Burnout! Het vervolg

09-02-2011 17:27 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Burnout? Het begin.

Hier kunnen we verder. Verder met onze verhalen, verder met troostende woorden, verder met goede adviezen, verder met 'klagen', verder dingen van ons afschrijven. Kortom verder met het schrijven over ons leven met een burnout en het herstel daarvan.
En vooral die kids...ze zijn hartstikke lief hoor, maar vragen constant aandacht! trek ik me ff terug in onze slaapkamer om de bedden op te maken, komt mn nichtje constant binnen waggelen om te 'helpen'... wil ik even alleen met de hond gaan lopen, vraagt mn ene neefje of ie mee mag. En ja, dan moet mn andere neefje natuurlijk ook mee... Wel schattig allemaal hoor, maar het kost me drie keer zoveel lepels als ik heb
voor Maris
Voor iedereen! Kunnen we allemaal wel gebruiken hier.

Ik ga een weekendje naar mijn vriend, zal af en toe misschien even kijken hier, maar niet veel posten.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend, en keep the spoons!
hoi allemaal

niet bijgelezen dagen vliegen voorbij en tijd te kort.

hier gaat het op zich wel oke.

heb fijn geaprek met psych gehad, manisch vond hij een stapje te ver gaan, maar depressief vond hij toch echt wel.nou zo n uur vliegt ook weer voorbij, hoop besproken enzo en over 3 weken weer verder. ga het ook nog met mijn eigen psych bespreken.

hier genieten we van het heerlijke weer, we hebben de barbeque al aan gehad..elke avond tot laat in de tuin zitten, heerlijk hoor.

ik heb bijna een week vakantie voelde me bijna schuldig om het te vragen, mar ja heb er toch echt recht op...

ga weer snel verder
Het gaat hier niet zo goed. Ik lig in het ziekenhuis. Ik werd vannacht en vanmorgen steeds benauwder en ik moest van mijn vriend de gynaecoloog bellen. Die zei dat we langs moesten komen en na onderzoek en overleg heeft ze me opgenomen. Een eierstok was nog groter geworden en er zit ook vocht achter mijn longen.

Ik lig nu dus aan een vochtinfuus en ik heb bedrust. Mag alleen mijn bed uit om naar de wc te gaan of te douchen. Vriend is net weg dus ben nu alleen.
Abc, jeetje komt dit door de hormonen? Hele dikke knuffel voor jou...
Jeeeetje abc, ik schrik me wild, wat heftig! Ik neem aan dat het een niet met het ander te maken heeft toch? Wat is de bedoeling nu? Wat moet er gebeuren/veranderen voor je weer naar huis mag? Sterkte!! Hoe voel je je? Hou maar in je achterhoofd dat je in goede handen bent
Dit komt door de hormonen. Overstimulatie heet het. Google er maar eens op, dan wordt het wel duidelijk. Het is een te lang verhaal om uit te leggen vanaf mijn telefoon.

Ik ga een poging doen om te slapen. Welterusten
Sterkte abc!
Ik kan niet slapen. Het is hier vreselijk stil en mijn infuus zorgt ervoor dat ik niet echt lekker kan liggen. Ik hoor alleen mijn infuus druppelen en de klok tikken, nergens een teken van leven.
jeetje abc, vee sterkte meid...ik zal aan je denken en duimen voor je.
Heb je nog een beetje kunnen slapen Abc?
Ik heb niet meer geslapen. Om half zes heb ik het opgegeven en een boek gepakt. Na het douchen was ik gesloopt en toen heb ik nog wel een half uurtje geslapen. Ben ook best moe nu. Voel me verder in ieder geval niet slechter dan gister.

Hoe is het met jullie allemaal?
Hopelijk kan je vannacht iets beter slapen. Lig je alleen op de kamer of heb je een paar gezellige kamergenoten?

Weet je al hoelang je nog in het ziekenhuis moet blijven?

Heb toen straks even op google gezocht naar overstimulatie. Behoorlijk heftig allemaal. Hopelijk gaat het snel iets beter met je.
Ik lig alleen, er liggen nu maar vijf patienten op de hele afdeling. En er komt straks nog een bij hoorde ik net. Die ligt nu nog op de ok. Geen gezellige kamergenoten dus, wel gezellige verpleging. Net lekker samen gekletst en gelachen. Volgens de verpkeegkundige heb ik zo slecht geslapen omdat ik heel laat gistermiddag nog hoge dosis prednisolon heb gehad. Die heb ik vandaag 's morgens gehad, dus zou nu beter moeten gaan. Ik ga zo een poging doen.

Ik weet niet hoe lang ik moet blijven, in ieder geval tot dinsdag. Ik hoop in ieder geval voor het weekend thuis te zijn. Volgens arts gaat dat thuis nog wel tegenvallen. Dit kost heel veel energie en al mijn conditie is straks weg (nu al, na het plassen moet ik eerst kwartier uithijgen :'-) ).

Hoe is het met jou? En met de rest? Heb ik iedereen weggejaagd met mijn ziekenhuisverhalen? Ik wil jullie verhalen ook graag lezen hoor. Reageer alleen niet zo uitgebreid ivm typen op telefoon.
Nee hoor abc, je hebt me niet weggejaagd, alleen niet zoveel puf voor de pc gehad, lekker genoten van het mooie weer en uit eten geweest vandaag met ons gezin en mijn vader en z'n vriendin. Verder voel ik me wel een stuk beter dan de afgelopen week dus dat is positief! Morgen een dagje buiten de deur (bij schoonouders) dus zal 's avonds wel moe zijn maar zal vast wel gezellig worden (als schoonzus ook een beetje gezellig blijft, *ik mag haar niet zo*) maar voor de kinderen wordt het zowiezo leuk!

Ik hoop voor je dat je vannacht wat beter slaapt!
Nou ik duim dat je vannacht beter slaapt Abc. Hoe voel je je verder dan, nemen de klachten zoals je buikpijn en kortademigheid een beetje af? Heb inderdaad even gegoogled, is niet mis zeg. Gelukkig is het goed te behandelen. Maar jeetje, je krijgt het wel voor je kiezen! Wat is het toch oneerlijk dat de één fluitend zwanger wordt, en de ander er zó veel voor over moet hebben. Nogmaals sterkte meissie!

Ik ben trouwens weer thuis, dag eerder dan gepland. Het was leuk en gezellig (en straaalend weer natuurlijk, wat een geluk!) maar het kost me echt wel vreselijk veel energie om constant mensen om me heen te hebben en om constant leuk en gezellig te moeten doen. En aangezien ik dinsdag weer moet werken, wilde ik graag een rustdag tussendoor. De rest van de week is ook druk genoeg...

Ik hoop dat jij het beter vol kan houden Lief!!

Ik ga nu lekker naar bed. voor jullie en een extra dikke voor Abc!
Abc! Verdorie! ben een beetje duf, reageer mrogen uitgebreider.

Maris, wat k*t nou weer dat je weekend zo zwaar valt. Morgen lekker rustig aan, even een marisdag inbouwen hoor!

Ik kan urenlang vertellen over mijn weekend maar ik hou het kort, want ik heb goede redenen om erg moe te zijn. Fan-tas-tisch weekend gehad. Vrijdagmiddag vertrokken. Zaterdag hebben we ruim 45 (!) km gefietst, gepicknickt, heerlijk gedineerd, en vandaag nog eens 15 km erbij en heerlijk gepicknickt en 's middags naar huis en lekker thuis gegeten.

Nu lekker filmpie kijken en dan naar bed.
Fijn dat je zo genoten hebt Lief! Het was ook echt té perfect weer he. Waren jullie eigenlijk met vrienden, familie of met zn 2en? Truste, lekker weer in eigen bed. Ik ga nu ook echt
Vannacht beter geslapen, wel een hoestbui van bijna anderhalf uur gehad. Maar na extra pufjes, hoestdrank en codeine toch nog in slaap gevallen. Ben nu wel kortademiger dan gister, maar buik is wat minder opgezet en vol voor mijn gevoel. Ik ga zo douchen, zal daarna wel weer kapot zijn, maar in ieder geval dan wel fris.

Fijn dat je weekend zo leuk was Lief. Jammer dat jij het niet vol kon houden Maris. Wel heel verstandig dat je eerder naar huis bent gegaan .
Ik mag een rondje over de gang lopen straks! En vanmiddag even in de rolstoel met mijn vriend naar beneden. Net een echo gehad en eierstokken beginnen iets te krimpen. Bloedwaarden waren ook iets beter geworden. Het herstel is begonnen. Conditie is (zoals voorspeld door arts) naar absolute nulpunt gezakt :(.
Hee wat gezellig, dat iedereen er weer is.

Zo jij bent actief geweest, Lief. 45 km fietsen, ik zou al uit moeten hijgen na 1 km en dan zal ik maar niet beginnen over mijn arme bips, die niet meer op het zadel wil zitten.

Het klinkt in ieder geval als een super weekend!

Abc, gelukkig heb je vannacht weer iets beter kunnen slapen ondanks je hoestbui. Hou je taai!

Maris, jammer dat de drukte soms iets teveel was. Maar je hebt ondanks alles heerlijk genoten. Kan ook bijna niet anders met zo'n geweldig weer.

5x5, veel plezier vandaag bij je schoonouders.

Vandaag net als gisteren helemaal niks op de planning staan en ik vind het heerlijk! Zaterdag een intiem mini optreden gehad.

Dat was wel heel bijzonder om te doen. Daarna daar nog blijven eten en gekletst met allemaal vreemden. Verder ben ik alleen maar bezig geweest met het uitschrijven van de ideeën, die er allemaal in mijn hoofd hangen. Heerlijk in de zon, boeken gelezen en verder alleen maar relaxen.....
Goed zo zon, geniet er van!

Abc, blij te lezen dat er vooruitgang te merken is. Hou dat vol al enig idee wanneer je naar huis mag? Kan me ook voorstellen dat het wel prettig is om in goede handen te zijn nu.

Ik lig in de zon met een prachtig boek. Vanmiddag nog even stukje fietsen met vriend.
Je paasdagen klinken goed Zon. Geniet ervan.

Ik hoop dat ik woensdag of donderdag naar huis mag. Mijn infuus is nu lager gezet en als de bloedwaarden morgen weer beter zijn dan mag het infuus eruit. Meestal volgt dan een terugval dus dan moet ik sowieso nog een dag blijven om te kijken hoe het zonder infuus gaat. Als dat goed gaat, mag ik naar huis. En dan thuis nog een poosje rustig aan, ik denk dat ik hier nog wel een paar weken zoet mee ben .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven