Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.

Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!

Iedereen is welkom!

De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het aldi brood echt heel erg vies, echt smerig. AH brood vind ik dan wel weer lekker. En bij ALdi heb je ook wat 'duurder' brood , supervolkoren met granen en noten weet ik het, maar dat is ook niet te eten ..Nee ik ben er een beetje klaar mee eerlijk gezegd.
quote:layla1969 schreef op 22 april 2011 @ 21:24:

[...]

Dankjewel!Heb je ze wel ontvangen? Ik heb de mail teruggekregen...
iemand nog een bol.com code toevallig voor mij?

Zit al google af te struinen maar kan helaas niks vinden.
Even voor jullie Jumbo verhaal... Jumbo heeft geen landelijk prijsbeleid, maar een plaatselijk beleid. De Jumbo hier kan dus duurder zijn dan een Jumbo daar!
Ik heb een kortingsbonnenboekje van Nivea (met activeringscode) en een code van boursin (voor gratis tafelloper). Iemand interesse??
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:himalaya schreef op 22 april 2011 @ 22:36:

[...]

Ben je een insider Poppy?
Oh gek, dan is de afprijzing bij de Hema dus niet landelijk! Balen voor degenen die geen 50% korting kregen!

Ik heb me een tijd geleden ook bij buzzer aangemeld, maar nog niets mogen testen!

Wel heb ik vorige maand een soep van een vriendin mogen testen, zij is ook een buzzer.

Maar vond die soep veeels te zout!
quote:Multivitamientje schreef op 24 april 2011 @ 20:25:

[...]

Heb je ze wel ontvangen? Ik heb de mail teruggekregen...

Ik had nog niet gekeken, druk druk druk, maar heb hem idd niet binnen.

Het mailadres is: vivalayla1969@gmail.com

Hopelijk lukt het nu wel.
Brood van de Aldi vind ik ook erg vies, van de Lidl overigens ook. Het volkorenbrood van C1000 kwam als beste uit de test bij Kassa. Ik vind C1000 idd wel lekker brood hebben, maar haal ook vaak brood bij Emté, vind ik ook erg lekker.

Ik vind de Aldi trouwens ook achteruit gaan, er is hier in de buurt een vrij nieuw filiaal waar de groente er echt heel slecht uitziet. Ik heb daar laatst echt niets gekocht, de broccoli was al gewoon geel en beschimmeld. Vind dat echt slecht dat het nog in het schap ligt dus dan heb ik in de rest ook geen vertrouwen meer. Ik haal het liefst groente en fruit bij Lidl. Op de markt moet je ook vaak afwachten wat je koopt, mijn ervaring is dat ik het niet zo lang kan bewaren als fruit/groente uit de supermarkt, dus dan ben ik alsnog duurder uit als ik veel moet weggooien.

Ik koop aardbeien wel graag bij een boer in de buurt en die verkoopt ook ander fruit en groente wat heel vers is. Het is niet perse goedkoper, maar wel van goede kwaliteit.
Brood van de Aldi vind ik ook erg vies, van de Lidl overigens ook. Het volkorenbrood van C1000 kwam als beste uit de test bij Kassa. Ik vind C1000 idd wel lekker brood hebben, maar haal ook vaak brood bij Emté, vind ik ook erg lekker.

Ik vind de Aldi trouwens ook achteruit gaan, er is hier in de buurt een vrij nieuw filiaal waar de groente er echt heel slecht uitziet. Ik heb daar laatst echt niets gekocht, de broccoli was al gewoon geel en beschimmeld. Vind dat echt slecht dat het nog in het schap ligt dus dan heb ik in de rest ook geen vertrouwen meer. Ik haal het liefst groente en fruit bij Lidl. Op de markt moet je ook vaak afwachten wat je koopt, mijn ervaring is dat ik het niet zo lang kan bewaren als fruit/groente uit de supermarkt, dus dan ben ik alsnog duurder uit als ik veel moet weggooien.

Ik koop aardbeien wel graag bij een boer in de buurt en die verkoopt ook ander fruit en groente wat heel vers is. Het is niet perse goedkoper, maar wel van goede kwaliteit.

Ik ben overigens nog steeds streepjescodes van Aviko Fridéale en Supercrunch aan het sparen voor een bordje met naar voor mijn dochtertjes, dus als iemand die nog heeft hou ik me aanbevolen.
quote:layla1969 schreef op 24 april 2011 @ 23:28:

[...]

Ik had nog niet gekeken, druk druk druk, maar heb hem idd niet binnen.

Het mailadres is: vivalayla1969@gmail.com

Hopelijk lukt het nu wel.Is het nu goed gegaan??
www.facebook.info.nl/etos/printvoucher.html

Gratis zonnespray ophalen bij Etos.
Wat een goeie Flashy! Heb jij hem al opgehaald? Zoja, waar? Die in de H-straat zou het wel moeten hebben toch?
Ik doe zelf altijd boodschappen bij de nettorama.

In het begin kocht ik daar met name langer houdbare zaken, maar ondertussen koop ik er alles. Heb wel eens het verschil met de AH berekend als ik daar alleen het goedkoopste zou kopen of bij de netto voor een week en dat scheelde enorm!

Ben over vrijwel alle huismerken erg tevreden en groente en fruit zijn er erg goed!. Ze hebben ook bijna alles en als dat een keertje niet het geval is ga ik even naar de AH of de Plus, die zitten hier ook vlak bij. Bij de netto hebben ze ook altijd veel artikelen die standaard per 2 of 3 goedkoper zijn. dit scheelt ook altijd best weer wat.Oja de A-merken zijn er vaak aanzienlijk goedkoper, maar die koop ik van veel dingen niet meer.

Jullie horen...een Netto-fan!
Oja heb er altijd boerenvolkorenbrood met sesamzaad, blijft erg lekker
Ik ben tegenwoordig fan van de Lidl. Bij mij in de buurt alleen een XL AH en daar heb ik te veel verleidingen (en betaald parkeren) en ga daar nu nog maar heel af en toe naar toe voor extra dingen.

Ik vind het luxe brood bij de Lidl (maisbrood en donker meergranen) heel goed te eten voor 1.30 per brood.

Ik woon in een dure wijk en haalde laatst een halfje (!) waldkorn voor 1,65 bij de bakker.

De C 1000 denkt ook dat de mensen hier niet op het geld letten en vraagt per paprika 1,19.

Bij de Lidl heb ik een stoplicht (dus 3) voor 1,59 en op de markt heb ik hetzelfde stoplicht voor 1 euro.

Op boodschappen valt dus wel degelijk veel te besparen.
hoi,

ik wil heel graag die Hasbeens van de H&M hebben, maar is het wat? En is er toevallig een code voor vette korting?

Verder hebben we kerstomaatjes geplant en heb ik de voortuin onkruidvrij gemaakt. Ik ga dat onkruid tussne de tegels nu maar bijhouden door er elke week wat met azijn overheen te gieteren.
@Starshine, ik heb afgelopen week nog deze 2 kortingscode`s gebruikt. (weet niet of ze nu nog geldig zijn)

9217=10 euro korting

1304=5 euro korting
aah, tnx.

Die 1304 is mij welbekend, die ander niet.

Ik krijg af en toe een nieuwsbrief van ze met soms een code voor 10% korting oid, maar de laatste tijd heb ik niks gehad.
Ik google meestal even voordat ik een bestelling plaats, meestal is er altijd wel eentje te vinden.

Je kan trouwens proberen ze allebei te gebruiken, heb ik ook gedaan, toch mooi 15 euro korting
ga ik doen
goffer, is mijn maat uitverkocht...en dat zie je dan pas als je je bestelling wil bevestigen he, niet als je een artikel aanklikt
bah, ik wilde de rode...uitverkocht. Dan de witte maar, ook uitverkocht.

Er komt toch wel een nieuwe lading hè
Oh, das klote!

Probeer het anders later deze week nog eens, soms zijn artikelen dan vaak weer op voorraad.

Ging de korting er wel vanaf?
nee, alleen die van 5 euro, maar dat zijn dan weer de verzendkosten uitgespaard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven