Mode & Beauty alle pijlers

Welke geur draag jij vandaag?

03-11-2010 10:44 3044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Praat hier gezellig mee over parfum!

Een aantal leuke links:

Poederachtige parfum

Top-3 van jullie favoriete geuren

Veel plezier!

Toevoeging Viva Angel3 op 07-12-2010 23:45u; belangrijk!

Aanvullende regels/ afspraken

* Alle off-topic posts, persoonlijke aanvallen, verwijzingen naar zaken die spelen búiten het forum, etc. worden beschouwd als provocatie en een schending van de forumregels en worden direct opgevolgd door een ban conform banbeleid.

Let op: het banbeleid is gewijzigd. De eerste ban is 24 uur, de tweede 48 en de derde is permanent.

*Let wel: het off-topic reageren op off-topic berichten (dus: je laten provoceren) is eveneens off-topic en wordt op dezelfde wijze bestraft.

* Posts die tegen deze regels en/of de gewone forumregels ingaan, kunnen worden getoverstaft waarnaar gepaste actie zal worden ondernomen.

* Het posten vanachter een proxyserver leidt tot directe permanente blokkade, waarover niet wordt gemaild.

* In dit topic is iedereen welkom. Het uitsluiten van mensen wordt niet getolereerd.

* Een niche-geuren topic is toegestaan, onder exact dezelfde regels. Meerdere algemene parfumtopics zijn niet toegestaan.

Het is prima dat jullie over parfum posten. Parfum is leuk en (veelal) lekker en daarom een prima onderwerp om lekker over te schrijven. Wat niet zo prima is, is dat oude vetes blijkbaar nog steeds onderhuids doorspelen. Het maakt me niet uit wáár jullie dat uitvechten, maar op het Viva forum wordt het uitvechten daarvan niet getolereerd.

Voor de nieuwe parfumschrijvers:

Ik kan me voorstellen dat deze openingspost jullie afschrikt. Laat je er niet door weerhouden om lekker over geuren te schrijven. Degenen die langer meeschrijven, weten waar deze regels vandaan komen.
Goedemiddag,

Vandaag nog geen geur, ik verwacht vandaag of morgen een pakketje dus ik blijf nog even geurloos.

Fijne dag!

Kreeg net een mail dat mijn bestelling vandaag is verzonden, dus toch een geur opgedaan: Myrrhe Ardente van Annick Goutal.
Goeiemiddag allemaal

Pfft internet capriolen hier. Blij dat het nu dus wel lukt!

Zoonlief is weer terug naar Spanje,super fijn gehad !Gisteren naar Schiphol gebracht,daarna gelijk door naar Arnhem.Concert Roger waters was echt zo gaaf ,hebben genoten tussen de andere 50 plussers ! heb niet mee gebruld Girl

Girl,grappig dat je in crazy Piano;s was ,eet daar ook regelmatig een happie .Fijn te horen dat je nu weer lekker gaat ,je haar klinkt super meid .Volgende keer dat ik ga laat ik het je weten..kunnen we zwaaien en zingen samen .

Taylor,zalig ruik je weer !Ook nog op mijn lijstje staan !

Enigma,begrijpelijk hoor ,no worries

hoe ist met Berteke of heb ik er overheen gelezen ?

Fijne maandag allemaal,oja ben in cassini EDP

Sorry slordig gelezen ,lees jullie posting nog even verder door

liefs

Plom
Ik heb het net weer geprobeerd, maar krijg als melding bij paypal

Uw ontvanger wil direct worden betaald. Om directe betaling mogelijk te maken, hoeft u alleen maar een creditcard te koppelen als betaalbron.

Voorheen kon ik gewoon via paypal betalen zonder creditcard.. deze heb ik dus ook niet.. iemand enig idee hoe dit kan??
Hopeful ik heb nog even gekeken bij Fragrancex. Ik vul FREE in en bij het verzendstukje rechts staat dan nog USA, maar dat maakt niet uit. Dan vul ik alle adresgegevens in en daaronder klik ik Paypal aan (onder het stukje over de creditcard - die gebruik ik niet) en dan lukt het gewoon.
Ja, zo doe ik het ook. En dan moet ik inloggen bij paypal en dan krijg ik die melding.. zo raar.. heb al een mailtje gestuurd aan paypal maar dat kan nog wel even duren voordat ik antwoord krijg.. baal ervan want wil bestellen! ha, ha
Fijn dat jullie me snappen, hihihi, maar wilde het toch even gezegd hebben!

Dalida, je snapt dat het slaaplijstje alweer is overgeschreven he, ken ze allemaal nog niet. Ik heb heerlijk geslapen in Havana Vanille, en vandaag gewerkt in acqua e zucchero, die toch echt echt echt net wat lekkerder is dan pink sugar.....

het gekke is dat ie ook per dag verschilt, soms vind ik m heel zoet, en soms ruik ik er ook een soort earl grey achtige theelucht in....

Plom, jij woont dus ook in "mijn" regio begrijp ik, en ik geloof er helemaal niks van dat je niet hebt meegeblerd!!!

Fijne dag allemaal!
oh, en nog even over de acqua e zucherro....vanmorgen rond 8 uur opgedaan, nu om half zeven ruik ik m nog!!!

Ik ben fan!
Goodmorning

Plommmmm, hahahhahaa tussen de 50+-sers gezelig toch!! en ik geloof er niets van, volgens mij blerde jij het hardst

Plommiie, als je weer 's gaat met mooi weer, dan spreken we af gaan we een terrasje pakken, en beide in sun !!!

Goed ik kijk uit mijn raam zo de schiedamse beautyfull weide in en ik zie de zon brandennnnn, dus ik kies vandaag voor: Estee Louder- Bronze goddezz, nu was ik gisteren even in de betere drogist en zag daar de nieuwe 2011 editie van de bronze goddezz, maar deze ruikt frisser dan mijn exemplaar, de mijne is meer cocos geur ( what i like) kreng was nog 50 euro ook haha.

Fijne zonnige dag, doe geen dingen die ik ook niet zou doen

XX
Goedemorgen,

Fijn Plom dat je het leuk hebt gehad met je fam! En daarna concert, gezellig! Ja vlgs mij schreeuw jij hard mee, hihi

Ik ben in Cristalle EDT - Chanel vandaag, de Eau Verte blijft wel lang hangen en deze versie nóg langer. Chanel geuren zijn gewoon goed

Girl ik ben benieuwd naar de nieuwe geur die jij geroken hebt! Als ik tijd heb zal ik ergens (als ze hem hier hebben in dorp) gaan ruiken!

Fijne dag!
Goeiemorgen allemaal,

Ik beken.... meestal ben ik een dag een beetje uit mijn doen als zoon weer vertrekt,maar viel nu mee dankzij The Wall,dus meegebruld op een Plompieachtige manier ..lees vals ..haha.

Fijn jullie reacties ,lief !

Girl,de eerste versie met kokós is toepasselijk goddelijk !!De andere ken ik niet ..Lijkt mij super om met jouw The Piano's uit te meuren into Sun hihiMisschien bereiken we dan samen het plaatselijke lummeltje ..Hier trouwens misschien te vroeg gejuigd over lover van dochter .Ze kwam confuus gisteren thuis.Lover had al eerder verteld dat zijn vorige relatie was verbroken vanwege het feit dat hij gezoend had met een ander.Die ander had ook een relatie en haar vriend kwam verhaal halen bij dochterslover ,dit is ruim een jaar geleden gebeurd.Geen contact meer tot kort.Lover dochter gaf aan dat ze met hem wil praten en hij zegt benieuwd te zijn wat ze te zeggen heeft .Dus binnenkort gaan die 2 elkaar zien.dochter heeft gezegd dat ze dit raar vind ,maar toch gaat die afspraak door.Omdat dochter onzeker is vanwege eerdere date urkels heeft ze niet gezegd dat ze dit niet leuk vind en nu dus hier spanning voor haar.Volg je het nog hahah .??Heel verhaal he ..maar jij met je date ervaring snapt hem denk ik wel .Ik weet niet zo goed haar advies te geven ...zou zelf denk ik erg boos zijn ..maar goed ,afwachten

Vandaag into Angel EDP ,zit te genieten ..Fijne dag allemaal

Groetjes Plom
Goedemiddag dames,

Hopeful, wat vervelend voor je dat het niet lukt. Ik hoop dat je snel een reactie krijgt van PayPal. Succes!

Plom, wat fijn dat het concert zo gaaf was!

En sterkte voor je dochter!

Enigma, de geuren van Profumum blijven echt lang hangen ja! Ik heb proefjes van Confetto, Fiori d'Ambra en Oxiana en die blijf je zeker een dag ruiken.

Heel mooi gedaan.

Ben nog geurloos, in afwachting van mijn pakketje.

Fijne dag!

Oja, die Estee Lauder- Bronze goddes, van 2010 tenminste die wil ik ook nog.....vorige zomer een poging gedaan maar toen was ie uitverkocht bij de Bijenkorf, en daarna ben ik me vergeten....

Dalida, is je pakketje al binnen? En wat zit erin????

vandaag in Sweet Oriental Dream van Montale, die ook de hele dag blijft hangen overigens.

Plom, klinkt niet goed qua lover dochter, maar het kan ook zijn dat ie gewoon wil weten wat ze te zeggen heeft, of ze hem gaat smeken terug te komen (zijn ego laten strelen dus) en dan zegt nee ik wil niet meer!!! Laten we hopen dat dat het is!

Ik snap dat je dochter het niet leuk vindt, maar ik snap ook de nieuwsgierigheid...

Fijne avond allemaal!

ik ga even googelen naar de oude Bronze Goddess.....(bedankt, girl.....
Ja de nieuwe versie van Bronze Goddess 2011 heb ik geroken..bah zeg! Lijkt in niets op de versies van daarvoor, die véél beter zijn..jammer weer. Moet zeggen dat ik veel (nieuwe ) geuren van deze zomer niet zo bijzonder vindt..
Ebay heeft wel wat aanbieders van de 2010 versie, maar redelijk aan de prijs (omgerekend rond de 50 euro)

en aangezien ik alleen maar heb gehoord dat ie heel lekker is maar dus niet op mijn eigen huid heb geprobeerd, vind ik dat een te duur gokje...
Enigma, mijn pakketje is binnen! Het is de nieuwste geur van Frapin, Frapin 1697 Parfum Absolu (een genummerde limited edition).

Een prachtige creatie van parfumeur Bertrand Duchaufour (die ook Al Oudh en Havana Vanille heeft gemaakt). Een review:

http://graindemusc.blogsp ... uchaufour-for-frapin.html
Enigma dat snap ik! Ik zou dat ook niet doen.

Dalida gefeliciteerd met je nieuwe geur!

Ik ben in Eau de Cartier Essence d`Orange - Cartier vandaag.

Fijne dag!
Goedemorgen dames,

Taylor, vies he ! ik vond er ook geen barst aan, ik heb de editie uit 2009, en die is goddelijk. Waarom houden ze het gewoon niet bij 1 bronze goddez, al die veranderingen telkens en dan kunnen wij er niet meer aankomen !!!! grrrrrrrrrrrr.

Plommmm, ach gosss, Snap je dochter direct zou ook overrompeld zijn. Advies, kun je denk ik pas geevn als ze hebben gepraat, heel even afwachten. Ik hoop dat ze eruit komt zonder al te veel verdriet ! wens haar maar sterkte toe !

Is goed, gaan we doen een keertje naar Crazy-piano's in style !! dan gaan we lekekr aan de port he lalalalalalala kijken tot hoever we kunnen gaan voordat ze ons eruit knallen

Dalida van harte met je nieuwe aanwinst !!

Vandaag, zon schijnt weer niet, geen pijl aan op te trekken in dit kikkerland. Ik kies voor: Tocade-Rochas.

Fijne dag!

XX
Goedemorgen,

Dank jullie wel, Taylor en Girl!

Ik ben erg blij met mijn nieuwe geur.

Taylor, L'Occitane en Provence brengt een nieuwe zomergeur uit, Verbena Sun, ik denk dat dat wel een mooie geur is voor jou!

Vandaag in Frapin 1697 Parfum Absolu - Frapin.

Fijne dag!

Goedemorgen Ladies .

Dalida, dank je ,klinkt goed je nieuwe geur!! Gefeliciteerd !

Girl,de rust is weer terug in huize Plom !! Hij is er zelf over begonnen omdat hij merkte dat ze wat afstandelijk deed .Gaat het gesprek niet aan met exzoener en begreep dochters gevoelens hierover .Dit advies had hij ook van goede vrienden gekregen .Hoe ist verder met jou? De port kunnen beter achterwege laten .. anders breken we de tent af .

Enigma ,je hebt gelijk hoor .Ik geef liever helemaal geen advies omdat ik vind dat ze zelf haar eigen beslissingen moet nemen .Probeer wel met open vragen haar soms dingen op een rijtje te laten krijgen .Het is lastig omdat ze graag mijn mening wil weten ,breng het objectief mogelijk .Waar is de tijd gebleven dat luieruitslag het probleem was ...hahaha

Gatver... geen zon hier ,valt best even tegen .Vandaag voor Coco M EDP van Chanel gekozen ,ook een beetje haat liefde mee ,volgende keer duidelijk voor de gewone Coco ,dat is altijd erg lekker vind ik .

Fijne dag en liefs !

X

Plom
Oeh, hij klinkt heel erg lekker Dalida! Ik vind Havana Vanille erg lekker, maar te 1 dimensionaal om te willen hebben, hoewel, dat vind ik nu een lekkere slaapgeur....

Geniet van je geur, maar raak er niet teveel aan gehecht, lastig met een limited edition. Heb je m gekocht bij LianneTio?

Ja, Plom lijkt me inderdaad lastig, maar heel goed om toch zo weinig mogelijk te adviseren, je kunt maar het beste je eigen fouten zelf maken, daar leer je toch het meest van.

Fijn dat lover het gesprek toch niet aangaat, zegt wel iets over zijn vermogen rekening te houden met haar gevoelens.

als ik van de zomer eens langs de crazy piano's ga, zal ik wat beter kijken of ik twee ladderzatte, portdrinkende, lekker ruikende dames zie zitten, hahaha!

Vandaag in Iperborea van Lorenzo Villoresi, weet niet of ik nou wel of niet lekker vind, gek is dat, ik geloof van wel, maar moet er aan wennen...

Hele fijne dag!!!

(en het weer wordt ook alweer beter!)
Vanavond in Rive Gauche - YSL..echt een heerlijke Franse geur, manlief vindt 'm ook erg lekker!

Plom je hebt gelijk hoor, je kan dan wel een gevoel hebben maar beter is dat je dochter er zelf achter komt en eigen keuzes maakt in het leven..

Ik zou nog wel de Azuree Soleil willen hebben van Estee..die is echt nergens meer te krijgen, heb heel internet al doorgespit..jammer.

Crazy Piano's klinkt trouwens errug goed
Oh Dalida, ik denk het ook dat de Verbena Sun wat voor me is..mss laat ik wel een fles apart zetten, ga ik 'm van de week even ophalen , zit niet in mijn dorp helaas..maar klinkt helemaal goed!
kent iemand deze?

Thierry mugler - angel
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
@ Taylor,

Rive Gauche die kocht ik heel lang geleden voor mijn moeder, maar is die geur niet veranderd in de loop der tijd? Of vergis ik me? Hoe ziet de fles/verpakking eruit?

@Woepsie, ja angel vond ik vroeger heel erg lekker, ben ern nu even op uitgekeken, maar over een tijdje vind ik m weer heerlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven