Het Schijt-aan topic

27-04-2011 14:52 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar heb jij schijt aan? Waar zet jij je tegen af?
Ik dus in ieder geval tegen het idee dat mannen een pak moeten dragen bij speciale gelegenheden (zie bruiloft: kleding vriend topic).

Oh ja, en eigenlijk ook aan alle andere modetrends en -regels
Ik heb de schijt aan mensen die mij vertellen dat ik iets moet.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ik zet me af tegen mensen die niet snappen, dat het niet gepast is om naar een bruiloft / begrafenis / doop / diplomauitreiking een spijkerbroek te dragen.
quote:SeptemberGirl schreef op 27 april 2011 @ 14:54:

Ik zet me af tegen mensen die niet snappen, dat het niet gepast is om naar een bruiloft / begrafenis / doop / diplomauitreiking een spijkerbroek te dragen.
wizziwik...

Eigenlijk moet ik schijt hebben aan mensen aan wie je bepaalde dingen niet uitgelegd krijgt!

Pfff....ik probeer beleefd te blijven in mijn spijkerbroek en al, maar sommige opgedofte modefats zijn ondanks al hun uiterlijke correctheden groter tokkies dan ik in mijn spijkerbroek.
Nope
Ik heb schijt aan negatieve mensen. Van die zure mensen die overal een probleem van maken.

(zie heel veel topics )

Ik zet me af tegen mensen die niet snappen, dat het niet gepast is om naar een bruiloft / begrafenis / doop / diplomauitreiking een spijkerbroek te dragen.Ik sluit me hier bij aan
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Daar ben ik het niet mee eens. Mijn diploma uitreiking is deze week in een klaslokaal. Zonder "leuke" poespas. En het is een diploma uitreiking voor 3 personen. Dus het is niet echt officieel e.d. Dus ga je je er niet speciaal op kleden vind ik.

Op een bruiloft / begrafenis e.d. kan het inderdaad ook niet vind ik.

Ach gelukkig heb ik er geen last van want draag toch nooit broeken :P

(Overigens heb ik ook een diploma uitreiking gehad met van die pakjes die je moest dragen. Toen vond ik het anders.)

--

Ik (probeer) schijt te hebben aan wat mensen over mij denken en gewoon zeker te zijn over mezelf
quote:zwitsal_nijntje schreef op 27 april 2011 @ 14:57:

[...]

(Overigens heb ik ook een diploma uitreiking gehad met van die pakjes die je moest dragen. Toen vond ik het anders.)

Leve de Vrije Universiteit (en de Vrije School! )
"Verplicht" glimlachen in het openbaar, vaak tegen halve vreemden, bv. caissières.
ik heb de schijt aan mijzelf, soms. Maar de meeste tijd ben ik mijn grootste fan
Beleefdheidsverplichtingen zoals verjaardagen en kraamvisites waar je helemaal geen zin in hebt.
Ik heb schijt aan de pleepot..

Maarja, ik woon dan ook in een studentenhuis ..
quote:Friia schreef op 27 april 2011 @ 15:00:

"Verplicht" glimlachen in het openbaar, vaak tegen halve vreemden, bv. caissières.Het schijnt.. Dat dit glimlachen gebaseerd is op angst/onzekerheid.. Vriendjes maken voordat het je vijanden kunnen worden.. T'zit diép !
http://www.telegraaf.nl/b ... reau__.html?sn=binnenland

Deze meneer had ook ergens schijt aan...

Sorry voor evt vervuiling van t topic

Ik zet me af tegen mensen die niet snappen, dat het niet gepast is om naar een bruiloft / begrafenis / doop / diplomauitreiking een spijkerbroek te dragen.Mee eens. Super informele huwelijken etc. zijn iets anders, maar de weerzin van sommigen om zich ook maar enigzins passend uit te dossen vind ik echt verbázend.

Ik zet me af tegen mensen die niet snappen, dat het niet gepast is om naar een bruiloft / begrafenis / doop / diplomauitreiking een spijkerbroek te dragen.En ik heb schijt aan mensen die dit vinden. Alles wat ik draag is een spijkerbroek en heel af en toe een rokje. Maar als ik een spijkerbroek aan wil, naar een bruiloft of begrafenis in de herfst/winter dan doe ik dat! Ik ga echt geen kou lopen lijden omdat anderen vinden dat dat niet kan. Niemand bepaald dat, anders stond het wel in de wet! Dus wat nou, niet gepast?!
quote:wizziwik schreef op 27 april 2011 @ 15:03:

Beleefdheidsverplichtingen zoals verjaardagen en kraamvisites waar je helemaal geen zin in hebt.

Even een reactie op jouw motto.. Een vriendin van mij houdt er een hele andere op na... A clean house is a sign of a wasted life..

..
quote:SweetSummer schreef op 27 april 2011 @ 15:06:

[...]

Even een reactie op jouw motto.. Een vriendin van mij houdt er een hele andere op na... A clean house is a sign of a wasted life..

.. Wie zegt dat mijn huis schoon is? Of opgeruimd....
quote:VivaPepsi schreef op 27 april 2011 @ 15:06:

[...]

En ik heb schijt aan mensen die dit vinden. Alles wat ik draag is een spijkerbroek en heel af en toe een rokje. Maar als ik een spijkerbroek aan wil, naar een bruiloft of begrafenis in de herfst/winter dan doe ik dat! Ik ga echt geen kou lopen lijden omdat anderen vinden dat dat niet kan. Niemand bepaald dat, anders stond het wel in de wet! Dus wat nou, niet gepast?!

Jij gaat er dus vanuit dat:

- alles wat geen spijkerbroek is, koud is;

- huwelijken ook in de winter buiten worden gesloten;

- je geen jas mee mag nemen naar een begrafenis;

- alles wat mag en niet mag in de wet staat.

Merkwaaaardig.
Las laatst ergens hier de vraag of het al kon om een witte broek te dragen.

Nou ja zeg! Dat bepaal je toch zelluf? Al draag je 'm midden in de winter! Echt schijt aan, zulke dingen.
quote:VivaPepsi schreef op 27 april 2011 @ 15:06:

[...]

En ik heb schijt aan mensen die dit vinden. Alles wat ik draag is een spijkerbroek en heel af en toe een rokje. Maar als ik een spijkerbroek aan wil, naar een bruiloft of begrafenis in de herfst/winter dan doe ik dat! Ik ga echt geen kou lopen lijden omdat anderen vinden dat dat niet kan. Niemand bepaald dat, anders stond het wel in de wet! Dus wat nou, niet gepast?!

A. Wat een felle reactie en B. Wel eens gehoord van etiquette? Sociale wetten?

Niemand heeft gezegd dat je kou moet lijden. Dan trek je maar een pantalon + maillot aan op een bruiloft.
Schijt aan al die mensen die zeggen "Dit is in de mode, dit moet je dragen".

Je draagt toch wat jij leuk bij je vind staan ?

schijt aan mensen die je dingen willen verplichten, terwijl je oud genoeg bent om er niet meer naar te hoeven luisteren.
quote:wizziwik schreef op 27 april 2011 @ 15:10:

Las laatst ergens hier de vraag of het al kon om een witte broek te dragen.

Nou ja zeg! Dat bepaal je toch zelluf? Al draag je 'm midden in de winter! Echt schijt aan, zulke dingen.Tja dat is ook zo'n regel waar ik me alleen aan houd als mijn moeder in de buurt is... voor 1 mei 'mag' dat geloof ik niet. Maar als mensen willen mogen ze zich er aan houden, toch? Dat is ook een manier van zelf bepalen wanneer je wat draagt. Vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven