Het theehuis

vrijdag 11 januari 2008 om 12:28
Moontje toch. Jij ook een heel fijn 2008. En dat je liefste wens nu maar eens écht en zonder gedonder uit mag komen.
Eow, wat geweldig die Juno van ons. X-D! Hij is echt een kleine held. Leuk ook dat er steeds verpleegkundigen en artsen kwamen kijken naar dat mooie jochie. Super dat hij het zo goed doet!
Eow, wat geweldig die Juno van ons. X-D! Hij is echt een kleine held. Leuk ook dat er steeds verpleegkundigen en artsen kwamen kijken naar dat mooie jochie. Super dat hij het zo goed doet!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 11 januari 2008 om 12:43
Wow, Eow. Jij mag terecht trots zijn hoor.
Klinkt heel erg goed allemaal. Die komt er wel die Juno.
Net Raket opgehaald. Had tussendoor nog wat gehuild maar ook fijn gespeeld. Fijn.
Nu heeft ie weer praatjes voor 10.
Lunaman gaat zo mijn nieuwe auto halen.
Ook leuk.
Kess, heb helemaal gemist dat jullie in zomer uitgebreid gaan kamperen.
Klinkt heel erg goed allemaal. Die komt er wel die Juno.
Net Raket opgehaald. Had tussendoor nog wat gehuild maar ook fijn gespeeld. Fijn.
Nu heeft ie weer praatjes voor 10.
Lunaman gaat zo mijn nieuwe auto halen.
Ook leuk.
Kess, heb helemaal gemist dat jullie in zomer uitgebreid gaan kamperen.
vrijdag 11 januari 2008 om 12:45
Moet je gaan s.p.o.r.t.e.n. Kess
Theeduizend8
Moon dikke
Haaaai Star!
Luun, een A8 is wel heul stoerrrrrr
Eow, wat een ontzettende bikkel is Juno dan toch hè! Ik ben enorm blij voor jullie dat ie het zo goed doet
Vanmorgen nog snel al rennend boodschappen gedaan, net bammetje gegeten en nu aan de poets poets Later!
Theeduizend8
Moon dikke
Haaaai Star!
Luun, een A8 is wel heul stoerrrrrr
Eow, wat een ontzettende bikkel is Juno dan toch hè! Ik ben enorm blij voor jullie dat ie het zo goed doet
Vanmorgen nog snel al rennend boodschappen gedaan, net bammetje gegeten en nu aan de poets poets Later!
vrijdag 11 januari 2008 om 12:48
Wat nou sporten?
Wat nou M&M's?
Ik vertel jullie nooit meer wat! Ik wil gewoon mijn oude buik terug en er niets voor doen en gewoon lekker snacken.
Luun, vakantieplannen zijn pas net gemaakt, vandaar dat je er nog niet van wist. Oooooh, vanmiddag al je nieuwe auto! En dan lekker rondjes sjeezen vanmiddag! Wat doen jullie trouwens met autostoeltje van Raket? Had ik al eens gevraagd he? Maar weet het niet meer. Denk namelijk dat wij meteen voor zo'n zitje gaan met gewone driepuntsgordel, ipv vijfpunts. Jullie ook?
Pep, alles onder controle?
Wat nou M&M's?
Ik vertel jullie nooit meer wat! Ik wil gewoon mijn oude buik terug en er niets voor doen en gewoon lekker snacken.
Luun, vakantieplannen zijn pas net gemaakt, vandaar dat je er nog niet van wist. Oooooh, vanmiddag al je nieuwe auto! En dan lekker rondjes sjeezen vanmiddag! Wat doen jullie trouwens met autostoeltje van Raket? Had ik al eens gevraagd he? Maar weet het niet meer. Denk namelijk dat wij meteen voor zo'n zitje gaan met gewone driepuntsgordel, ipv vijfpunts. Jullie ook?
Pep, alles onder controle?
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 11 januari 2008 om 12:54
Buik is hier eigenlijk wel weer redelijk in shape. Beetje vel over, da's wel jammer. Maar rekt nog wel terug, want nog jong. Toch? Toch?
Poes rekt ook wel terug hoor, volgens mij kun je er beter 2 tegelijk door douwen, dan heb je het vast gehad En anders vraag je gewoon of ze een beetje strak hechten
Poes rekt ook wel terug hoor, volgens mij kun je er beter 2 tegelijk door douwen, dan heb je het vast gehad En anders vraag je gewoon of ze een beetje strak hechten