Is dit gek?

27-04-2011 10:39 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat moet ik doen??????????????
Vroeger deden wij toch hele andere dingen in onze zuurverdiende Paasvakantie? Neuken in de bosjes enzo?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Eens met Frankie.

Een ex is ooit een liefde geweest. Soms blijf je gevoelens houden voor een ex. Dus heel vreemd vind ik jouw angst niet.

Maar ja... wat moet je er mee. Het vergalt je plezier in je relatie en je kunt er verder zo weinig mee.

Indien je zekerheid krijgt ( sex met ex of whatever) nokken met die hap.
Bedankt voor alle reacties. Misschien zie ik inderdaad wel spoken en moet ik me niet zo aanstellen.

Mijn vriend houdt alleen heel erg van schrijven, van gedichten e.d. Hij schreef over haar altijd hele mooie verhalen en stukjes. Over mij heeft hij dat nog nooit gedaan. Het is al eens eerder uitgegaan tussen ons. Toen was hij nog verliefd op zijn ex.

Misschien moet ik inderdaad maar gaan genieten van wat ik met hem heb.
quote:vivadiva2011 schreef op 27 april 2011 @ 16:57:

Bedankt voor alle reacties. Misschien zie ik inderdaad wel spoken en moet ik me niet zo aanstellen.

Mijn vriend houdt alleen heel erg van schrijven, van gedichten e.d. Hij schreef over haar altijd hele mooie verhalen en stukjes. Over mij heeft hij dat nog nooit gedaan. Het is al eens eerder uitgegaan tussen ons. Toen was hij nog verliefd op zijn ex.

Misschien moet ik inderdaad maar gaan genieten van wat ik met hem heb.

Ooow! Dat verandert het verhaal wel vind ik.

Waarom wilde je hem daarna terug? En waarom kwam hij toch weer terug bij jou dan? Omdat zijn ex hem niet meer wilde?
Only dead fish go with the flow
quote:vivadiva2011 schreef op 27 april 2011 @ 16:57:

Misschien zie ik inderdaad wel spoken en moet ik me niet zo aanstellen.

Misschien moet ik inderdaad maar gaan genieten van wat ik met hem heb.De eerste en laatste zin en het cursieve gedeelte vind ik niet bij elkaar passen.
quote:vivadiva2011 schreef op 27 april 2011 @ 10:39:

Wat moet ik doen??????????????Je vorige bericht terugplaatsen.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven