Viva App
woensdag 27 april 2011 om 07:40
quote:nanna schreef op dinsdag 26 april 2011 22:46 Ben blij met de Viva App maar ik vind de online site geloof ik relaxter- die accepteert automatische correctie en de App niet. Of kan ik dat instellen? Weet iemand dat?
Je hebt gelijk, die autocorrectie zou makkelijk zijn
Verder ideaal, pc gebruik ik bijna niet sinds ik de Iphone heb
Je hebt gelijk, die autocorrectie zou makkelijk zijn
Verder ideaal, pc gebruik ik bijna niet sinds ik de Iphone heb
woensdag 27 april 2011 om 08:23
woensdag 27 april 2011 om 10:32
woensdag 27 april 2011 om 22:39
quote:Loeszie schreef op 27 april 2011 @ 08:23:
Ik heb ook de app geïnstalleerd op mijn iPhone. Maar ik kan geen geplakte plaatjes zien. En als ik klik op catergorie valt hij uit. Wat ook niet handig is, is dat je elke x opnieuw moet inloggen. Ik blijf nu maar safari gebruiken. Jammer hoor!Ik heb hetzelfde. Zodra ik op categorie klik valt de app uit. Ik gebruik dus voorlopig ook nog maar safari om mobiel te forummen.
Ik heb ook de app geïnstalleerd op mijn iPhone. Maar ik kan geen geplakte plaatjes zien. En als ik klik op catergorie valt hij uit. Wat ook niet handig is, is dat je elke x opnieuw moet inloggen. Ik blijf nu maar safari gebruiken. Jammer hoor!Ik heb hetzelfde. Zodra ik op categorie klik valt de app uit. Ik gebruik dus voorlopig ook nog maar safari om mobiel te forummen.
donderdag 28 april 2011 om 22:59
Ik heb net de app geïnstalleerd en de toegangscode ingesteld. Bij ELKE handeling die ik doe krijg ik eerst een pop-up die aangeeft dat de Viva app mijn locatie wil gebruiken. Dat moet ik dan eerst toestaan of afwijzen. Vervolgens krijg ik een pop-up om opnieuw in te loggen. Ik ben meer bezig met inloggen en 'sta niet toe' te drukken dan rondkijken.
Heeft nog iemand hier last van? En is er iemand die weet hoe ik er af kom (iPhone 3gs)?
Heeft nog iemand hier last van? En is er iemand die weet hoe ik er af kom (iPhone 3gs)?
donderdag 28 april 2011 om 23:42
Update 28 april 2011:
Helaas kunnen de ios smileys niet aangepast kunnen worden in een iphone app. We denken na over een oplossing.
Tot die tijd geven we jullie hierbij een vertaal smiley bestand.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva.nl
Helaas kunnen de ios smileys niet aangepast kunnen worden in een iphone app. We denken na over een oplossing.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva.nl
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 2 mei 2011 om 13:00
quote:Jonna schreef op 28 april 2011 @ 22:59:
Ik heb net de app geïnstalleerd en de toegangscode ingesteld. Bij ELKE handeling die ik doe krijg ik eerst een pop-up die aangeeft dat de Viva app mijn locatie wil gebruiken. Dat moet ik dan eerst toestaan of afwijzen. Vervolgens krijg ik een pop-up om opnieuw in te loggen. Ik ben meer bezig met inloggen en 'sta niet toe' te drukken dan rondkijken.
Heeft nog iemand hier last van? En is er iemand die weet hoe ik er af kom (iPhone 3gs)?Ja! Heb precies hetzelfde. Het schijnt dat als je dat bij instellingen uitzet: Algemeen/ Locatievoorzieningen je dat bericht niet meer krijgt. Maar: dan doet mijn Google Maps en Foursquare het niet meer, dat vind ik dan ook weer onhandig.
Heeft nog iemand hier last van? En is er iemand die weet hoe ik er af kom (iPhone 3gs)?Ja! Heb precies hetzelfde. Het schijnt dat als je dat bij instellingen uitzet: Algemeen/ Locatievoorzieningen je dat bericht niet meer krijgt. Maar: dan doet mijn Google Maps en Foursquare het niet meer, dat vind ik dan ook weer onhandig.
maandag 2 mei 2011 om 13:02
quote:ModeratorViva schreef op 28 april 2011 @ 23:42:
Update 28 april 2011:
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva.nlHoe en wat moet ik hiermee doen dan?
Update 28 april 2011:
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva.nlHoe en wat moet ik hiermee doen dan?