besloten we er zoveel mogelijk te zien tijd geleden. De ergste was die van Andy Warhol. Haha, we hebben in een deuk gelegen.

Ik schrijf de films op die ik nog niet heb gezien, want vergeet anders de titels weer.

Ik ga zakken voordat ik achter de pc in slaap sukkel. Trustuh voor straks Vil.
Abel van Alex Warmerdam

pffff en nu ga ik slapen hahaha anders slaat mijn database op hol.

en weltrusten!
quote:mocy schreef op 21 april 2011 @ 01:19:

Ja prachtig gefilmd BS Dracula. Ik heb een vriendin die ook zo gek is op vampierenfilms. Dus besloten we er zoveel mogelijk te zien tijd geleden. De ergste was die van Andy Warhol. Haha, we hebben in een deuk gelegen.

Ik schrijf de films op die ik nog niet heb gezien, want vergeet anders de titels weer.

Ik ga zakken voordat ik achter de pc in slaap sukkel. Trustuh voor straks Vil.

Oh dan ken je vast ook wel ' the fearless vampire killers" van Roman Polanski!

en nu ga ik echt
Nog ff. Als ik aan Abel denk moet ik nog steeds lachen. Doe nog wel eens die scene met schaar en vlieg na. Of die van de vissticks.

Alex van Warmerdam heel goed. Net als Orlow Seunke.
quote:mocy schreef op 21 april 2011 @ 01:22:

Nog ff. Als ik aan Abel denk moet ik nog steeds lachen. Doe nog wel eens die scene met schaar en vlieg na. Of die van de vissticks.

Alex van Warmerdam heel goed. Net als Orlow Seunke.

heerlijke droge humor.

wat dacht je van die scene waarin Abel de klok een uur vooruit heeft gezet op oudjaarsdag?

"Nou duif, geen vuurwerk dit jaar"
Goedmeurning!!!
Goedemorgen!!!

Vakantie en voor 7 uur op voor de bouwvakkers
Als de oude 3000 weer terug aan het komen is zal ik er nog een aantal roepen: SGAAAPIE,EGEL, SPUKA,FREAK,FRIEZ
Ik heb geen zin vandaag.
Goodmorning,

Ik weet niet wat ik aan moet. Had ik maar werk met een uniform.

Fijne dag allemaal.

goedemorgen

heb ik bijna 9 uur geslapen ben ik nog moe

vandaag maar tot 15.15 op kantoor, dan een afspraak van een half uur en dan weekend

Vier dagen vrij
a docter a day keeps the apple away
*zucht*

stom huishouden......

*sjokt naar boven met emmer sop*
Jij kunt nog wat doen Pop Het is hier een puinzooi maar ik kan nog steeds niks schoonmaken. Heeft weinig nut
Zo, 15 km gefietst. Heerlijk weer zeg. Zit nu te wachten bij therapie, daarna even met Oudste shoppen en dan weer terugfietsen. Dan heb ik mijn beweging wel weer gehad voor vandaag geloof ik.

Ik ben laat en moet nog heel veel doen!

goooooodmorning!

Om terug te komen op de film Vil: ik vond Precious ook teleurstellend. De 'diepgang' werd mij niet aangegrepen wat ik wel verwacht had. Ach, weer een streep meer door mijn must see lijstje!

Ik was gister in mn modus dat ik ga proefdraaien vergeten te vertellen dat ik nu ook sinds gister naar de diëtiste ga. Ik moet meer eten. Nou komt dat ff goed uit

Dus ik zit nu al (voor mij nu al ja, ik ontbijt meestal rond 13.00 uur) aan 2 bruine boterhammen met gekleurde muisjes. Ik hoef gelukkig (nog?) geen vlees op brood want dat vinnik niet lekker! (Ik ben een nep vegetariër geloof ik )

En ik mag ookl mijn koffieverslaving behouden
Succes Vil met je doe werk!
En BAM wat lekker zo'n lange fietstocht!

Ik doe elke dag een klein stukje fietsen maar is me toch echt nog te zwaar met mn knie maar ik heb ook zin om lekker lang te fietsen!

Lekker die zon dus lekker warm en dan een fris windje door de vaart.. Mmm..
quote:mamalief schreef op 21 april 2011 @ 08:16:

Ik heb geen zin vandaag. Maar je bent toch al heel goed bezig geweest!
Goeiemorgen!

Ik heb al gestofzuigd, gedweild wasje gedraaid, wc schoongemaakt.

Nu koffie, een peuk en dan orde scheppen in mijn kledingkast!
Chooc

Hahaha, dat heet een lunch dan he....

Ik eet al een langere tijd helemaal geen vlees, beetje bij beetje transformeer ik van nep-vegetariër tot een hele echte

En nu ben ik weg..

Chooc, fijne dag nog verder
En Bankje ik herken je gevoel haha!

Ik vond het best frustrerend dat ik niks kon schoonmaken maar het is voor een goed doel: je mooie nieuwe keuken en badkamer!

Hoe is het met je aanrechtblad afgelopen? En wordt het al mooi?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven