Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Oh. Zo'n TellSell-ding.

Geen wonder dat ze failliet zijn.

Die raak je aan de straatstenen, en zelfs niet als straatstenen, niet kwijt.

Het doet me trouwens erg denken aan een programma wat ik ooit gezien heb. Dat ging over inseminatie van varkens.

Maar ja, dan moesten ze wel eerst het semin vergaren.

Dus de beer werd op een met geile feromonen reuzel ingevet gestel gehesen an daar mocht hij zijn piemie dan in een trekpomp douwen.

En kijk eens waar Bloes mee komt tijdens haar werk?
Alle reacties Link kopieren
Neeeee, Bentos ziet je kómen!
Geen idee Bent.

Omdat de plastieke chirurg steriel is?

Trouwens, dat ik heb zitten kijken naar dat hompende varken was vooral omdat ik me bedacht dat dat dus een BAAN is... Varkentje aftrekken.
Kjong, wat lief. Dank je.

Ik vind paars wel heel mooi. Maar over paars in de sex heb ik nooit zo nagedacht. Ik zou wachten op een Turk trouwens. Of er eentje opzoeken. Turken schijnen hele mooie babietjes te maken. (Wanneer kun je weer een nieuw visum aanvragen?)

Ik wil best graag een andere baan trouwens. Maar varkens aftrekken? Neuh.

Ooohh, een buikwandcorrectie. Da's nou de enige operatie die ik zou overwegen als ik er het geld voor zou hebben...
Oh, en ik zou wel mooie pronte iets grotere tieten willen. Maar daar heb ik geen operatie voor over eigenlijk. Dan maar niet.
Trouwens. Net weer ge-capoeira-at. Zal morgen wel weer spierpijn hebben op de vreemdste plaatsen. Voelde me er lomp en onhandig. We hebben salto's achterover geoefend met de mini-trampoline. Moet er heel charmant uitzien als ik dat doe...
quote:Bloesem schreef op 09 januari 2008 @ 21:01:

asjmargeilisjmagallesj, toch?

Dat vind ik nou ook!

He, fijn Dreamer. Dat je er met LE over kon praten en hij nu minder bang is.. heb je goed gedaan.

Zouden er echt heus vrouwen zijn met zo'n apparaat in bed? Djiez.

Knie: sucks. Dacht dat het beter ging maar wordt erger. Toch niet naar buiten moeten gaan. (Verlambi ) Morgen huisarts, verder kijken. En krijg morgen via via krukken, zal wel schelen in huis.

Had zo gehoopt dat het na paar dagen over zou zijn.. het idee dat ik dit hele weekend misschien thuis moet blijven! Neeeeeeeee! (zeg me.. dat het niet zo is..)

Bent vroeg naar operatie..

Uit oksels worden lymfe-klieren verwijderd, daarna onderzocht. En ik moet 2 dagen blijven. Krijg dan totdat ik ooit het loodje leg, medicatie om vocht te reguleren. 6 weken heel rustig aan, niet tillen, dat soort dingen. Krijg dan thuishulp. En hopelijk kan Levi dan 1 a 2 dagen naar KDV. Zou wel schelen qua voorspoedig herstel.

Die baan heb ik afgeslagen, vond het de moeite niet waard met operatie en herstelperiode daarna in vooruitzicht. En het was slechts bedoeld ter verleuking van mijn moederkloek-huissloof-leven, zodat ik ook een beetje me eige leve sout hebbe, nou, da heb ik al op een andere manier geregeld. Door lekker veel alleen weg te gaan in het weekend, veel te stappen enzo. Tot ik ruzie kreeg met een stoeprand. Grmbl..

Lief dat je dat vraagt, Bent. Heb het wel naar mijn zin hier in dit kleine dorp. Het is zo lekker pitoresk en kneuterig. Carrilion/klokken die afgespeeld worden als de scholen uit zijn, dat galmt dan door het hele dorp heen. Of de oude man met paard en wagen die standaard iedere vrijdag een ritje door het dorp maakt, gewoon voor zijn plezier, al sinds jaren '60 kun je er de klok op gelijk zetten is me verteld. De eierboer die iedere dinsdagochtend zijn verse eitjes aan mijn voordeur hangt, de groenten en fruit die je op goed vertrouwen uit fruitkisten op de dijk kan graaien in ruil voor wat centjes (zelf te bepalen hoeveel geld je ervoor geeft..) Waar vindt je dat allemaal nog. De kinders kunnen altijd en overal spelen bij vriendjes of hier, bij iedereen staat deur altijd open en hoeft er niet tig dagen van te voren officieel een date gepland te worden. Heel gemoedelijk allemaal. Vind ik heel belangrijk voor de hertjes, denk dat ze hier een hele fijne en veilige jeugd hebben. Voor grote mensen is hier helemaal niks te beleven is maar gelukkig heb ik veel leuke mensen om me heen dus ben niet afhankelijk van woonplaats ofzo. En hier trouwens ook een aantal hele leuke mensen ontmoet waar het erg goed mee klikt dus ik ver-eenzaam nog niet! (al is dit leven echt niet aan mij besteedt.. zo hele dagen thuis enzo. Had je al gemerkt dat ik strontchagrijnig ben?)

Dus.

Maar ik denk dat ik harske mosterd ben en dat jullie alweer over seks lullen. En ik wil ook wel over seks lullen. Snel posten.
Sjee. Boekwerk!
Zo ik ga onze nieuwe douchekraan die hopelijk wel heet water levert (met de oude werd het water nog maar lauwwarm, brrrr...) uitproberen. Volgens Mav doet 'ie ut.
Salto's achterover??? Youtube, youtube, youtube!

He jammer. Geen sekspraat.

Of tieten dan, ook goed. Ik zou ook wel nieuwe willen, volle cup c ipv een b-tje. (letterlijk dus een beetje) Bambi-man heeft het me zelfs wel 's kado willen doen (jaahaaa, wat zegt dat over onze reelaassie, he? Nou, dat-ie wil dat ik gelukkig ben natuurlijk! *draait blonde lok om vinger* ) maar ik heb er geen operatie en het geld voor over. Wat ik wel wil doen na operatie: mezelf trakteren op een mooie bos lang haar. Ga dan hairextensions nemen.
Allemachtig zeg, wat een monsterlijk ding.

Maar geïnteresseerden; houdt Marktplaats in de gaten, misschien verkoop YabYum zijn inboedel wel.....

Bam, Knie sucks, jij niet. Dat sucks double!

Rollator lenen?

En Meave is inderdaad stoer. Salto achterover. En dan klagen dat het er niet charmant uitzag. Meid, als ik dat doe moeten ze een ambulance bellen. Wat nou charmant, dat je het kunt vind ik al een ovatie waard.

Ovatie, hé..geen ovulatie.

Werken is leuk hoor, maar ik ben niet zo scherp smorreges vroeg.

Zo reed ik vanmorgen naar mijn werk, en zette op een gegeven moment de blower uit, en op dat preciese moment gingen de straatlantaarns ook uit. Ik heb even héél verbluft naar het knopje van mijn blower zitten kijken. Best gevaarlijk als je rijdt...
Wat wilde ik nou toch typen?
quote:mimsey schreef op 09 januari 2008 @ 23:07:

Bam, Knie sucks, jij niet. Dat sucks double!

Rollator lenen?

. Ik heb even héél verbluft naar het knopje van mijn blower zitten kijken. Best gevaarlijk als je rijdt...

BULDER!

Lekker wijf!

Sex? Wat is dat ook weer? (ergo: ik sta -door eigen toedoen- alweer een dikke maand droog goddorie)

Meave, neuk jij het even goed met Mav? Het is Stieren Avond hoor!
~Die buikwandcorrectie hè, kun je daar ook gewoon nooit meer kinderen van krijgen?~

Deelt Meaves mening over de plastieke chirurgijn.

Met een extra noot/note/nood:

ooglidcorrectie.

~Vervloekt met terugwerkende kracht in veelvoud de kinderachtige keizersneechirurg.

Wel een fan-tas-tisch litteken, waar je geen hol aan hebt.

En geen lipootje.~
quote:Bambi schreef op 09 januari 2008 @ 22:24:

[...]

En ik wil ook wel over seks lullen. Snel posten.Ik wil wel weer over een lul seksen.
Straatvraag:

Wat doen jullie als je in een vervelingsdip zit (denk desperate huismoedert) ??
Forummen natuurlijk!

Of lezen of neuken (oh... sorry!)

Plastisch chirurg:

Met stip op 1: Nieuwe tieten, groot graag!

2, doe mij nog maar zo'n buiklipo. (Al ziet het er nu al bijna weer net zo uit als voor de laatste zwangerschap en weeg ik minder, dus eigenlijk moet ik niet zaniken)

3. op den duur wil ik wel wat botox hier en daar

4. die ogen mogen ook wel wat meer ruimte.

Kortom, doe mij die staatsloterij maar, ik krijg het wel op.

Kut, ik wilde nog veel meer vertellen en reageren, maar Leentje heeft ineens écht honger.

Wel weet ik nog, Dream, dat ik een periode heb gehad dat ik 's avonds in bed ook heel bang was voor de dood. Kom ik dus op terug.

Kut, er wordt echt gekrijst.

Sorry, morgen meer. (Oh nee, morgen krijg ik Anemoon op de wijn.)

Kus!
Het is dat jij zegt dat je kind honger heeft,

anders had is Chip gewoon in de vergetelhoek gehouden.

Ik heb een oppasprobleem morgen.

Moet naar belangrijke afspraak.

Niemand kan oppassen.

~daar word ik zo móe van~
Leuke straatvraag, Kjong.

Ik ga naar bed.

Balen, Kjong. Normaal gesproken had je haar dan hier kunnen brengen maar dat durf ik nu niet aan. Als er iets gebeurt, kan ik er met manke poot niet goed genoeg op reageren.
Seks...

~denkt diep na~

Oh, dat was wel prettig, toch.

Geloof ik.....

Bestaat dat trouwens nog, tegenwoordig?

Nou, wat vetreductie hier en daar, en dan iets meer hier dan daar, lijkt me wel wat. Kilootje of 20, en geef maar mee in een zakje, dan kan ik gelijk mezenbollen knutselen met mijn dochter. Is die ook weer blij, slaan we twee vliegen in één klap.

Gaan we in de mezenbollenhandel, worden we rijk..tadaa...drie vliegen!

Briljant plan, trouwens, waarom heb ik dat niet eerder bedacht???

Kan Chip nou nog niet alleen thuisblijven? Tssk, Kjong, je moet wel oppassen dat je niet overbezorgd wordt, hoor!

Pimpelen met Moon, leukleukleuk! Doen jullie goed!

En Pim, ik heb je sms-je gehoord. Heb dit weekend uitsluitsel, want geleuf dat Mansey opeens ook betrokken wilde worden in de Nijntje-blijheid en mogelijk dit weekend heengaat. En vier keer is dan wat teveel van het goede..

(hoewel, als ik toch rijk word van de mezenbollen maakt dat ook niet meer uit...Hell, dan kóóp ik die voorstelling voor mijn part!).
Wat wilde ik nou toch typen?
Chip kan heel goed thuisblijven, allen krijgt ze de sleutel nog niet zo goed in het slot.

Welterusten lekker wijf.

Foto;s ak.
Goedenmorgen!

LE is gelukkig rustig aan slapen gisteren, met de opmerking dat hij eigenlijk nog wel een beetje bang was. Ik ben zo blij dat mijn kinderen in elk geval eigenlijk altijd goed gaan slapen. Neefje schijnt dergelijke angsten al heel lang te hebben en slaapt derhalve ook al heel lang slecht. Als in; komt rond half 11 nog 'even' beneden voor een slokje wat er ed, maar slaapt nooit uit. Oftewel, krijgt eigenlijk slaaptekort. En wat doe je eran? ( Is eigenlijk retorische vraag maar iemand tips, is natuurlijk welkom.. schoonzus heeft nu pilletjes van vsm gekocht en vertelt daarbij haar zoon dat ze van de dokter zijn om hem beter te laten slapen. hoopt op psychologisch effect van de dokter erbij )

mims, ik heb even hartelijk gelachen om je dashbordknopje

is goed op de (te) vroege ochtend.

Bambi, je hebt die knie niet goed gepland dus eigenlijk, want ik begrijp dat je wel gedwongen rust in de toekomst hebt, als je dan tóch rust moet houden en hulp voor Levi hebt... sterkte ermee. En ik wéét dat rusthouden niet leuk is, maar écht, de rest van je leven last houden is óók al niet leuk. En je kunt deze eerste week na de val niet meer overdoen.

Ik moet weg, maar kom hier vandaag vast nog wel weer.

kreeg gisteren een email van 't werk. Ik heb 2 werkplekken met daarbij in totaal 3 'werkgevenden/aanleveraars'. De werkplek waar ik vandaag heenga is feitelijk nieuw, voor de werkgever en voor mij. Nu is 'werkgever' sinds deze week ziek voor onbepaalde tijd.

Op m'n andere werkplek, waar ik dus al jaaaren zit, hebben we 2 werkaanleveraars. Ééntje is spiksplinternieuw en is dus nog aan 't uitzoeken hoe en wat. De ander is sinds deze week ziek voor onbepaalde tijd Bovendien zitten we daar eigenlijk al met teveel personeel op kantoor. Daarom ging ik ook naar andere werkplek

dus...

ik zal tijd hebben voor studie, denk ik zo!

Oei, moet nu wel weg

Toedels!
Later is nu
Goeiemorgen!

Eens met advies Dream aan Bam (dat je deze eerste weken na een val nooit weer over kunt doen)! En fijn dat LE zijn angst al wat minder is. BTW, ik vond LE een leuk ventje, Dream! Hij doet me erg aan mijn eigen neefje van 8 denken. Is ook al zo'n erg slim joch met guitig bekje (en heeft ook interesse in heelal enzo). Alleen is LE veel socialer!!

Mocht ik ooit de jackpot winnen, dan staan een buikwandcorrectie en een ooglidcorrectie hoog op mijn lijstje. Tuurlijk zou schoonheidstechnisch gezien een flinke liposuctie, mooie tieten, hier en daar botox, een leuker gebit enz enz enz ook erg noodzakelijk zijn, maar dat heb ik er allemaal niet voor over. Maar die BUIK. Gatver, die mocht best weg. En die overhangende oogleden ook. Maar ach....... vind het eigenlijk allemaal ook niet belangrijk genoeg. Laat maar. Er zijn belangrijker zaken op de wereld.

Straatvraag; een vervelingsdip wordt hier weggegeten. Da's niet zo oke, dus ik mijd een vervelingsdip.
Oh ja; fijn dat je er wat aan had, Mims! Welke maten heeft Mopske nu? Ik gokte qua shirtjes dus op maatje 86. Broekjes een maatje kleiner? Dan kan ik wat gerichter dingen wegleggen voor jou!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven