gadverdegadverdegadver

27-04-2011 17:25 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
aaaaahhh.

ik ben bezig met verhuizen, ik woon nu op een zolderetage, en er stonden al die tijd dozen met oude kleding of winterkleding in de hoek van de kast.

in 1 van die dozen zat winterkleding, het rook ontzettend muf, dus ik haalde bijna alles uituit en heb het in de was gestopt.

maar toen ik de laatste truien eruit wilde halen kwam ik tot de ontdekking dat er een enorm grote larve in de doos lag...LEVEND, en kruipen....ohhhhhhh bahhh, die heeft gewoon al die tijd tussen mijn kleding gezeten, hij was ongeveer 3 cm lang, heb de doos met truien en al uit het raam naar buiten geflikkerd , alleen nu ben ik bang dat er nog meer tussen die kleding zat die ik aan het wassen ben, durf het bijna niet meer aan te raken, heb met die handen net chips zitten eten, ohhhhh gadverrrrr
Oh jakkes! Maar een larve, komt die niet op iets af zeg maar?
hahahahahaha en vliegen je truien nu weg???
.
wat voor larve? en een doos het raam uitflikkeren vind ik wel een beetje aso....
is dat een larve van een mot? Zo ja, lees je goed in motbestrijdingstechnieken!!!!! Je wil zeker zijn dat je ervan af bent in je nieuwe huis
En een larve van 3 cm... ik denk dat het een rups was.
3 cm is trouwens niet groot.
quote:Pompadoer schreef op 27 april 2011 @ 17:30:

Zo hé, overdrijven is ook een vak. Het is een larve, geen rottende plas kots.

(gelijk heb je wel. Zo'n drama is het nu ook weer niet).
3 cm lang vind ik heel klein. Het kan allemaal nog veel dikker en groter hoor. En je krijgt er niets van. Chips eten is ongezonder (maar wel lekker).

Ga je die doos nog opruimen, want ik vind het knap asociaal als die spullen nu bij een ander in de tuin of op het balkon liggen.
http://www.google.nl/search?tbm=isch&hl ... =&aql=&oq=
Joh, ik heb zo'n ding wel eens uit mijn arm getrokken. Was gestoken in de tropen door iets, bleek een eitje gelegd te hebbejn en daarna werd het een larve. Wist ik veel, ik vond het gewoon gek dat die bult op mijn arm zo hard werd en ging pulken. Hij was trouwens geen 3 cm, hooguit 1. Beet zich nog wel even vast toen ik hem uit zijn gezellige nestje trok.
Enorm grote larve van wel 3cm
Ik vind een larve van 3 cm toch behoorlijk groot, hoor. Da's net zo groot als een halve pink. Ben benieuwd wat eruit zal komen. Helaas, dat zullen we nooit weten.
Gunst. Ik dacht op zijn minst dat je met je blote voeten in een naaktslak was gaan staan, waardoor je struikelde en daarna in de koeiestront viel.

*heeft nog een trauma van kamperen*
ik hoop niet dat je naar het platteland bent verhuisd?
3 cm is helemaal niet groot

quote:Fiji schreef op 27 april 2011 @ 18:09:

Joh, ik heb zo'n ding wel eens uit mijn arm getrokken. Was gestoken in de tropen door iets, bleek een eitje gelegd te hebbejn en daarna werd het een larve. Wist ik veel, ik vond het gewoon gek dat die bult op mijn arm zo hard werd en ging pulken. Hij was trouwens geen 3 cm, hooguit 1. Beet zich nog wel even vast toen ik hem uit zijn gezellige nestje trok.NIEIEIIEIEIEEEET!!!!!!!!!!! LALALALA LAAAAAAALALALALA

LAALAALALALALAAAAAAAAAAA
quote:meds schreef op 27 april 2011 @ 18:37:

3 cm is helemaal niet groot

[afbeelding]

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRGH EN JIJ MOET OOK OPZOUTEN MET JE FOTOOOOO

find a happy place .. find a happy place..

Twompie slaat even door

Joh, ik heb zo'n ding wel eens uit mijn arm getrokken. Was gestoken in de tropen door iets, bleek een eitje gelegd te hebbejn en daarna werd het een larve. Wist ik veel, ik vond het gewoon gek dat die bult op mijn arm zo hard werd en ging pulken. Hij was trouwens geen 3 cm, hooguit 1. Beet zich nog wel even vast toen ik hem uit zijn gezellige nestje trok.

Je had me kunnen afvoeren.

Joh, ik heb zo'n ding wel eens uit mijn arm getrokken. Was gestoken in de tropen door iets, bleek een eitje gelegd te hebbejn en daarna werd het een larve. Wist ik veel, ik vond het gewoon gek dat die bult op mijn arm zo hard werd en ging pulken. Hij was trouwens geen 3 cm, hooguit 1. Beet zich nog wel even vast toen ik hem uit zijn gezellige nestje trok.OMG........ :puke: :puke:
STOP QUOTING YOU BASTARDS!!!

*gaat in hoekje zitten wiegen met mantra: isnieechtzodiebeestjesbestaannieechtnieisnieechtzodiebeestjes

bestaannieechtnieisnieechtzodiebeestjesbestaannieechtnieisnie

echtzodiebeestjesbestaannieechtnieisnieechtzodiebeestjesbestaan

nieechtnieisnieechtzodiebeestjesbestaannieechtnieisnieechtzodie

beestjesbestaannieechtnieisnieechtzodiebeestjesbestaannieecht

nieisnieechtzodiebeestjesbestaannieechtnieisnieechtzodiebeestjes

bestaannieechtnie
O jee, getsiedepletsiedepletsie wat erg. Durf je nog wel naar buiten nu?
quote:twompie schreef op 27 april 2011 @ 19:14:

STOP QUOTING YOU BASTARDS!!!

*gaat in hoekje zitten wiegen met mantra: isnieechtzodiebeestjesbestaannieechtnieisnieechtzodiebeestjes

bestaannieechtnieisnieechtzodiebeestjesbestaannieechtnieisnie

echtzodiebeestjesbestaannieechtnieisnieechtzodiebeestjesbestaan

nieechtnieisnieechtzodiebeestjesbestaannieechtnieisnieechtzodie

beestjesbestaannieechtnieisnieechtzodiebeestjesbestaannieecht

nieisnieechtzodiebeestjesbestaannieechtnieisnieechtzodiebeestjes

bestaannieechtnie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven