Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

*** geeft Moon harde schop onder haar derriere ***

Het is kut. Heel erg kut. En kutter dan kut. En dat is dan nog te zacht uitgedrukt. Maar het maakt je natuurlijk niet tot een losert.
Loretta is De Mol. Punt.
hahahahahhaa voel ik me ook niet hoor.

Carmen en ik zijn het alleen zat om al 3 jaar topics te openen en we elke keer als laatste overblijven.

Dan ben je een losert

Kess, Raket zit al sinds een week of 2 in de Rodi. Gaat goed. Scheelt dat hij iets groter is dan gemiddeld misschien. Weet niet hoe groot Tony is?
Moon, mag ik me dan bij jullie aansluiten op ander gebied? Zwanger worden is niet zo'n punt, maar een normaal formaat baby baren is weer een ander verhaal
Ja gezellig Eow, alle loserts op een plek. Schokdraad er omheen.
Op Terschelling ermee
Gezellig, kunnen we naar het strand.
Heeft iedere afwijking zo zijn eigen verzamelplaats?

* probeert uit te vogelen of ze op de goede plek zit *

Ik ben al de hele morgen bezig met soll.brief schrijven. Merken jullie het? Ik heb nog geen letter op papier. Heb zelfs de advertentie nog niet voor me liggen. Wel net de officiele uitnodiging gekregen van die ene functie. Zat zelfs een declaratieformulier bij voor reiskosten. Klinkt als een erg goede werkgever!
Loretta is De Mol. Punt.
Wow, da's zeker erg netjes zo'n formulier Kess. Wanneer is gesprek?

Eens kijken wat voor afwijking ik heb. Kan er zo wel wat verzinnen, maar eens kijken welke overeenkomstig met die van jullie zou kunnen zijn.
Ha Star! Kom je me redden van misluktebriefschrijfpoging? Ikwilniemeerrrrrrr! Het lukt niet, ik voel me niet lekker en eigenlijk kan ik me er gewoon niet ote zetten. Blegh! Heb jij niet gewoon iets leuks te vertellen?
Loretta is De Mol. Punt.
Kom nou teruhug!
Loretta is De Mol. Punt.
Ben er nog. Even werken vs thuisblijf-topic lezen
Iets leuks? Hmmm heb heel wat lelijke kleren te verpatsen op MP
En ga morgen naar Vishstad met mams om verjaardagsoutfit voor Ceetje te scoren.
Leuk, lekker shoppen! Ga ik dinsdag ook doen met mijn moeder. Is Vishstad leuk shoppen? Ik ken daar alleen het trein- en busstation. Verder ben ik nooit gekomen. Oh ja, en ritje bus door deel van de stad op weg naar klein durpke in de buurt.

Ceetje is ook al bijna jarig he? We krijgen het nog druk hier!
Loretta is De Mol. Punt.
Echt heel erg leuk shoppen daar. Zitten heel veel kinderkledingzaken

Maar behalve dat ook leuke winkels voor ons.

Waar ga jij shoppen dinsdag?
Ik denk gewoon hier in de stad. Ben er eigenlijk al heel lang niet meer geweest. Ik wil voor mezelf gaan shoppen en dat is sowieso best lang geleden. Ik heb een sollicitatiepakje nodig!

Zo. Hartige taart staat in de oven. Heb ik toch nog iets nuttigs gedaan vandaag.
Loretta is De Mol. Punt.
Haai

T regende heel hard in de stad, tsssssk. Maar warme choco erg lekker

Eow, en wat fijn dat alles zo goed is met die stoere Juno. Leuk hoor, al die complimentjes, en die hebben jullie verdiend ook

Moon hoop zo voor je dat het toch gewoon gaat lukken

Kess, die schop onder derriere van Moon moet je dus eigenlijk terug ontvangen? snel brieven schrijven, tssskk. Leuk van de officieele uitnodiging. Reiskosten vergoeden heel netjes!

Star, jaaa, Ceetje bijna jarig. Wordt t weer een Jottumjurk?

Hier natgeregend dus, maar toch blij. We gaan lekker even bankhangen en dan moeten we helaas toch nog even naar buiten voor boodschappen denk ik. Of we moeten iets laten bezorgen...hmmm... dilemma
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oh ik wil bij Kess eten!!!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oe, kinky mantelpakje?

Hier staat water op voor spaghetti. Ook heel nuttig. Vanavond Pietje ophalen bij mijn ouders en simkaart uit China die mijn vader voor me gekocht heeft omdat hij IPhone graag werkend wil zien

Nog ongeduldiger typje dan ik
Zit er een Spareribexpress bij jou in de buurt Inad? Dan zou ik daar bestellen. Behalve ribs (lussik ni), ook hele lekkere saté, zalm en kip. Jammie.

Geen Jottum denk ik dit keer, ik ga voor een Burberry overgooiertje denk ik
Dat wordt dus bezorgen! Of wzal ik mijn terecht terugontvangen rotschop weer richting jou bonjouren zodat je je dochter een verantwoorde maaltijd voor kunt schotelen?

Hoe was de choco?

Pep, schiet het op in je huisje? Ben zo benieuwd!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Star schreef op 11 januari 2008 @ 16:43:

Geen Jottum denk ik dit keer, ik ga voor een Burberry overgooiertje denk ik Jaloersssssss.
Loretta is De Mol. Punt.
http://www.spareribexpress.nl/

Ik verkoop 'm wel aan je door na verjaardag
Volgens mij staat die ruit bij volwassenen lang niet zo leuk Kess.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven