playback nummer gezocht
woensdag 20 april 2011 om 10:24
Ik ben op zoek naar een nummer om te playbacken.
Dit is voor een act die onze dorpszeskamp afstuit en voor 50 % mee telt.
Wat zoek ik niet, dat zijn de geijkte playback nummers, zo als Meatlofe of grease of zo.
Wat zoek ik wel, een gaaf nummer met een mooie clip die haalbaar is om na te maken, of een leuk musical nummer..
Wij hebben geen echte dansers in onze groep zitten ..en de mannen zijn niet echt in the mood dit jaar ..
Nummer die wij al gedaan hebben zijn
It’s a hart knocked life uit de musical Annie
The lonely goat uit the sound of music
Cotton eye joe van Rednex
Mag ik hier roken van w.c experiens
En natuurlijk nog wat meer, maar om een beeld te geven.
Wie heeft er nog wat leuke tips???
Dit is voor een act die onze dorpszeskamp afstuit en voor 50 % mee telt.
Wat zoek ik niet, dat zijn de geijkte playback nummers, zo als Meatlofe of grease of zo.
Wat zoek ik wel, een gaaf nummer met een mooie clip die haalbaar is om na te maken, of een leuk musical nummer..
Wij hebben geen echte dansers in onze groep zitten ..en de mannen zijn niet echt in the mood dit jaar ..
Nummer die wij al gedaan hebben zijn
It’s a hart knocked life uit de musical Annie
The lonely goat uit the sound of music
Cotton eye joe van Rednex
Mag ik hier roken van w.c experiens
En natuurlijk nog wat meer, maar om een beeld te geven.
Wie heeft er nog wat leuke tips???
donderdag 21 april 2011 om 10:30
Als de lat hoog ligt, zijn die liedjes uit Chicago echt een goede tip hoor, kijk maar eens op youtube naar filmpjes uit de Nederlandse musical.Vooral Tralietango is mooi, allemaal stoelen op een rijtjes, echt heel gaaf hoor. Helaas heb ik geen filmpjes van ons.
de Jantjes zijn wat simpeler te realiseren en is een leuk nummer voor de zaal, die gaat snel mee.
de Jantjes zijn wat simpeler te realiseren en is een leuk nummer voor de zaal, die gaat snel mee.