New York

31-01-2011 17:56 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over 3 weken gaan wij naar New York.

Ik ken het niet, dus brand maar los smet de tips!!! Heb er zin in!
quote:flatscreen schreef op 26 april 2011 @ 20:55:

[quote]dolfje schreef op 23 april 2011 @ 09:52:

Wat ook heerlijk is is om ergens een broodje (of salade oid) te halen en in Bryant park te gaan zitten of op het gras liggen.

Er staan ook veel stoeltjes in de zon en aan de schaduwkant(daar zaten wij want midden op de dag in de zon was het daar niet uit te houden).

Deze tip kreeg ik inderdaad vandaag nog van een collega!

Dus on my list :-)Ik ben wel een beetje(nou ja veel) jaloers
Ik ook.
Lijkt mij ook heerlijk, gewoon in een park zitten, broodje eten.

Haha, bij het koninginnendagfeest free barfood&bitterballen :-)

Flatscreen, wanneer gaan jullie?
O geweldig dat Koninginnedag feest, daar gaan we dus heen.

Want niet verder vertellen manlief is dan ook jarig en dan zijn we er dus! We vertrekken van donderdag op vrijdag.

Morgen koffer pakken en gaaaaaaaaan!

Ik zou jullie zo mee willen nemen hoor Zal aan jullie denken daar. hahah.

Bytheway nog een vraag; hoe kom je het beste van Newark in centrum Manhatten? Is de trein goed te doen? Zou een half uurtje moeten zijn maar daar geloof ik niks van.
Ik denk het wel flatscreen,wij zijn nl met de metro naar JFK gegaan en dat ging ook super snel.
Zou best kunnen hoor, zo ver is het niet. Maar ik heb geen idee, ben alleen nog op JFK aangekomen. (Delta en KLM komen beiden volgens mij alleen daar aan)

Wel een leuke oranje outfit voor hem regelen dan ook hé!

Heel veel plezier!
Klik!
Flatscreen, heel veel plezier! En geniet ervan. Wij vlogen wel steeds op newark en namen de bus naar Manhattan. Beviel ons goed! Wij vlogen vaak met Singapore airelines, dat is pas een verwennerij
Heb je een smartphone Flatscreen? Anders wel even via 't gratis wifi een update geven he! Zeker van 't Q-day feestje

Nou, succes met inpakken en alvast een goede vlucht vannacht!! En heel veel plezier daar!!

Who's next?!
quote:Janna_ schreef op 27 april 2011 @ 22:31:

Klik! Leuk!!
quote:Janna_ schreef op 28 april 2011 @ 08:45:

Heb je een smartphone Flatscreen? Anders wel even via 't gratis wifi een update geven he! Zeker van 't Q-day feestje

Nou, succes met inpakken en alvast een goede vlucht vannacht!! En heel veel plezier daar!!

Who's next?!

Ja we hebben er eentje. Zal proberen even "hoi" te zeggen.

Begin nu echt te hyperen!!

Alles ligt zo'n beetje klaar. Gisteren toch maar een nieuwe capitool gids gehaald. Dus ik kan weer opnieuw gaan aanstrepen op de kaart. Het is een hele uitgebreide gids en nu wil ik nog meer zien, erg!

Bedankt voor de goedereis wensen. Ik hoop dat vele ook snel mogen volgen om weer een reisje te maken!
quote:2010viva schreef op 28 april 2011 @ 07:25:

Flatscreen, heel veel plezier! En geniet ervan. Wij vlogen wel steeds op newark en namen de bus naar Manhattan. Beviel ons goed! Wij vlogen vaak met Singapore airelines, dat is pas een verwennerij Wij hebben Continental, nooit eerder mee geweest. Dus ik wacht het af. Van de bus hou ik in gedachte.
Flatscreen, veel plezier en een goede reis! Ben benieuwd naar jou do's en don'ts! Leuk dat jullie jouw man's verjaardag daar vieren.

Mijn man is volgende week zaterdag jarig, dat vieren wij dus ook in New York!

Helaas geen tips voor je over het met de bus/metro naar het centrum enzo, ik ga het volgende week beleven!
Veel plezier en goede reis flatscreen!!
Flatscreen, hoe bevalt het? En hoe is het weer?

Ik begin nu met aftellen.... as vrijdag vertrek ik!!!
Spannend, ik tel met je mee
Oh, da's ook al bijna!! Leuk hoor!! Hoe lang ging jij nou Tanja?

En hoe is het bij jullie daar, Flatscreen? Nog naar 't Queensday feestje geweest? Nog gefeliciteerd met je vriends verjaardag trouwens! Was het trouwens makkelijk om vanaf Newark een bus ofzo te nemen?
Hoe is het weer daar nu momenteel?
15 graden en zonnig
Wij gaan van vrijdag tm vrijdag. Dus bijna 6 dagen in New York. Enerzijds tijd te kort, anderzijds voor een steden trip tijd genoeg. Een vol schema met fietsen in Central Park en wandelen over de Brooklyn bridge. s Avonds hebben we niets gepland, gaan we biertjes drinken in een Irish pub en op tijd slapen, aangezien ik een behoorlijke jetlag vermoed voor de hele week.
Wij gaan van vrijdag tm vrijdag. Dus bijna 6 dagen in New York. Enerzijds tijd te kort, anderzijds voor een steden trip tijd genoeg. Een vol schema met fietsen in Central Park en wandelen over de Brooklyn bridge. s Avonds hebben we niets gepland, gaan we biertjes drinken in een Irish pub en op tijd slapen, aangezien ik een behoorlijke jetlag vermoed voor de hele week.
De Irish Pub bij Broadway en ik geloof 51str., (bij 't Paramount gebouw, dat wat je altijd ziet bij 't begin van films) is cool!
1x is wel genoeg
Je valt er over de irish pubs, wij zijn er ook in verschillende geweest.
Wij zitten te denken aan een cruise naar NY, hadden we het gisteren over. Vijf dagen varen en dan terug vliegen, ik heb mijzelf al helemaal gek zitten maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven