Cheers!
donderdag 10 januari 2008 om 16:12
donderdag 10 januari 2008 om 16:30
quote:bentetje schreef op 10 januari 2008 @ 14:55:
iedereen druk?
Toetje, tot welke bladzij hield je het droog?
Met bijlezen hier hield ik het droog tot Mims d'r knopje indrukte, toen deed ik het bijna in mijn broek van het lachen.
Met boek lezen hield ik het langer vol, daar moest ik pas huilen toen ze die persoonlijke briefjes ging schrijven.....
iedereen druk?
Toetje, tot welke bladzij hield je het droog?
Met bijlezen hier hield ik het droog tot Mims d'r knopje indrukte, toen deed ik het bijna in mijn broek van het lachen.
Met boek lezen hield ik het langer vol, daar moest ik pas huilen toen ze die persoonlijke briefjes ging schrijven.....
donderdag 10 januari 2008 om 16:52
donderdag 10 januari 2008 om 21:47
Oh nee, dat trek ik ook niet. Kindertjes en dood, in films of boeken.
Een man met vaginavrees is...
anaal gericht omdat hij bang is dat je zwanger wordt?
Which reminds me : Bam, je mag niks en je kan niks. Luisteren naar de wijze wieven. En daar moet je het mee doen.
Trouwens. Ik vind Levi helemaal niet toe aan spelen met andere kinderen. Hoe vaak hij aan de deurknop gehangen heeft om ons de weg naar buiten te wijzen...
Nu ben ik nog nieuwsgieriger hoe het met Verano is!
Ladot: Proost wijfie.
Dreamer doet aan zwembad-sm.
Oppas was vannacht om 2 uur opgelost. Mijn zusje kwam toen net uit de kroeg en wilde vandaag wel.
Probeelm nr 2 diende zich helaas aan vandaag:
Morgen heb ik een bruiloft nabij Amsterdam. En sinds gisteren is er besloten dat baby's ook niet meemogen...
Ik heb afgewassen, gestofzuigd, Kjongen zijn kamer geruimd en de wc geboend.
Somebody. Quick. Shoot me.
Een man met vaginavrees is...
anaal gericht omdat hij bang is dat je zwanger wordt?
Which reminds me : Bam, je mag niks en je kan niks. Luisteren naar de wijze wieven. En daar moet je het mee doen.
Trouwens. Ik vind Levi helemaal niet toe aan spelen met andere kinderen. Hoe vaak hij aan de deurknop gehangen heeft om ons de weg naar buiten te wijzen...
Nu ben ik nog nieuwsgieriger hoe het met Verano is!
Ladot: Proost wijfie.
Dreamer doet aan zwembad-sm.
Oppas was vannacht om 2 uur opgelost. Mijn zusje kwam toen net uit de kroeg en wilde vandaag wel.
Probeelm nr 2 diende zich helaas aan vandaag:
Morgen heb ik een bruiloft nabij Amsterdam. En sinds gisteren is er besloten dat baby's ook niet meemogen...
Ik heb afgewassen, gestofzuigd, Kjongen zijn kamer geruimd en de wc geboend.
Somebody. Quick. Shoot me.
donderdag 10 januari 2008 om 22:32
quote:kjong schreef op 10 januari 2008 @ 21:47:
Morgen heb ik een bruiloft nabij Amsterdam. En sinds gisteren is er besloten dat baby's ook niet meemogen...
Kjong, als het bij mij in de buurt is en als het 's avonds is ('s middags ben ik zelf weg), dan wil ik ook wel oppassen, hoor. Ben alleen wel chagrijnig en ongesteld, dat dan weer wel
Morgen heb ik een bruiloft nabij Amsterdam. En sinds gisteren is er besloten dat baby's ook niet meemogen...
Kjong, als het bij mij in de buurt is en als het 's avonds is ('s middags ben ik zelf weg), dan wil ik ook wel oppassen, hoor. Ben alleen wel chagrijnig en ongesteld, dat dan weer wel
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
donderdag 10 januari 2008 om 22:39
quote:bentetje schreef op 10 januari 2008 @ 14:55:
iedereen druk?
Duh!
Eerst stuurt ze het halve Vivaforum naar het werk om vervolgens overdag te klagen dat we niet posten!
Was om kwart over 9 pas thuis. We hebben in het verre verre limburg een gesprek gehad met een klant (en heel fijn: ik sloeg dicht toen ik me alleen maar voor moest stellen.
Gelukkig heeft De Baas me gered ) en met een potentiële medewerker. Daarna op weg naar de Mac en op de snelweg maar de TomTom uitgezet want die weg, die wisten we wel.
Jha!
Zaten we ineens in België!
Maar leuk was het en leerzaam en ik heb er nóg meer zin in nu!
Bij thuiskomst had Opa Bloes de meiden op bed gelegd en zat op me te wachten. En op mijn bureau een kadootje! Een heel mooi bureaulampje, samen met de Bloesjes heel samenzweerderig gekocht want ik zat in een te donker hoekje te werken, vond Opa.
Heb een kus op de lieve slapende koppies geduwd en ben nu nog veel te hyper om te gaan slapen.
Wat wel verstandig zou zijn want de cv-ketel wordt morgenochtend gehangen.
Wel lief zeg dat Bentetje aanbied op Chipita te passen! Kijk, je mag ze ook naar Provinciedorp brengen hoor, maar dat ligt niet op de route denk ik zo. En om haar nou alleen op de trein te zetten..... Ze zou maar een verkeerde overstap maken!
Bam: blijffffffffff op de bank! Pootje omhoog, mooi boek erbij, wijntje, nootje, kaasje. Het leven is niet ingewikkeld.
(moet ik zeggen, zou ook helemaal iebel worden)
iedereen druk?
Duh!
Eerst stuurt ze het halve Vivaforum naar het werk om vervolgens overdag te klagen dat we niet posten!
Was om kwart over 9 pas thuis. We hebben in het verre verre limburg een gesprek gehad met een klant (en heel fijn: ik sloeg dicht toen ik me alleen maar voor moest stellen.
Gelukkig heeft De Baas me gered ) en met een potentiële medewerker. Daarna op weg naar de Mac en op de snelweg maar de TomTom uitgezet want die weg, die wisten we wel.
Jha!
Zaten we ineens in België!
Maar leuk was het en leerzaam en ik heb er nóg meer zin in nu!
Bij thuiskomst had Opa Bloes de meiden op bed gelegd en zat op me te wachten. En op mijn bureau een kadootje! Een heel mooi bureaulampje, samen met de Bloesjes heel samenzweerderig gekocht want ik zat in een te donker hoekje te werken, vond Opa.
Heb een kus op de lieve slapende koppies geduwd en ben nu nog veel te hyper om te gaan slapen.
Wat wel verstandig zou zijn want de cv-ketel wordt morgenochtend gehangen.
Wel lief zeg dat Bentetje aanbied op Chipita te passen! Kijk, je mag ze ook naar Provinciedorp brengen hoor, maar dat ligt niet op de route denk ik zo. En om haar nou alleen op de trein te zetten..... Ze zou maar een verkeerde overstap maken!
Bam: blijffffffffff op de bank! Pootje omhoog, mooi boek erbij, wijntje, nootje, kaasje. Het leven is niet ingewikkeld.
(moet ik zeggen, zou ook helemaal iebel worden)
donderdag 10 januari 2008 om 22:44
Hmpf, 16.10 uur zit ik bij de logopediste met Zoon. Ik red het wel vanaf ongeveer half zes, zes uur, zo ongeveer. Maar dan ga je je diner missen :S
SMS me maar als je het toch wilt; dan bel ik je morgen wel even.
'k Ga nu in ieder geval slapen - er valt hier momenteel toch niets te neuken.
SMS me maar als je het toch wilt; dan bel ik je morgen wel even.
'k Ga nu in ieder geval slapen - er valt hier momenteel toch niets te neuken.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
donderdag 10 januari 2008 om 22:58
Oh. Da's niet leuk Alex.
Als IK wil, kan ik wel neuken. Nou ja, met een meisje dan. Kreeg net weer een mailtje van een alleraardigst engels meiske:
Looking to meet up with the local bar slut? Well she is looking for you as well. Horny single girls in your area who are looking for no strings attached fun. Hop inside and find yourself a horny little fuck buddy.
Jammer dat ik op kerels val.....
Als IK wil, kan ik wel neuken. Nou ja, met een meisje dan. Kreeg net weer een mailtje van een alleraardigst engels meiske:
Looking to meet up with the local bar slut? Well she is looking for you as well. Horny single girls in your area who are looking for no strings attached fun. Hop inside and find yourself a horny little fuck buddy.
Jammer dat ik op kerels val.....
donderdag 10 januari 2008 om 23:21
vrijdag 11 januari 2008 om 00:41
YO!
Bam, je bent een engel . En nog leuk ook.
Kjong, ik wil ook wel oppassen, moet je haar wel ff brengen.
Wanneer krijgen we nou verslag van werk Toet, Bloes, Mims in AK? Ben ook erg nieuwsgierig.
En ook erg moe, ik ga naar bed.
Anemoon was dus hier, was erg gezellig!!! Leuk man een Forum-Bijna-Buuf.
Bam, je bent een engel . En nog leuk ook.
Kjong, ik wil ook wel oppassen, moet je haar wel ff brengen.
Wanneer krijgen we nou verslag van werk Toet, Bloes, Mims in AK? Ben ook erg nieuwsgierig.
En ook erg moe, ik ga naar bed.
Anemoon was dus hier, was erg gezellig!!! Leuk man een Forum-Bijna-Buuf.