3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
donderdag 21 april 2011 om 21:49
Josje wat nu weer dan? Nog meer uitzoeken en inleveren??
Vin.. Ik heb net even gevraagd waarom hij zn auto zo stom had geparkeerd... kijkt ie me heel verbaasd aan hoe ik dat kan weten
Hij is op dat plein bezig... er komt een nieuwe zaak. Surinaamse toko en ook belegde broodjes. En daar is hij een keukenblok aan het maken en nog wat kleine dingetjes. Volgende week vrijdag willen ze open en er staat nu nog niks
donderdag 21 april 2011 om 22:03
Oke, zag er voor mij als 1 uit, wist al niet eens meer dat er een tandenboer zat.
Heb ik weleens over mijn tandartsen-angst verteld?
Ben trouwens goed geslaagd voor nieuwe schoenen. 2 paar zelfs. Een paar lekkere wolky's, lekkere instappers met bandje over de wreef waar ik ook heerlijk op kan lopen en een paar open schoenen in de kleur taupe. Heel bijzonder aangezien ik alleen maar zwart draag en koop maar ze hadden ze niet in zwart en ik vond ze zo leuk.
Heb ik weleens over mijn tandartsen-angst verteld?
Ben trouwens goed geslaagd voor nieuwe schoenen. 2 paar zelfs. Een paar lekkere wolky's, lekkere instappers met bandje over de wreef waar ik ook heerlijk op kan lopen en een paar open schoenen in de kleur taupe. Heel bijzonder aangezien ik alleen maar zwart draag en koop maar ze hadden ze niet in zwart en ik vond ze zo leuk.
donderdag 21 april 2011 om 22:11
Josje, die zooi is er nu eenmaal maar laat het je niet kisten. Je bent zo goed bezig! Probeer er boven te staan, laat zien dat je beter bent dan dat en dat het je niet klein krijgt. En soms ga je even lekker in een hoekie zitten janken en schreeuwen en kom hier vooral je verhaal doen maar ga door met je energie en het sporten en genieten!
donderdag 21 april 2011 om 22:14
quote:Gravinnetje schreef op 21 april 2011 @ 22:11:
Josje, die zooi is er nu eenmaal maar laat het je niet kisten. Je bent zo goed bezig! Probeer er boven te staan, laat zien dat je beter bent dan dat en dat het je niet klein krijgt. En soms ga je even lekker in een hoekie zitten janken en schreeuwen en kom hier vooral je verhaal doen maar ga door met je energie en het sporten en genieten!Dat ging tot vanavond ook heel goed, maar toen ik thuis kwam brak er wat. Heb de hele avond een beetje op de bank liggen hangen, maar morgen ga ik er weer tegenaan
Josje, die zooi is er nu eenmaal maar laat het je niet kisten. Je bent zo goed bezig! Probeer er boven te staan, laat zien dat je beter bent dan dat en dat het je niet klein krijgt. En soms ga je even lekker in een hoekie zitten janken en schreeuwen en kom hier vooral je verhaal doen maar ga door met je energie en het sporten en genieten!Dat ging tot vanavond ook heel goed, maar toen ik thuis kwam brak er wat. Heb de hele avond een beetje op de bank liggen hangen, maar morgen ga ik er weer tegenaan