3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Alle reacties Link kopieren
Mogguh Minny.

Have a nice day!
Morgen allemaal,

Ben nu nog wel van plan een hoop te doen vandaag. Moet spullen ruilen in stad, boodschappen, hh-en (en frituurpan schoonmaken), naar oudste (daar hh-en), naar jongste (diens vriendin hh-t maar)..

Waar zijn die tijden van een gat in de dag slapen en niks doen gebleven?
Die tijden zijn hier Moos! *gaapt* Goeiemoggel.. I need to wake up.. Koffie

I'm back

Tonnetje rond, want ik heb een week lang uitgebreid ontbeten, 4 gangen gegeten voor de lunch, iedere dag een high tea èn 4 gangen voor het diner. Pffff, ik wil geloof ik nog niet weten wat de schade is....

Maar man oh man, wat was het mooi! Ik denk dat dit mijn mooiste vakantie ooit is geweest. Veel gezien en geleerd, genoten van de luxe, maar vooral weer heel erg dankbaar dat ik in dit mooie land mag wonen. Ik zou bijna mijn nieuwe baan afzeggen, haha.

Alles ok hier, iemand een knuffel nodig, een felicitatie of een schop onder z'n kont. Ik ga niet terug lezen namelijk, zit nog heerlijk in de vakantiestand en hoef even helemaal niets van mezelf. Jullie zullen me wel veel zien komende week, want ik heb nog 8 dagen vrij Wat zal ik eens gaan doen?
anoniem_111013 wijzigde dit bericht op 23-04-2011 12:00
Reden: typfout
% gewijzigd
Moussie klinkt helemaal geweldig, waar kan ik boeken?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Courtje, gefeliciteerd

Mijn stofzuiger is doorgebrand

Net nu mijn kamer vol met zand ligt, want gisteren hebben we de tuin aangepakt.

Oh oh oh, waarom?????????

Hee Veer, dat klinkt als een fijn weekend/vakantie die je hebt gehad, wow!

Waar ga je heen voor je volgende baan?
Vil, dat gebeurt altijd als je het ding echt nodig hebt
Veer, welkom terug. Waar zat je dit keer? Tips over goede hotels in E zijn erg welkom.

Vil, das K.T. Heb je nog wel een bezem en stoffer en blik?

Roos, al bijgekomen van die geweldige show van gisteravond.....

Chooc, gelukkig, die tijden bestaan toch nog wel.
quote:mocy schreef op 21 april 2011 @ 22:56:

Zo vier op een vil.

Nee hoor, dat was vier op een Moos!

Ggggr uitgerekend die ene bon kan ik niet vinden, al die anderen wel!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee Roos en Moos!

Nee, die bezem hebben we gisteren voor de tuin gebruikt dus die gebruik ik niet meer voor in het huis.

Mwah, ik moet vanmiddag maar een nieuwe kopen. Het stinkt nu enorm hier in huis naar verbrand plastic, komt door die defecte stofzuiger.

Ik ga zo Deet bellen kunnen we heel gemoedelijk en bovenal heel romantisch stofzuigers gaan bekijken.

Tuin is mooi opgeknapt, Deet heeft het meeste gedaan, ik ben meer iemand voor de instructies, haahahaha. maar goed, drie rodondenderons gekocht en geplaatst en in de toekomst wil ik er nog meer en dan hoop ik dat ze héél groot worden en mooi gaan bloeien ieder jaar.

Oh, en ik heb nu zo'n raster in de tuin met een klein treurig bruidsluiertje, haha, maar met zo'n raster hoor ik er nu helemaal bij
Ik heb een week dit gedaan
quote:mocy schreef op 23 april 2011 @ 12:18:

Ggggr uitgerekend die ene bon kan ik niet vinden, al die anderen wel!Waar ben jij mee bezig?
Veer wat gaaf. Wat een pracht van een boot.

Vil het wordt wel heel erg serieus als jullie al hh-apparaten samen gaan uitzoeken. Lekker van je tuin. Dat wordt ja zeggen onder de bruidsluierT
Ik moet dingen gaan ruilen Vil. O.a. een roze jurk die voor geen meter staat en die bon ben ik kwijt. Nu zit ik er dus aan vast. Afijn, dan maar gebruiken als huisjurk.
Begrijp ook niet dat ik die gekocht heb, Roze!!!
En een rood shirt met allemaal ruches etc. Lijk er wel een petit four in. Gelukkig heb ik die bon nog wel, die was ook duurder.
Maar zit moed te verzamlen, naar de stad met dit weer is het ergste wat er is.
En wilde eerst vet uit frituurpan doen, maar dat is nog steeds niet afgekoeld. Zit dus al vroeg in die gore frituurdamp want de afzuigerT kan het met dit weer geloof ik niet aan.
quote:mocy schreef op 23 april 2011 @ 12:27:

Ik moet dingen gaan ruilen Vil. O.a. een roze jurk die voor geen meter staat en die bon ben ik kwijt. Nu zit ik er dus aan vast. Afijn, dan maar gebruiken als huisjurk.

Moos, je kunt het altijd proberen zonder bon. Al woon je natuurlijk wel in een stad met meer criminelen dan ik maar "niet geschoten is altijd mis". Mij is het wel eens gelukt.

Zitten de kaartjes er nog aan vast?
Wat een kommerT en kwelT.
quote:mocy schreef op 23 april 2011 @ 12:28:

En een rood shirt met allemaal ruches etc. Lijk er wel een petit four in. Gelukkig heb ik die bon nog wel, die was ook duurder.

tip; niet gaan shoppen wanneer je lichaam zich in een vervelende steeds terugkerende cyclus bevindt.

Waren het impulsaankopen?
quote:mocy schreef op 23 april 2011 @ 12:30:

Wat een kommerT en kwelT.Hahahaha, zo te lezen heb je het wel erg zwaar.
quote:Vilma schreef op 23 april 2011 @ 12:29:

[...]

Moos, je kunt het altijd proberen zonder bon. Al woon je natuurlijk wel in een stad met meer criminelen dan ik maar "niet geschoten is altijd mis". Mij is het wel eens gelukt.

Zitten de kaartjes er nog aan vast?

Pardon reeds....Ja vooral die kouwe kak hier...

Dat roze misbaksel was niet zo duur. Dus dat laat ik maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven