Viva App

26-04-2011 22:46 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben blij met de Viva App maar ik vind de online site geloof ik relaxter- die accepteert automatische correctie en de App niet. Of kan ik dat instellen? Weet iemand dat?
Viva App is geweldig..alleen jammer dat je niet op onderwerp kunt zoeken, dan crasht 'ie! Kan dus nu alleen de populaire topics lezen, wel jammer.
Ik vind het jammer dat ik niet kan terug zien waar ik op gereageerd heb. Dat kon wel bij mijn Nokia N97
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
niemand die weet hoe je de pagina kan refreshen of is dat gewoon niet mogelijk?
dat vraag ik me ook af Eef.

en ik vind het niet fijn dat je nadat je een topic hebt geopend niet verder kunt in pagina's.

niet van de eerste pagina naar bijvoorbeeld pagina 37.
Ja dat vind ik het meest vervelend! Ik wil gewoon naar een pagina ipv door moeten scrollen! Of naar 'laatste' of 'volgende' of 'vorige'... Heel onhandig!
De app is irritant. Elke x opnieuw inloggen, geen autocorrectie en als je je iPhone draait, draait het scherm niet mee. Typen moet dus met 1 hand op dat kleine toetsenbord. En ik heb regelmatig dat ie topics niet goed opent. Zie dan alleen de nick en avatar en rest is leeg. Quoten geeft ie bij mij standaard een foutmelding en lukt dus ook niet. En ik heb sinds deze week ook per subforum maar heel weinig topics. Weet dat het forum is aangepast maar in safari kan je dan naar een volgende pagina voor meer topics, maar bij de app zie ik dit niet. En in een topic moet je telkens naar beneden scrollen voor de volgende pagina's. Zou handig zijn als dat ook gewoon bovenin kon.
ik krijg de onderwerpen niet geladen. Wel de laatste post, maar niet de categorieen. Iemand daar nog meer last van?
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Vragen_en_problemen_Viva_Forum_App

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven