Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
@ris, mooi dat zo'n kuurtje snel aanslaat. Vind het ook altijd zo zielig wanneer mijn kinderen ergens last van hebben.

@ringel, hoelaat was lief thuis? Met of zonder kater. Hahaha.

@mmoi, wij hadden bij ons trouwen onverwacht ook zulk lekker weer. Leuk is dat, bruidje kijken. Heb zelf al lange tijd geen bruiloft gehad. Denk ook niet dat er nog veel mensen in mijn omgeving gaan trouwen. Statistisch gezien moeten er eerst een paar scheiden.

@pebbs, weet je al of jullie het geslacht gaan delen met de wereld? (eh, met ons?).

@mir, ben je heel actief bezig met modellendingetjes voor Hanna? Of komt er zo af en toe wat op je pad?

Hier een lekker weekend. Roan heeft de eitjes niet teruggevonden. Hahaha. Die vond lief terug toen hij gisteren in de tuin aan het werk was. Gistermiddag zijn mijn zwagers en schoonzus nog geweest om lekker te borrelen en in de zon te zitten. Vanochtend m'n broer en z'n vriendin met hun dochter en vanmiddag stiefzus met haar gezin. Gezellig, maar erg druk. Roan was er bleek van vanavond.
Wat een heerlijk weekend...geweldig weer ook! Zoon is bij mijn ouders op de camping in Overijssel dus die heeft ook een topweekend, zal morgen wel bruin terugkomen. Wij zijn dus het weekend met zijn drietjes en we genieten stiekem wel een beetje van de rust. Mirjamzoon is superlief maar hij heeft natuurlijk ook zijn puberbuien etc. Hanna vermaakt zich met weinig en is tevreden met het kleine huiselijke leven. Zoon wil (wat heel begrijpelijk is gezien zijn leeftijd) er wat meer op uit etc. Maar heerlijk om zoon morgen weer terug te zien, dat natuurlijk ook!

Krokus, we zijn er niet zo actief mee bezig hoor. Hanna heeft eens in het half jaar een klusje gehad tot nu toe dus dat valt erg mee. Waren de teruggevonden eitjes nog eetbaar of volledig gesmolten?

Ris, gaat het nu beter met Ella?

Mmmoi, lekker veel tijd op het strand doorgebracht zeker?

Wij zijn ook naar de kerk geweest. Hanna mocht haar over-the-top-bruidsmeisjesjurk aan dus dat was wel naar haar zin (ik wil haar graag inprenten dat Pasen feest is dus daar mag ze een bijbehorende feestjurk bij aan).

Morgen gaan we met zijn drietjes naar een Campina-boerderij fietsen. Dat lijkt me heel leuk. Natuurlijk bij de koeien kijken maar ook Campina-producten proeven en er schijnt ook geschminkt te worden etc. Misschien is dat ook wat voor jullie? Moet je maar even googlen om te zien welke boerderij er bij jullie in de buurt meedoet.
mirjam762 wijzigde dit bericht op 24-04-2011 21:24
Reden: Pebbles moest Mmmoi zijn in het berichtje over de kerk
% gewijzigd
@Mirjam: Je bedoelde mij zeker, toen je @pebbles schreef. Jasmijn had ook haar mooie jurk aan naar de kerk, die ene die ik met jou gekocht heb. Hij staat haar geweldig en ze mag hem elke zondag aan als het weer het toelaat. Hij is helaas niet zo geschikt voor school Jasmijn had in de kinderkerk vandaag een medaille gekregen met 'Jezus' erop, want Jezus was de winnaar boven de dood oid, wel leuk gevonden.

Ik ben niet veel op het strand geweest. Alleen van de week een keer een middag uit school vandaan, woensdag was dat. Morgen gaan we misschien wel even. Ik ga eens kijken of er zo'n boerderij is hier in de buurt.
Nou, de dichtstbijzijnde boerderij die meedoet is die van jou, Mirjam. Dus dat gaat hem niet worden voor ons...
Dat is wel een beetje ver fietsen..doet er niets mee in jouw omgeving? Raar zeg.
Wat een heerlijk weer he! Ik vind het wel lekker, ga wel 's middags binnen zitten omdat ik niet zo goed tegen de hitte kan.

wij hadden gisteren de uitvaart van liefs tante. Was heel mooi, wel heel verdrietig. Ook heel persoonlijk en veel tranen....

Verder niet zo veel te melden
Heerlijke dag gehad vandaag. 's Morgens paaseieren gezocht, met de oranjevereniging. Is altijd erg gezellig, met buurtkindertjes. Daarna alle spullen ingepakt en naar het strand gegaan. Het was heerlijk. We waren pas even voor zessen thuis, toen heeft mmman witlof gekookt en heb ik de kids onder de douche gezet. Gegeten en nu ligt het spul in bed. Rustig avondje voor mezelf. Ik ga de nieuwe Harry Potter kijken denk ik. Eerst nog even een wasje ophangen en de handdoeken in de machine doen.
Hier ook een lekker weekend achter de rug vol met familie en lekker weer. Nu beetje bijkomen, niet al te laat naar bed en dan morgen een dagje werken en vervolgens weer 2 dagen vrij.

Babba, hoe gaat het? Nog een beetje vol te houden? Kleine gaat nu snel komen he, spannend!

Ris, fijn dat de uitvaart mooi was.

Krook, hahaha, die eierenactie van Roan. Leuk hoor.
Sjonge jonge, wat een heerlijk weekend afgelopen weekend zeg!

Heb het zelden zo relaxed meegemaakt.

Lief was best behoorlijk dronken toen hij vrijdag avond thuis kwam, hij zou nl ergens blijven slapen;-) Ik had de volgende dag een vrijgezellen feest van de bruid....lekker verkleed als man (en ik voelde me er wonderwel erg goed bij) fotoshoot bij de V&D en daarna nog een optochtje over de grote markt gemaakt. Daarna weer verkleed en naar het huis van een andere vriendin gegaan, waar al een zeer uitgebreide high tea klaarstond in de tuin. Lekker suf servies beschilderd en gewoon lekker zitten ouwehoeren....was heel netjes om 00.30 thuis.

@Babba het is nu echt aftellen geblazen. Hou je eht nog een beetje vol met de warmte?

@Ris, mooi dat je een geod gevoel over de uitvaart hebt......

Ik lees veel over vakantie deze week, maar Oudste heeft volgende week een weekje vrij. was wel erg moeilijk opstarten vanochtend hoor....pffft. Die kinderen van ons hebben pas na de vakantie door hoe je moet uitslapen (of iig iets langer in je bed lan liggen dan 5.30)
Hier ook het grootste deel van het weekend een heerlijk weekend gehad.

Zondag avond kreeg ik alleen krampen in mijn buik die steeds erger werden. Uiteindelijk heb ik de hele nacht op het toilet gezeten omdat ik steeds moest overgeven en ik niemand wakker wilde maken.

Om half 5 toch manlief maar wakker gemaakt en gezegd dat dit niet normaal voelde.

Huisartsenpost verwees ons naar de verloskundige terwijl ik aangaf dat het voor mijn gevoel niks met weeen te maken had.

Verloskundige stond dus 's ochtends om half 6 op de stoel en die concludeerde gelukkig ook dat met de baby alles goed was.

Toen maar naar de huisartsenpost nadat we de vader van manlief uit bed hadden gebeld om op de kinderen te passen.

Er werd een blindedarmonsteking vermoed dus ik kon door naar de eerste hulp waar ik een aantal onderzoeken en een echo heb gehad. Met de blindedarm is hoogstwaarschijnlijk niks aan de hand maar wat het wel is konden ze niet zeggen.

Ik ben met pijnstillers naar huis gestuurd en vanmiddag mag ik naar de gynaecoloog voor verder onderzoek omdat de pijn aan de rand van de baarmoeder zit.

Hopelijk kunnen die iets vinden (en kunnen ze er ook wat aan doen) want zelfs met pijnstillers heb ik veel last en kon ik vandaag ook niet werken.

Maar gelukkig het grootste deel van het weekend lekker van htet weer kunnen genieten en gistermiddag zelfs nog gebarbecued bij de buren. Hoefde ik een keer lekker niks te doen .
Och jeu, Pebbs, dat is schrikken! lekker rustig aan doen vandaag en ik hoop dat je goed nieuws van de gyn krijgt!
Pebbles idd schrikken, gelukkig met de baby alles ok!

Hier net gebeld door zkh. Ivm drukte wordt de operatie eerder gepland. Pokkie moet er nu op 30 april uit. Noemen hem dan maar Willem. Dubbel gevoel. Zullen zien of deze datum aanblijft.
Pebbles, wat een schrik zeg. Laat je weten wat de bevindingen van de gynaecoloog zijn? Sterkte.

Babba, dat is ook raar, dat je "bevallings"datum zomaar naar voren wordt geschoven. Ga je er wel mee akkoord of heb je geen andere optie? Zou het voor Pokkie niet beter zijn om dan maar een paar dagen later geboren te worden? In principe zit hij natuurlijk nog prima in jouw buik.
@babba: jeetje. Zit je je weken voor te bereiden op een datum en dan komen ze nu ineens met een een andere datum. En dan ook nog op een feestdag. Dat ze op dit soort datums überhaupt keizersnedes plannen verbaasd me. En dan ook nog in het weekend.

Ziekenhuis verhuist deze week naar een nieuwe locatie. En vlg week schijnt het erg druk te zijn op ok. Reden dat ze nu ook op feestdagen opereren??? Was ook meer een mededeling die ze mij deden, ze vroegen niet wat ons uitkwam Ga ervan uit dat de belangen van de baby wel zijn meegewogen. Ik ben dan 38 weken en 1 dag. Aimee kwam 10 dagen later dan broertje. Blijven zitten totdat je er zelf uitkomt is denk ik wel beter. Voel me ook heel dubbel nu.
@Pebbles: Jeetje meid, wat een gedoe. Wat zei de gyn. er van? Ik hoop niet dat er iets aan de hand is...

@Babba: Nou ja zeg, dat delen ze gewoon even mee. Wel apart, jarig zijn op koninginnedag. Is er altijd feest. Heeft voordelen en nadelen, ik kan er over meepraten met Jasmijn Maar kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel geeft. Met ruim 38 weken is het in principe prima te doen voor een kindje, of niet?

Hier een lekkere dag gehad. Vanmorgen grote boodschappen gedaan en een bakkie bij mijn ouders in de tuin. Vanmiddag nog wat in huis gedaan en in mijn eigen tuin gezeten. De kids waren wel wat zeurderig, dus na het eten zijn ze gelijk naar boven en naar bed gegaan. Ze lagen er om 19 uur in. Vanavond lekker relaxed, voor de tv ofzo.
jeetje babba....is het voor jou ook oke, om evt een week later pokkie te krijgen? wat je zegt....zelf laten komen is altijd beter....kan me je dubbele gevoel wel goed voorstellen. Lijkt me niet leuk om op een feestdag jarig te zijn.

@Pebbs al nieuws?

ik ga buizen...laters!
Ben ik weer.

Gynaecoloog heeft een echo gedaan en ik blijk een myoom (goedaardig gezwel) langs de wand van mijn baarmoeder te hebben. Doordat de baarmoeder groeit komt het myoom in de knel en dit veroorzaakt de pijn.

Het is niet ernstig en zou na een paar dagen over moeten zijn. Tot die tijd mag ik de pijn onderdrukken met pijnstillers.

Gelukkig niks ergs dus maar wel pijnlijk helaas.

Ik ben wel blij dat we nu weten wat er aan de hand is.

Gelukkig is het niets ernstigs Pebbs. Hoeven ze dat myoom niet weg te halen? Sterkte met de pijn...gelukkig mag je pijnstillers hebben.

Lekker rustig dagje hier vandaag. We zijn wel allemaal aangekleed maar hebben nog geen concrete plannen. Misschien maar eens een boodschapje halen straks. Wasje vouwen en stofzuigen...verder niet veel bijzonders. Haha, alsof dát zo bijzonder is allemaal...niet dus!
Gelukkig Pebbs...dat het allemaal mee valt. maar die pijn is wel naar. gaan ze na de bevalling nog iets met dat myoom?

Hier ook weinig bijzonders op het programma. Oudste is naar school. Morgenavond heeft ze een voorstelling in het theater, maar Jongste kan niet mee en ik ben dus naarstig op zoek naar een oppas. Hoop dat de vaste oppas kan.....

En anders moet 1 van ons thuis blijven. (hmmm kan schoonzusje vragen of ze kan komen....is evt nog oplossing)

verder weinig nieuws.....ga zo op strooptocht voor een jurkje. Vrienden van ons gaan komende vrijdag trouwen (neeeeee, niet William en Kate) en ik wil iets Blommigs dragen.....
Hoi hoi,

Pebbs, wat een schrik. Is een Myoom hetzelfde als een vleesboom of zo? Merk je dat de pijn al minder wordt?

Babba, zag al iets op het nieuws van die verhuizingen. Tja, jarig zijn op Koninginnedag. Wel leuk dat er allemaal vlaggen hangen. En hij kan meteen zijn speelgoed op de kleedjesmarkt verkopen als het niet bevalt, hahaha. Maar het is volgens mij nog niet bekend hoe Willem Alexander verder gaat met die dag als hij Koning is toch?

Vandaag de klassenfoto's van Mats gekregen. Ik was er enigzins bang voor hoe hij er op zou staan maar dat was niet terecht. Hij staat er stralend op, lekker stoer, schattig en ondeugend zoals hij is!!!! Trots!
Ringel; King Louie!!!!! Past volgens mij helemaal mooi bij jou!!!!! Ik ben er zelf ook gek van!
en dat wil ik nu juist niet!!!! (wel leuke jurkjes hoor, maar de halve wereld loopt er in rond...brrrr heeft het voor mij afgedaan-> erg ben ik he)

Heb nu een leuk jurkje bij de zeeman vandaan legging bij de hema (nu nog schoenen) en ik ben voor een kopie klaar.

Ook verdrietig nieus....1 van onze kittens is overleden....vond hem vanochtend dood in de doos. Zo meteen maar poesje begraven samen met de meiden.

ga een gat graven...laters!
@Ringel: Ach, hoe kan dat nou, een kitten dood gegaan? Zielig. Wat vonden de meisjes ervan, hoe gingen ze ermee om? Wat grappig dat je een jurkje bij Zeeman gescoord hebt voor een bruiloft. Hoe ziet hij er uit? En heb je al oppas gevonden? Jammer dat we niet in de buurt wonen, dan konden we wat voor elkaar betekenen

@Annie: Leuk dat de foto's zo goed gelukt waren. Die van Jasmijn was ook erg leuk, de pasfoto dan. En die gebruik je toch het meest, dus ik was er ook tevreden mee.

Nou, ben uiteindelijk toch in het dorp beland met een vriendin. Heb een heel leuk stelletje voor Jasmijn gekocht, van Name it. Zo'n tulen rok met een shirtje erop. Zalmroze. Ze vindt het zelf helemaal geweldig. Vriendin heeft het in andere kleuren voor haar dochter van zes ook gekocht. Grappig.

Voor Thijmen heb ik een setje kleding omgeruild. Had een setje van schoonmoeder gekregen voor hem (zomaar) een tijdje geleden maar ik was er niet kapot van. Heb het nu omgeruild voor een korte geruite broek met poloshirt van Tom Tailor. Donkergroen met blauw, de kleuren staan hem prachtig. Echt leuk merk voor kinderen ook, maar wel redelijk prijzig. Nu moest ik maar een tientje bij betalen en was ik klaar, dat was nog eens leuk.

Thijmen ligt lekker te slapen en Jasmijn kijkt een dvd'tje. Wat raar dat niet iedereen vakantie heeft trouwens! Wij hebben 2 weken aaneengesloten, echt lekker is dat. Hebben de andere kindjes dan volgende week ook vrij? Of een andere keer wat langer vrij?

Maandag gaan we weg, maar eerst zo'n weekje thuis uitrusten is zeker niet verkeerd! Ik ga even stofzuigen en dweilen en daarna nog wat van mijn rust genieten.
Wat maf Babba;... gaan ze op koninginnedag opereren? Dan hadden ze toch beter de zondag kunnen kiezen? Ach ja.... of een week later... raar hoor!

Maar goed, maakt niet uit als Pokkie maar geboren wordt!

Pebbs'; even schrikken dus. Gelukkig weet je nu wat het is en dat het weer weggaat!

Ring; wat sneu van het kitten! Is ie begraven inmiddels?

Ik ben gisterenavond naar een afscheidsdienst geweest met een oud collega. Vader van twee kinderen die ik op mijn oude school in de klas heb gehad is vorige week overleden. Was al lang heel erg ziek. Toen ik met hem in de MR zat, ging het heel slecht maar met experimentele medicatie heeft hij 6 jaar cadeau gekregen. Was ook weer een heel heftig en mooi afscheid. En nu vind ik het wel weer genoeg met al die sterfgevallen....

Ik ga zo naar T; moet eerst mijn reserve-leen-pomp ophalen (ander heeeeel lang verhaal, zal ik jullie niet mee vervelen), daarna even snel eten met een studie-genoot en dan nog een avondje college. Ik heb geen letter gelezen... weet niet wat we gaan doen (shame on me!), maar ik heb het zooooo druk gehad gisteren....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven