* * Ju(n/l)i 2007 * *

12-10-2007 10:07 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel....

What matters most is how you see yourself
de foto''s zijn geplaatst......ik ga snel weer verder....druk druk druk.....groetjes marianne
Goeiemorgen allemaal!

Marianne, wat een mooie foto's van Zoë, wat een pretletter is dat meisje Ze heeft zo'n guitig snoetje.

Jane, jij hebt ook weer foto's geplaatst zag ik, leuk hoor. Ook al zo'n pretsnoetje. Salomé vertikt het om te lachen voor de camera, je moet echt geluk hebben om dat te vangen. Hoe staat het nu met je voedingsschema voor Laura?

We gaan hier gestaag door, rustig aan de laatste dingen van zolder uitpakken en in kasten doen. Het is wel heerlijk zo'n ruim huis, maar wel wennen. Normaal sliep Salomé vlak naast de woonkamer in de flat, dus hoorde ik alles, nu moet ik echt goed luisteren of ik haar hoor. Ben ook met mijn goede voornemen begonnen, ik heb zelf warm-eten-hapjes voor Salomé gemaakt voor in de vriezer. Van de week had ze witlof met appel en aardappel, dat was niet zo'n succes haha, ze heeft het wel opgegeten, maar niet van harte. Gisteren vond ze de broccoli met aardappels wel heerlijk.

hey hey,

het was gisteren in de ikea echt dikke pret op het luchtkussen. ze was echt helemaal hyper. ik ben ook een beetje bang dat ze mega druk word net zo als d'r vader vroeger.

op het cb vannochtend is zoë weer helemaal goed gekeurd. ze is nu 7795gr. en 68.3cm. haar schema is ook helemaal goed gekeurd met eten en zo. gelijk maar even gevraagd hoe ik het beste de bv kan gaan afbouwen.

Zoë heeft net ook voor het eerst wat fruitdrank in een tuit beker gehad. ze vond het maar raar. het zelf vast houden en ze keek ook aardig zuur. maar toch elke keer slokjes blijven nemen.

Emmetje: je merkt dan ook ineens hoeveel rotzooi je hebt met het verhuizen hier zijn de spersiboontjes met runtvlees en aardappel geen succes. de rest vind ze heerlijk.

ik heb toch buikpijn ik denk dat ik een blaasontsteking heb of zo. echt irritant. ik ga morgen op mijn werk ff zo'n stipje gebruiken weet ik het gelijk.

fijne dag iedereen
Marianne, wat fijn dat Zoë weer zo goed op schema ligt !

Wat voor fruitdrank geef je Zoë? Ik heb Laura al een paar keer diksap met water (appelsmaak) gegeven, maar ze is er ook niet zo dol op. Alleen als ze heel erg dorst heeft, hahaha.

Emmetje ook aan de kokkerel, lees ik. Heb ik vorige week vrijdag ook gedaan. 5 verschillende gerechten en 3 verschillende fruithapjes, waarbij mango-appel erg favoriet is. De groente gaat er hier ook nog niet zo in. Ik had lekkere witlof/aard./appel/kip gemaakt, maar muah..... De broccoli/aard/kabeljauw gaat ietsje beter, maar madam is (nog) geen warm eter. Zal wel komen, denk ik. Het maakt niet uit of ze honger heeft of niet. Ook als ze vreselijk honger heeft, eet ze de warme hap niet. Zucht....

Succes met de laatste verhuisactiviteiten !

Metis, ik had al gereageerd op Hyves, maar wat een vreselijk eng verhaal van Eva d'r ademhaling. Gatver.... Ik moet er niet aan denken. Wat zul jij doodsangsten hebben uitgestaan. Fijn dat je er zelf bij was en niet iemand anders (crèche ofzo). Ik hoop dat het noooooooit weer gebeurt.

Ik vind het toch zo'n poeperig gezicht als Laura in de kinderstoel zit, whahaha. Zo'n klein koppie boven de tafel uit. En die ene tand is helemaal om je te bescheuren. Ik lach me dood.

Wat worden ze groot hè? *snif*

Vandaag wéér ziek thuis, zucht.... Ik weet niet of het deze keer voedselvergiftiging is of wéér buikgriep. Gisteravond had ik een uitstapje met het werk, met o.a. een indonesisch buffet. En vannacht om 03.00 uur kwam alles er van boven weer uit. En sindsdien van onderen ook weer. Bèèèh.... Ik moet weer elke 10 min. naar de wc rennen. En enorme buikkrampen.

Hebben we net de Kerst en Oud/Nieuw buikgriepen achter de rug, heb ik dit weer.... Vóór de zwangerschap was ik nooit ziek, maar nu? Grrrrrr.

Ik ben wel thuis aan het werk ivm een deadline vandaag. Maar echt lekker werken is dit niet.....

XXX
Jane, wat een leuke nieuwe foto's! Beterschap en werk ze met die deadline. Wel t forum goed in de gaten houden he nu je thuiswerkt

Marit, hoest met jou?

Hetzelfde voor Marianne, wat een mooie doopjurk had Zoë aan. Is ze RK gedoopt? Mocht dat wel aangezien jullie niet netjes getrouwd zijn... haha..

Snap trouwens wel dat het hier wat rustiger is lately... iedereen zit gewoon te hyven!!

Metis wat een vreselijk verhaal van die ' ademhalingsstilstand. ' Kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent, sjonge jonge...

Wat een heftige situatie qua gezondheid. Heb het idee dat je er nu wel meer stil bij staat dan de eerste keer hier dat je erover postte. Lijkt me goed, tis niet zomaar iets, goed dat er nu naar de oorzaak gezocht wordt, hou ons op de hoogte!

Tinok, hoe is het? laat je even weten hoe het nu gaat? Hoeven we ons niet voor niets te veel zorgen te maken..

Ik heb nu hier 1 voeding ( van de 6!) laten vallen en kan je melden: tis heerlijk. T scheelt maar zo weinig maar psychisch maakt dat toch heel wat uit. Ook eindelijk die druk niet meer dat ik mijn diepvriesvooraad op peil moet houden enzo. Heeeeerlijk, aanraderrrrrrrrrrrrr!

Tja, en wie me benijdt om die 6 maanden BV, ik heb dat met werkende moeders omdat ik dat weer nog niet voor mekaar kreeg! En Jane jij maakt gewoon ook nog ff promotie in het jaar dat je een kind krijgt, wie is hier nu een superwoman?!

Peetje, ik ga denk ik ook mijn speelkleed in de kamer leggen. Ik ben die box zat, ik leg Fiene er nauwelijks meer in. Fiene rolt er idd niet veel in. En ik wil gewoon meer ruimte in de kamer!

Emmmetje , heerlijk dat je over bent! Was ff vergeten dat je midden in je verhuizing zat toen ik schreef dat ik je miste hier. Wat een lekker gevoel moet dat zijn nu die ruimte. In het begin moesten wij ook zo wennen dat we opeens zo ver van mekaar maar wel in hetzelfde huis konden zitten! Zo van, hee trap, we kunnen ook nog naar een zolder!

Wat zijn jullie actief met de prakjes. Ik probeer nog steeds een Rapley, ondanks dat Fiene de zelf eet techniek nog niet in de babyvingertjes heeft. Tis echt een slagveld na haar maaltijd ( nou ja, maaltijd...).Ga vanavond eens een broccoli proberen. Ik weet eigenlijk helemaal niet hoeveel fruit/ groente een kindje nou per dag moet? Iemand?

Malar, als ik me niet vergis, ben jij al met je nieuwe baan begonnen?

DD, is het te doen, 4 dagen werken? Fors hoor.. knap vind ik het!!

Ik heb vandaag op het RIAGG een gesprek met de arbeidsdeskundige daar , over stap richting werk maken. Ik wil heel graag maar weet niet waar ik nu het best op kan solliciteren, Iets ' simpels' of toch iets wat mee op CV aansluit. Ik wil iets zonder te veel gedoe en verantwoordelijkheid maar wel leuk genoeg zogezegd (kortom, de droombaan.. wie wil 'm niet..) Ik ben benieuwd naar vanmiddag en hoop dat ik een stukje verder kom. Maar ben iig blij dat deze stap weer gezet is.

Zo, weer heerlijk nuttig bezig hier met forummen. Had een vaag plan om te gaan sporten, maar ja.. Punt is dat je als mama al zo weinig momenten hebt dat je echt ff kunt zitten en gewoon eens NIKS hebt , dat ik zo'n moment liever benut ipv dat ik weer naar de sportschool moet sjezen. En nu mijn sportschool schuldgevoel maar negeren.

Lekker dagje allemaal, en Jane, ik ga alvast druk mijn huis opruimen...
Hè hè eindelijk weer eens even tijd voor jullie! Hmmmz, is ook al wel weer errug lang geleden...ieks...dat was vorig jaar!

Allemaal een gelukkig, gezond, gezellig, geweldig, genotvol 2008 gewenst! Dat onze kindjes maar goed mogen groeien, onze relaties zich (verder) verdiepen, nieuwe zwangerschappen beginnen (eind van t jaar ofzo ) , gezondheid en fitheid helemaal top gaat zijn, etc. etc.

Tinokje je bent er nog meissie! Goed om je te lezen! Maar jeetje, wat heb jij een zware periode! Kies voor jezelf en zorg goed voor jezelf, want dat is (ook) in Guy's belang!!! Verder sluit ik me helemaal bij Jane aan.

Metis Heftig zeg! Hoe is t nu met Eva? En met jou? Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

Emmetje dat is lekker snel gegaan! Super joh! Wij zijn nog niet aan t inpakken, maar de ervaring leert dat pakken best te doen is in n dag....hoewel dat nu met Jonathan misschien n iets te optimistische inschatting is.

Malar hoe bevalt je nieuwe baan en hoe gaat t met Carlijn bij de gastouder?

Jane Beterschap meis! Ik hoop echt dat je (jullie) nu klaar zijn met dat ziek-zijn-gedoe!!! Voelt Laura zich nu wel goed?

Je noemt dat Laura 100 gram fruit eet...ehm...hoeveel is dat? Ik heb echt geen flauw idee wat hoeveel weegt. k Heb t idee dat Jonathan en Laura ongeveer even veel eten... Jonathan's schema is nu ongeveer:

ca. 07.00 uur 240 cc + 8 scheppen

ca. 10.30 uur 1 stuks fruit (bijv. 1/2 banaan + 1/2 appel)

ca. 13.00 uur 240 cc + 8 scheppen (begin nu roggebrood te introduceren en dus gaat deze fles vermoedelijk langzaam omlaag)

ca. 16.30 uur warme hap & beetje pap

& ca. 19.30 nog een fles met 240 cc + 8 scheppen.

Dit heeft hij eigenlijk zelf zo geregeld; de fles van rond 11.00 uur (na beetje fruit) en rond 14.00 uur dronk hij beide maar half meer leeg, dus heb ik de 11.00 uur fles laten vervallen en de hoeveelheid fruit omhoog gegooid.

Sinds ongeveer een week zijn we van 210 naar 240 cc gegaan, omdat we het idee hadden dat ie nog trek had na 210.

Hij krijgt altijd zelfgekookte maaltijden en begint nu bij een aantal smaakjes 'mmm'geluidjes te maken

Oh, hij heeft ook al n olijfje geproefd; was wel voor herhaling vatbaar...

Hmm, ik ga even op de ego-toer, want k kan al niet meer herinneren wat ik net gelezen heb (zwangerschapsdementie valt niet echt meer te gebruiken hè? )

Jonathan is echt als een waanzinnige bezig met tandjes krijgen; hij heeft nu 3 (+ n beetje) ondertandjes en 2 (+ een wit puntje) boventandjes! Gek kind! haha

Vorige week was hij er echt wat sneu door; beetje verhoging en enorm luieruitslag en regelmatig zomaar huilen. Ben k niet gewend van mn vrolijke kaboutertje.

Vandaag had ie een echte primeur: hij is gepromoveerd tot buikschuiver... zoooo cute! Hij speelt vaak op een kleed op de grond en vandaag ging hij echt achter zn speelgoed aan van het kleed af; hij gebruikt zn armen om te sturen en om zich vooruit te trekken en was na een tijdje echt bekaf; dus hij slaapt nu al dik 2 uur

Okay, genoeg over mn zoon, voordat jullie denken dat ik een mega-opschepper ben

Hmm, ik heb zin om verder te gaan met n schilderij, maar is handiger als k wacht tot vanavond. Niets zo irritant dan na 2 minuten alweer moeten stoppen, omdat je kind je nodig heeft..... Okay, k ga toch een poging doen...

Dag lieverds!
Goedemorgen!

@ Marit: Qua zorg gaat het goed. Eva gaat 3 dgn p/w naar de opvang en de 2 dagen dat ik alleen met haar ben doe ik erg voorzichtig in de zin van: samen op kleed op de grond liggen en zitten, daar ook fles geven/luier verschonen etc. Ik doe haar die dag niet in bad zulk soort dingen en dat gaat prima eigenlijk.

Nog een vraagje aan jou: ben jij bekend met het RS-virus dmv van je werk? Een andere moeder op de opvang hoorde van het hoesten, blauw aanlopen en veel spugen en die zei dat dat het weleens kon zijn aangezien haar dochter dat ook heeft gehad en klachten helemaal overeenkomen. Heb zitten googlen daarop maar qua symptomen is het mij niet helemaal duidelijk allemaal. Kunnen ze überhaupt, bijv aanstaande dinsdag, nog kijken/weten of dat het is aangezien ergste al voorbij is?

@ Marianne: Mooie foto's! idd een pretkoppie. Heb je al getest op de blaasontsteking? En hoe is het nu met de buikpijn?

@ Emmetje: Lekker hoor zo in je andere huisje en het is idd lekker snel gegaan allemaal. Voel je je daar al helemaal thuis of nog beetje wennen? Sowieso zal t wennen zijn wat je al zei dat je Salomé nu minder goed hoort. Moet ik ook altijd aan wennen als we bijv bij ouders of zus/zwager zijn. Bij ons is alles gelijkvloers en daar ligt ze boven.

@ Utregmeissie: Klopt dat ik er nu meer bij stil sta, komt ook doordat ik het goed zat ben denk ik. Ik wil erg graag oorzaak weten zodat men er wat mee kan.

Toch vind ik het stoer hoor dat je volhoudt qua bv en stiekem benijd ik je er wel degelijk om. Had het ook graag gedaan. Hopelijk bij evt volgende wil ik veranderen qua medicatie waarmee het wel kan en ik hoop dat ik het dan ook zo lang ga volhouden.

Dat slagveld herken ik maar al te goed. Heb van de week eens een potje gegevens wegens tijdgebrek en ik merk dat het er wel in zit dat ze het zelf wil doen. Ze pikt het niet als ik haar voer, maar wil het per se zelf doen, dus zelf lepel vasthouden en in mond steken. Zit wel heel d'r gezicht onder als ze er eens naast zit.

@ Catpower: Met Eva gaat het nu stuk beter, alleen nog wel flink hoesten af en toe en slecht drinken. Met mij nog steeds hetzelfde eigenlijk. Merk wel dat ik nu minder lekker in vel zit, sowieso door het thuiszitten en me niet echt nuttig voelen en schuldig dat ik al zolang niet op werk geweest ben.

Jonathan is echt een snelle jelle. Wel leuk hoor. Heeft hij trouwens erge last gehad van tandjes of viel het mee allemaal?

Is het nog gelukt bezig te gaan met schilderij of toch maar verschoven naar 's avonds? Wanneer gaan jullie trouwens verhuizen? En welke wijk kom je te wonen?

Zo, lekkere lappen tekst weer. Ben dinsdag trouwens naar bedrijfsarts geweest. Aangegeven dat ik echt weer wat wil gaan doen en nu mag ik, na wat moeilijk doen, maandag en woensdag 2 uurtjes p/d werken. Het is niet veel maar toch wat. Wat wel genant is, is dat BHV op de hoogte moet zijn, die mij in de gaten houden en zodra er wat is mij thuisbrengen. Nou ja, ik zie wel. Er werd zelfs geopperd dat ik gehaald en gebracht wordt zodat ik niet met ov hoef, dat plan heb ik direct van tafel geveegd, pffff ik zie me al gaan zeg.

Nou, ik ga eens wat nuttigs in huis doen, allemaal fijne dag nog en tot snel!
Goedemorgen,

Zo, vandaag heb ik een lekker dagje thuis; stilte voor de storm. Dit weekend heb ik dienst en volgende week moet ik 4 dagen werken....

Nou ja, vandaag nog even genieten...

Metis, wat een eng verhaal zeg, ik kan me voorstellen dat je heel erg geschrokken bent en haar dan eigenlijk geen seconde alleen wilt laten. Heeft ze het niet meer gehad?

En wanneer krijg jij de uitslag van het bloedonderzoek? Je verhaal over je gezondheid kwam trouwens niet klagerig over hoor. Sterkte.

Marianne; leuke foto's weer. Ik heb ook weer een paar foto's geplaatst.

Femke vindt de camera erg interessant, ze kijkt altijd recht in de lens, wel leuk is dat.

Jane, beterschap, ik hoop voor je dat het snel weer beter gaat.

Utregmeissie, hoe ging het gesprek bij het RIAGG? Ben je idd een stapje verder gekomen voor je gevoel?

Catpower, leuk zeg dat Jonathan echt vooruit begint te komen. Vermoeiend voor hem, maar ook voor jou, want jij moet hem nu nog beter in de gaten houden!

Zo, er wil iemand drinken hoor ik.

groetjes, peetje

Goeiemorgen deze druilerige morgen!

Wat een vies weer, niks aan.

Oh de post komt eraan, haha, moet erg wennen aan de brievenbus in huis. De eerste dagen schrok ik me rot van het geluid, niks gewend haha.

Catpower, goed om weer van je te horen! Wat is Jonathan toch een rapperd met zn tandjes enzo, Salomé heeft nog niks en ook niet iets wat er op lijkt. Enne schilder je? Wat leuk, heb je foto's? We moesten hier in etappes inpakken omdat we 20 goeie bananendozen hadden. Dus dat was inpakken en meteen weer uitpakken, scheelt ook enorm in de dozen/troep in het nieuwe huis. Maar wij hadden die luxe omdat we 3 straten verderop zijn gaan wonen. Zal bij jullie lastig gaan, in etappes . Hebben jullie al wel een huis?

Metis, hoe is het nu met je? Heb je al iets van uitslagen gehoord? Ik hoop dat ze snel iets vinden waar je wat mee kan qua medicatie oid.

Oeps nog maar een schermpje openen, ben totaal kwijt wat er geschreven is

Utregmeissie, hoe is je gesprek gegaan bij het RIAGG? Ik denk dat als je een 'simpele' baan kiest, je snel weer bent uitgekeken op het werk. Misschien kun je iets op je eigen niveau doen voor een aantal halve dagen in de week, je bent dan niet de hele dag in touw voor je werk, maar alleen s morgens bijvoorbeeld. Maar ik roep ook maar wat hoor...

Oh volgens mij wordt Salomé wakker, tot later allemaal!

Hoi Meiden,

Pfoeh, dat is een tijd geleden, laatste keer dat ik hier was was het nog 2007 en was ik nog werkloos, haha.

Inmiddels 2,5 week bezig en tot nu toe is het allemaal goed te doen. Drie dagen gastouder gaan Carlijn ook goed af. Ik geloof wel dat ze de eerste vier dagen voornamelijk op de arm en op schoot heeft doorgebracht maar dat is dan ook het voordeel van een gastouder, dan kan dat. Ze is wel heel moe 's avonds en valt vaak als een blok in slaap, ook omdat de late middag slaap is weggevallen. Verder gaat het met haar ook uitstekend trouwens, ze kletst me de oren van het hoofd en is nu al weer zo'n drie weken mobiel. Tijgert het hele huis door, nou ja niet overdrijven, haar slaapkleed van voor naar achter en als ik niet uitkijk beland ze onder de bank of de kast. Zo leuk om te zien en ook dat ze me dan af en toe opzoekt met haar blik en lacht als ze me "gevonden" heeft. Of als ze naar me toekruipt en d'r koppie tegen me aangooit. Ze is geweldig *sorry ik zal me verder inhouden*. Rapley heeft ze nog niet in de vingers, ze vindt het reuze interessant, kijkt mij grondig aan en maakt kauwbewegingen voor ze iets in d'r mondje stopt. Maar zodra het erin zit trekt ze een heel vies gezicht en gaat alles er weer uit. Wel heel grappig, tot je het moet opruimen.

Het werken bevalt ook goed al moet ik zeggen dat na 7 mnd thuis de verantwoordelijkheid in mijn werk me ook wel eens aanvliegt. Eigenlijk, als ik eerlijk ben, zou ik liever drie dagen werken maar ja, dat kunnen we gewoon niet betalen, ik verdien het hoofdinkomen enzo. Maar goed, beide vier dagen werken is wel een mooie tussenweg en dat papa een papadag met zijn dochter heeft vind ik ook heel leuk.

Jane, oh dat ziek zijn ik herken het helemaal. Ik had (heb ?) een abonnement op de huisarst, vreselijk. Zo zie je die man nooit en zo wekelijks. Maar goed, ooit vinden we onze lichamelijke conditie wel weer terug.

Metis, wat rot dat jullie allebei in de lappenmand zitten en dan ook nog met zorgwekkende symptomen. Dat van Eva lijkt me echt schrikken, en van jezelf is natuurlijk ook geen pretje. Ik hoop dat ze wat vinden en dat dan kunnen verhelpen natuurlijk.

Utrechmeissie, Ha, hier ook een slagveld en er verdwijnt maar zeer weinig in de maag. Dat moet meer worden en we moeten van het CB dan ook melk gaan minderen. Nog maar even zien hoe dat gaat. Lekker he als je even stil kan zitten, ik ben op zulke momenten niet van de bank te branden. Hoe verliep je gesprek.

CP, Jonathan is wel het mannetje hier he? Wat een kerel, ik sta verstelt wat hij allemaal al eet en dat ie al zo veel tandjes heeft. Maar goed ieder kind ontwikkelt zich toch in eigen tempo. Carlijn tijgert al een tijdje maar kan bv nog niet zelf blijven zitten.

Zo, ik ga de bank maar 'es opzoeken.

.
hey hey,

Weet je ik vind bv zo leuk....NOT.... zoë heeft ontdekt dat mama heel hard auw roept als ze gebeten word. dus ik ben echt super bang elke keer als ze aan de borst gaat. daardoor ben ik nu nog sneller aan het afbouwen. de ochtend voedign gaat wel goed dus die wil ik er wel in houden. daar naast ben ik als vele andere ziek. misselijk, diarree en kan daardoor niet eten terwijl ik zo'n honger heb bah

Punkertje: GO LAPTOP wat goed te horen dat chica het zo goed doet op de kv. geeft je denk een goed gevoel om dan te stoppen met de bv en dat jij je beter voelt zegt ook genoeg.

Malar: fijn dat carlijn( he dat rijmt) het naar haar zin heeft bij de gastouder. zeker handig daarom ben ik zo blij met mijn moeder die elke maandag oppast. een beetje laat maar als nog gefeliciteerd met je baan!!

emmetje: ikkan me het voorstellen dat je aan de brieven bus moest wennen. hier moest ik juist wennen dat ik geen brieven bus aan huis heb. staat alles een beetje naar je zin??

iedereen een dikke

groetjes marianne
Goeiemorgen allemaal,

Ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen, maar ik merk bij mezelf dat ik het liever tegen iedereen zeg. Er is afgelopen vrijdag borstkanker geconstateerd bij mijn moeder, verder weten we nog niet hoe en wat. De 22e gaat ze onder het mes om te bekijken hoe het ervoor staat en om meteen zoveel mogelijk weg te halen. We zijn hier knock out met zn allen, misschien zal ik hier minder zijn de komende tijd, maar misschien ook wel meer. Ik ben het even kwijt voor mezelf. Sorry voor dit bericht, maar het moet er uit bij mij.
emmetje wat erg voor jullie.....hoe is je moeder er zelf onder?? doe waar jij je goed bij voeld de komende tijd en steun je moeder in hoeverre je dat kan. wens haar maar sterkte van me. ik zal aan haar denken de 22ste.
Fuck, ik heb eindelijk tijd om eens gezellig bij te kletsen, lees ik Emmetjes bericht....

Emmetje, wat vreselijk voor je moeder en jullie.

Wat een nachtmerrie die ineens bewaarheid is geworden....

Hoe is ze er achter gekomen?

Ze zal ook chemo gaan krijgen, neem ik aan?

Zware tijd voor jullie zeg..

Ik heb iemand in mijn nabije omgeving die momenteel hetzelfde doormaakt. Vreselijk.

Als je hier lekker van je af wilt schrijven, doe dat dan hè? Maar belangrijker is nog dat je doet waar je je goed bij voelt.

Heel veel liefs en super veel sterkte met deze rotziekte. Klotezooi.

Hou je taai wijffie !!!

XXX
O, Emmetje wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte de komende tijd.

"Gelukkig" kan ze volgende week al terecht in het ziekenhuis, zodat ze zo snel mogelijk iets kunnen doen.

liefs, peetje
Ik ga toch maar proberen om 'gewoon' op jullie berichtjes te reageren, hoewel Emmetje's nieuws me behoorlijk dwarszit. Wat is het toch ook een klerezooi, die kanker. Anno 2008.....

Catpower ! Ook weer es hier. Gezellig hoor. Wat klink je weer lekker vrolijk. Wat is Jonathan snel zeg * heeft ogen op schoteltjes*.

Bedankt voor jouw voedingsschema. Ik ben blij om te lezen dat J. ook flessen van 240 cc krijgt + dat hij 'lunchfles' zelf heeft laten vervallen. Dat bevestigt mijn gedachten altijd al dat kinderen e.e.a. zelf wel regelen. Dan komt Laura er ook wel achteraan hobbelen.

Leuk dat Jonathan al kan buikschuiven. Laura probeert het wel; trapt als een wilde met haar benen naar achteren, maar ze komt nog niet naar voren. Rugschuiven doet ze wel, ze zoeft meters naar achteren *smelt* (zo ook in haar bedje, das minder....).

Marianne, ook aan de buikgriep dus. Ben je alweer opgeknapt? Lekker dat Zoë zo bijt (NOT). Ben je nu helemaal afgebouwd met je BV?

Punkertje, hoeraaaaa, Chica is ook alweer een half jaar. Nu Fiene en Femke nog en dan hebben ze allemaal een 1/2 verjaardag gehad. Wat goed dat je bent overgestapt op FV en wat super om te lezen dat je er zo'n positief gevoel bij hebt !!! You did it girl !!! Je hebt het super gedaan, Chica is een half jaar. Er breekt een nieuwe (vr)eetfase voor haar aan. Leuk hè?

Malar-lieverd, daar ben je eindelijk weer ! You working-girl, haha.

Je klinkt blij; je zit goed in je vel hè? Heerlijk voor je dat het werken goed bevalt, al lijkt 4 dagen me best zwaar zo in 1x. Maar ook leuk voor je dat je he naar je zin hebt. En Carlijn wordt ook wel vermaakt, lees ik. Super !

Marit, meldplicht.

Peetje, sterkte deze week met 4 dagen werken !

Metis, hoe is het met jouw gezondheid. Wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest? En hoe gaat het nu met Eva? Geen rare, enge hoestaanvallen meer gehad? Is het inderdaad geen RS-virus? Fijn dat je weer een paar uurtjes mag gaan werken, het is een begin !

Utregmeissie, ik hoop dat je vorige week een goed RIAGG gesprek hebt gehad. Ik zie je vrijdag, dus dan heur ik het graag.

Tinok, how you're doing na je laatste post. Je gaat er niet aan onderdoor hè?

DiddleDee, heb je de 4 daagse werkweek overleefd? Alles lekker met Jayda?

Zo, nog even de st.v.zkn hier.

Ik ben verliefd !!! Op Laura, hahaha.

Ze is zoooooooo'n lekker ding, wedden dat jullie kinders daar niet tegenop kunnen?

Ze doet 't geweldig. Is superlief, lacht om alles, de hele dag. Hoe wilder de spelletjes; hoe beter: laten schrikken, door de lucht vliegen, op de kop houden. Ze komt niet meer bij van het schaterlachen !

Ze eet/drinkt weer normale hoeveelheden.

Ze slaapt weer gewoon het klokje rond van 19.00 uur tot 07.00 uur.

Poe hee, haar 6e maand was een drama, maar wat we er nu voor terug hebben. Mmmmmm. Als ik dat lekkere bekkie zie op het speelkleed, dan smelt ik al. Ik kan haar de hele dag wel overal kusjes geven en knuffelen, hihi.

We hebben ook een heerlijk weekend gehad, ondanks mijn 2e ronde buikgriep. We hebben heerlijk gemutst thuis met Laura, DVD-tje, Laura, hapjes, Laura, wandelingetje, Laura, etc.

Het lijkt me leuk om een nieuwe meeting bij mij thuis af te spreken.

CP, wanneer heb jij gepland weer in Die Niederlände te zijn? Hopelijk kunnen we het daar op afstemmen.

Ik ga spelen met m'n kind.

XXX
Dank voor de lieve berichtjes, heel fijn om te lezen. Chemo is nog niet aan de orde gelukkig. De 22e gaan ze kijken of het uitgezaaid is in het ene ziekenhuis en daarna gaat ze door naar een ander ziekenhuis om de tumor weg te halen. Waarschijnlijk is het daarna nog 7 weken bestralen. Eigenlijk is er nog weinig duidelijk, alleen de diagnose van een kwaadaardige tumor.

Jane, super dat je moppie weer haarzelf is! Hier maakt Salomé absoluut nog geen aanstalten om te gaan bewegen. Ze wil wel heel graag staan en ze draait zich een slag in de rondte (soms lijkt het wel break-dancen ) En Meeten lijkt me gezellig! Roep maar een datum, het liefst in een weekend.

Volgens mij zit Marit lekker in Parijs, maar ik kan me ook vergist hebben. Ging ze niet een weekendje weg nog voor haar verjaardag oid?

Spannend volgende week dinsdag Emmetje.

Krijgt ze gelijk de uitslag te horen? Waarschijnlijk wel hè?

Oh, het zal je maar overkomen. Je denkt altijd dat het een ander overkomt.....
Ja, Emmetje, dat wordt spannend tot en met de 22e. Hopelijk krijgen jullie dan (relatief) goede berichten dat het niet is uitgezaaid.

Ik heb gisteren en eergisteren weekenddienst gehad. Het was niet heel erg druk, maar je blijft toch heen en weer aan het rijden, omdat ze dan net weer bellen als je geweest bent...

Nou ja, gisteren ook weer ziek geworden 's avonds. Erge buikpijn en overgegeven, de hele nacht door. Vanochtend gaat het weer wat beter, hopelijk is het morgen weer over. Kijken of ik die 4 dagen werken goed doorkom...

Ach, volgende week is het dan weer 2 dagen.

Sinds Femke er is ben ik zo ongeveer 1 keer in de maand ziek, en moet ik een hele dag overgeven. Toch nog wat minder weerstand ofzo, door het ontzwangeren? 't Is wel elke keer in het weekend...

Jane, leuk dat Laura zo hardop lacht hè? Femke heeft het nu een paar keer gedaan en dat is zo leuk om te horen. Maar ze doet het nog niet heel vaak, misschien één keer in de week.

Marianne, jij ook beterschap gewenst. En au, dat lijkt me pijnlijk, als Zoë in je tepel bijt met haar 2 tandjes. Femke heeft nog geen tandjes maar soms lijkt ze ook wel een beetje te bijten, is in ieder geval helemaal geen fijn gevoel. (en dat dus zonder tandjes..)

O ja, wij zijn ook met een fruithapje begonnen dit weekend. Ik was benieuwd hoe ze het zou vinden, ik dacht dat ze het wel lekker zou vinden, en ze is volgende week ook een half jaar, maar nee hoor, ze trok een onwijs vies gezicht. Ze dacht echt volgens mij: wat moet ik hier mee, ik hoef dit niet. Nou had ik haar wel net gevoed, dus had ze ook geen honger meer waarschijnlijk.

Toch maar eens proberen voor de voeding of tussen de voedingen in, misschien is dat een beter idee.

groetjes, peetje
Over tepel bijten gesproken. Ik geef geen BV meer, dus dat probleem heb ik niet.

Laura vind mijn tepels op een andere manier wel interessant. Ik slaap zonder nachthemd, om het zo maar te zeggen, dus als ik met haar in bed speel of haar snel verschoon op de commode pakt ze vaak héél voorzichtig mijn tepel om die te bestuderen. Hahahaha.
Jee Emmetje. Ik denkt ik lees ook weer eens bij, maar dit zijn niet de berichten waar je dan op hoopt. Red je het een beetje? lukt het je om goed voor jezelf te blijven zogen en piekergedachten te uiten en af en toe een halt toe te roepen?

Bereveel sterkte toegewenst. Gebruik dit forum maar lekker als uitlaapklep hoor. Wat een spannende tijden. Ik denk aan jullie!!

Ook zo raar dan om weer op de orde van de dag over te gaan zeg. Maar ja, ik doe het toch maar.

Jane wat fijn dat het zo lekker gaat. Ik herken het wel hoor, Fiene is de laatste tijd ook om op te vreten. Echt een zonnetje in huis, waardoor ik zelf ook heel veel energie heb. Heb t idee dat ik weer een stukkie verder ben ontzwangerd, en dat is fijjjjn! Ik ben ook helemaal in voor een meeting, te meer omdat ik de vorige gemist heb (en me nog steeds bij de foto's afvraag wie nou wie is!)

Peetkje, wat voor werk doe jij eigenlijk, met je heen en weer rijden? Beterschap! t blijft heersen he..

Punkertje, lukte dat jou om cold turkey te stoppen met BV? Geen stuwing enzo? goeie beslisssing hoor. Ik voel me er ook zo goed bij.

Metis, hoest met jouw gezondheid, is er al wat meer bekend?

En Tinok, blijf me afvragen of je een stukje opgekrabbeld bent?

Malar respect hoor, knap dat je het bolwerkt, en toch ook wel mooi dat je de zorg met Malarman kan verdelen.

Ik heb ondertussen allerlei nieuws hier. Ben nog helemaal hyper. Als eerste heb ik vorige week een heel positief gesprek gehad op het Riagg. Positief mens en samen een beetje een plan uitgezet. Toevallig had ik net daarvoor een sollicitatie de deur uit gedaan, omdat helemaal niets ondernemen me nou eenmaal slecht afgaat. Die functie heb ik gelijk met haar doorgenomen waarop ze positief reageerde, al blijft de aandacht wel op het stressnivo van elke fucntie liggen waarop ik reageer.

Inmiddels ben ik vandaag op gesprek geweest nav mijn sollicitatie! Vandaar mijn verhoogde adrenaline gevoel op het moment ( kan ook niemand bereiken om mijn verhaal te doen, heel irritant)..

Maar goed, ik ben erg enthousiast thuis gekomen. Tis een coörodinatie functie in de welzijn. Daarbij ben ik open geweest over de psychose die ik meegemaakt heb, wat ik altijd moeilijk vind, maar wel handig was omdat mijn gesprekspartners daardoor meteen goed insprongen op de stresspunten in deze functie. Wel apart om meteen zo'n persoonlijk gesprek te hebben, maar ze gaven aan dat zij dat juist erg belangrijk vonden, om te beoordelen of er een match met de rest van het team is, gezien de grootte ( kleinte!) van de organisatie.

Kortom, ik ben enthousiast en vind het wel weer heel spannend allemaal. Gelukkig heb ik donderdag een contact gepland met de arbeidsdeskundige van het Riagg om meteen eea te evalueren. En wie weet weet ik dan ook of ik door ben op deze functie. Brrr.. spannend...

Nou, ik ga hier iets zoeken om me af te reageren, denk dat ik maar ff ga wandelen met Fiene in de wagen..
crosspost Jane!

dat heb ik nou alleen met utregjochie wat jij beschrijft...

hihi
Super dat je zo'n fijn gesprek hebt gehad Utregmeissie! Dat geeft de burger moed Je zal nu wel lekker aan het wandelen zijn, is het bij jullie ook zulks lekker weer?

.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven