Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Starretje weer terug! En het viel mee! Fijn hoor!

En eerste keer PSZ toch niet zo'n heel groot succes bij het afscheid. Hopelijk was het snel over.
quote:Mooncatcher schreef op 11 januari 2008 @ 11:55:

ja, maar mijn schildklier is weer op hol. Moet tussen 15 en 25, zit op 77.2 tssss

mag weer 6 vreselijk gore tabletten op een dag nemen JEUJZal wel een keer vlekkeloos bij jou gaan
Ik word zo ongeveer plaatsvervangend trots als ik jouw relaas zo lees Eow

Wat fijn om te horen allemaal!
Tuulk niet, Carm en ik laten ons afschieten in het bos. Alle losers op een rijtje.
Moon
thnx Eow
Moontje toch. Jij ook een heel fijn 2008. En dat je liefste wens nu maar eens écht en zonder gedonder uit mag komen.

Eow, wat geweldig die Juno van ons. X-D! Hij is echt een kleine held. Leuk ook dat er steeds verpleegkundigen en artsen kwamen kijken naar dat mooie jochie. Super dat hij het zo goed doet!
Loretta is De Mol. Punt.
Inderdaad, in 2008 een baby voor Moon. Of 2 of 3 ofzo, lekker Lunastyle
Kess, je weet toch....

gaat niet lukken...Moon=gedonder

ghehehehe eerst maar 1...hou mijn poes graag een beetje in vorm
Ontplofte egel.
Die poes trekt wel weer bij, maar die buik..... Heb na de feestdagen echt weer zo'n beginnend zwangerbuikje, zo'n fijn rolletje over mijn broek. Waarom is mijn buik niet gewoon al weer strak en stevig en sexy?
Loretta is De Mol. Punt.
Omdat je teveel M&M's eet?
Wow, Eow. Jij mag terecht trots zijn hoor.

Klinkt heel erg goed allemaal. Die komt er wel die Juno.

Net Raket opgehaald. Had tussendoor nog wat gehuild maar ook fijn gespeeld. Fijn.

Nu heeft ie weer praatjes voor 10.

Lunaman gaat zo mijn nieuwe auto halen.

Ook leuk.

Kess, heb helemaal gemist dat jullie in zomer uitgebreid gaan kamperen.
Moet je gaan s.p.o.r.t.e.n. Kess

Theeduizend8

Moon dikke

Haaaai Star!

Luun, een A8 is wel heul stoerrrrrr

Eow, wat een ontzettende bikkel is Juno dan toch hè! Ik ben enorm blij voor jullie dat ie het zo goed doet

Vanmorgen nog snel al rennend boodschappen gedaan, net bammetje gegeten en nu aan de poets poets Later!
peppie heeft peppert in duhr reet. Thnx for the huggies (geloof dat die het aardig doen in de peiling toch?)
quote:Mooncatcher schreef op 11 januari 2008 @ 12:35:

ghehehehe eerst maar 1...hou mijn poes graag een beetje in vorm

Dat valt zat mee hoor na dubbele worp.

Buik, tja. Laagjeslook is in.
Wat nou sporten?

Wat nou M&M's?

Ik vertel jullie nooit meer wat! Ik wil gewoon mijn oude buik terug en er niets voor doen en gewoon lekker snacken.

Luun, vakantieplannen zijn pas net gemaakt, vandaar dat je er nog niet van wist. Oooooh, vanmiddag al je nieuwe auto! En dan lekker rondjes sjeezen vanmiddag! Wat doen jullie trouwens met autostoeltje van Raket? Had ik al eens gevraagd he? Maar weet het niet meer. Denk namelijk dat wij meteen voor zo'n zitje gaan met gewone driepuntsgordel, ipv vijfpunts. Jullie ook?

Pep, alles onder controle?
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Laluna schreef op 11 januari 2008 @ 12:46:

[...]

Dat valt zat mee hoor na dubbele worp.

Buik, tja. Laagjeslook is in.

whahahahahahaha

Dat is inderdaad wel een voordeel van zo'n dubbele worp: buik hoeft maar één keer uitgerekt voor twee kindekes. Maar jouw buik rekte wel veul verder dan bij Raketje, toch?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik krijg een beetje jeuk van de topictitel 'knutselclub 2008'. Maar ik vraag me dan meteen ook af of anderen dat nou ook hebben bij onze titel. Heeft ook wel (thee)mutsgehalte!
Loretta is De Mol. Punt.
Buik is hier eigenlijk wel weer redelijk in shape. Beetje vel over, da's wel jammer. Maar rekt nog wel terug, want nog jong. Toch? Toch?

Poes rekt ook wel terug hoor, volgens mij kun je er beter 2 tegelijk door douwen, dan heb je het vast gehad En anders vraag je gewoon of ze een beetje strak hechten
wie heb er papier maché voor de knutselklup? Lekker macaroni plakken op karton. Ja jeukt ook bij mij.

Heb toch maar vraag op freya gezet. Ben toch een beetje een onvruchtbare losert
Wel opletten dan dat de hechtingen niet te vroeg loslaten. Ik heb er nogal een ravage aan overgehouden, helaas.
Loretta is De Mol. Punt.
*zet muziekje op van de Bluffers...wie kent ze niet?*

Je bent een losert, je blijft een losert

je neukt en wipt er op looooos

Je bent onvruchtbaar en dus een losert

en strakkies natuurlijk de kloooos

*zet muziekje af*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven