Het theehuis
vrijdag 11 januari 2008 om 13:53
Heeft iedere afwijking zo zijn eigen verzamelplaats?
* probeert uit te vogelen of ze op de goede plek zit *
Ik ben al de hele morgen bezig met soll.brief schrijven. Merken jullie het? Ik heb nog geen letter op papier. Heb zelfs de advertentie nog niet voor me liggen. Wel net de officiele uitnodiging gekregen van die ene functie. Zat zelfs een declaratieformulier bij voor reiskosten. Klinkt als een erg goede werkgever!
* probeert uit te vogelen of ze op de goede plek zit *
Ik ben al de hele morgen bezig met soll.brief schrijven. Merken jullie het? Ik heb nog geen letter op papier. Heb zelfs de advertentie nog niet voor me liggen. Wel net de officiele uitnodiging gekregen van die ene functie. Zat zelfs een declaratieformulier bij voor reiskosten. Klinkt als een erg goede werkgever!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 11 januari 2008 om 15:55
vrijdag 11 januari 2008 om 16:06
Leuk, lekker shoppen! Ga ik dinsdag ook doen met mijn moeder. Is Vishstad leuk shoppen? Ik ken daar alleen het trein- en busstation. Verder ben ik nooit gekomen. Oh ja, en ritje bus door deel van de stad op weg naar klein durpke in de buurt.
Ceetje is ook al bijna jarig he? We krijgen het nog druk hier!
Ceetje is ook al bijna jarig he? We krijgen het nog druk hier!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 11 januari 2008 om 16:35
vrijdag 11 januari 2008 om 16:40
Haai
T regende heel hard in de stad, tsssssk. Maar warme choco erg lekker
Eow, en wat fijn dat alles zo goed is met die stoere Juno. Leuk hoor, al die complimentjes, en die hebben jullie verdiend ook
Moon hoop zo voor je dat het toch gewoon gaat lukken
Kess, die schop onder derriere van Moon moet je dus eigenlijk terug ontvangen? snel brieven schrijven, tssskk. Leuk van de officieele uitnodiging. Reiskosten vergoeden heel netjes!
Star, jaaa, Ceetje bijna jarig. Wordt t weer een Jottumjurk?
Hier natgeregend dus, maar toch blij. We gaan lekker even bankhangen en dan moeten we helaas toch nog even naar buiten voor boodschappen denk ik. Of we moeten iets laten bezorgen...hmmm... dilemma
T regende heel hard in de stad, tsssssk. Maar warme choco erg lekker
Eow, en wat fijn dat alles zo goed is met die stoere Juno. Leuk hoor, al die complimentjes, en die hebben jullie verdiend ook
Moon hoop zo voor je dat het toch gewoon gaat lukken
Kess, die schop onder derriere van Moon moet je dus eigenlijk terug ontvangen? snel brieven schrijven, tssskk. Leuk van de officieele uitnodiging. Reiskosten vergoeden heel netjes!
Star, jaaa, Ceetje bijna jarig. Wordt t weer een Jottumjurk?
Hier natgeregend dus, maar toch blij. We gaan lekker even bankhangen en dan moeten we helaas toch nog even naar buiten voor boodschappen denk ik. Of we moeten iets laten bezorgen...hmmm... dilemma
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 11 januari 2008 om 16:43
vrijdag 11 januari 2008 om 16:45