New York
vrijdag 22 april 2011 om 19:03
Vriendlief hoorde op de radio dat Coen van Coen&Sander show op de radio ook naar NY gaat om zijn verjaardag te vieren.
En het lijkt wel of in ieder tijdschrift er wel iets over in staat. Erg grappig hoe dat opeens opvalt.
En roep vandaag al heel de tijd, over een week lopen we er nu rond. Hihih leuk he!!!
En het lijkt wel of in ieder tijdschrift er wel iets over in staat. Erg grappig hoe dat opeens opvalt.
En roep vandaag al heel de tijd, over een week lopen we er nu rond. Hihih leuk he!!!
vrijdag 22 april 2011 om 19:18
vrijdag 22 april 2011 om 19:27
quote:tanja32 schreef op 22 april 2011 @ 19:18:
Jullie over een week al!!
Ik vind eigenlijk vliegen ook iedere keer heel eng, en we hebben 2 kleine kinderen die bij mijn ouders blijven en ineens maak ik mij daar ook veel zorgen over. Maar hoe dan ook ga ik straks een week genieten van onze vakantie met z'n tweeën.
Kan me voorstellen dat je dat in de gedachte schiet. Dat hoop je natuurlijk nooit dat er iets gebeurd. Maar heb je wel alles goed geregeld? Ik weet van een vriendin dat ze een brief heeft waarin staat wat er zou moeten gebeuren en met ieders handtekening erop. Zij gaat ook vaak met haar man weg zonder kids.
Misschien een idee voor je om zoiets op te stellen en aan je ouders te geven in bewaring.
En verder, 2 weken gaat ook snel! Anders waren we elkaar misschien tegen gekomen daar zonder het te weten
Jullie over een week al!!
Ik vind eigenlijk vliegen ook iedere keer heel eng, en we hebben 2 kleine kinderen die bij mijn ouders blijven en ineens maak ik mij daar ook veel zorgen over. Maar hoe dan ook ga ik straks een week genieten van onze vakantie met z'n tweeën.
Kan me voorstellen dat je dat in de gedachte schiet. Dat hoop je natuurlijk nooit dat er iets gebeurd. Maar heb je wel alles goed geregeld? Ik weet van een vriendin dat ze een brief heeft waarin staat wat er zou moeten gebeuren en met ieders handtekening erop. Zij gaat ook vaak met haar man weg zonder kids.
Misschien een idee voor je om zoiets op te stellen en aan je ouders te geven in bewaring.
En verder, 2 weken gaat ook snel! Anders waren we elkaar misschien tegen gekomen daar zonder het te weten

zaterdag 23 april 2011 om 00:12
Oh, ik vond gezond eten in NY juist geen enkel probleem, eigenlijk. Heb vaak salade gegeten, ofwel bij een broodjes/saladezaak gehaald (die zijn er best veel, vind ik) of wel bij zo'n luxe supermarkt (cuccinella's ofzo, dacht ik?) die zit op meerdere plekken en daar hebben ze een fantastische saldebar. Verder een keer heel goed Italiaans (Epistrophy, ergens op Mott Str dacht ik) en paar keer sushi (bij St Marks in de buurt) gegeten. Heb 2 kjeer een pizzaslice op en 1 keer een hotdog, maar als je je ergens niet verplicht hoeft te voelen om junk food te eten is het wel in New York, vond ik.
zaterdag 23 april 2011 om 08:35
Ja salades had ik mij ook al bedacht. Ik heb volgens mij ook vaak in reportages over New York gezien dat niemand kookt en iedereen dus buiten de deur eet, dan kan het niet alleen maar junkfood zijn, toch?
Wij hebben vastgelegd hoe we alles geregeld willen hebben.
Pier 17 is een leuke tip, gaan wij zeker even kijken.
Wij hebben vastgelegd hoe we alles geregeld willen hebben.
Pier 17 is een leuke tip, gaan wij zeker even kijken.
zaterdag 23 april 2011 om 09:52
Dat is een fijne temp flatscreen,toen wij er waren was het 35+.
Op zich was het wel te doen maar we moesten wel af en toe ergens in de airco gaan zitten.Zo hebben we een half uur binnen bij de united nations op een bankje zitten uitpuffen.
Wat ook heerlijk is is om ergens een broodje (of salade oid) te halen en in Bryant park te gaan zitten of op het gras liggen.
Er staan ook veel stoeltjes in de zon en aan de schaduwkant(daar zaten wij want midden op de dag in de zon was het daar niet uit te houden).
Oh als je fan was van Friends,het gebouw staat op de hoek van Bedford and Grove leuk om langs te lopen als je er in de buurt bent en het is daar sowieso gezellig lopen in die wijk daar in de buurt hebben ze ook de voorkant gefilmd van een van die huizen voor The Cosby show die zit in St Lukes Place in Leroy street.
Op zich was het wel te doen maar we moesten wel af en toe ergens in de airco gaan zitten.Zo hebben we een half uur binnen bij de united nations op een bankje zitten uitpuffen.
Wat ook heerlijk is is om ergens een broodje (of salade oid) te halen en in Bryant park te gaan zitten of op het gras liggen.
Er staan ook veel stoeltjes in de zon en aan de schaduwkant(daar zaten wij want midden op de dag in de zon was het daar niet uit te houden).
Oh als je fan was van Friends,het gebouw staat op de hoek van Bedford and Grove leuk om langs te lopen als je er in de buurt bent en het is daar sowieso gezellig lopen in die wijk daar in de buurt hebben ze ook de voorkant gefilmd van een van die huizen voor The Cosby show die zit in St Lukes Place in Leroy street.
zondag 24 april 2011 om 16:32
Heerlijk Flatscreen! Ik was er vorig jaar rond deze tijd (toen was het daar zo warm als nu hier ongeveer) vond het een superfijne tijd om in zo'n stad te zijn. Als de kersenbomen nog in bloei staan moet je eigenlijk wel even naar de botanische tuinen in Brooklyn, bij prospekt. Heel prachtig. Al kan ik me ook voorstellen dat je Manhattan niet uitkomt als je maar 5 dagen hebt..

maandag 25 april 2011 om 13:33

maandag 25 april 2011 om 13:49

dinsdag 26 april 2011 om 20:55
[quote]dolfje schreef op 23 april 2011 @ 09:52:
Deze tip kreeg ik inderdaad vandaag nog van een collega!
Dus on my list
Deze tip kreeg ik inderdaad vandaag nog van een collega!
Dus on my list