Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Kitten is ondertussen begraven in een mooi kleedje met oud hollands motiefje, in een doosje. Meisjes gingen er eigenlijk heel luchtig mee om, o poesje is dood. verder geen gedoe. Krijgen zo wel behoorlijk wat dood voor de kiezen, maar daar leren ze wel weer van. had het beestje ook in de container kunnen gooien, maar dat vind ik dan weer zo respectloos.

Ik heb een donkerblauw, met groen/ paars en creme jurkje met boothals en 3/4 mouwtjes met deze schoentjes erbij.

een donkerblauwe legging van de HEMA en klaar is Ringeltje.

heb geprobeerd plaatje te zoeken van jurk, maar kan em niet vinden
Ris met hoeveel weken zijn jouw kinderen gehaald??

Wist ook niet dat ze op feestadgen/zaterdag opereren. Zal ook door die verhuizing van het zkh komen dat het heel druk is en ze niet alle dagen volle productie draaien. Dus nu operaties over meer dagen spreiden om niet te ver achter te lopen. Heb ik daar pas gehoord, Iedereen moet wennen aan nieuw zkh dus laten ze artsen en verpleegkundigen minder patieten per dag behandelen. Tsja, scheelt maar 2 dagen met 2 mei. Zit nog te twijfelen of ik zal bellen of het nu niet te vroeg is en of het veilig is.

Pebbles: gelukkig valt het mee, wel vervelend al die dingen waar je nu last van hebt. En natuurlijk ook de stress van vorige week. Nu hopenlijk weer genieten...

Oja en wat wordt het nu. Als je het niet wil zeggen dan zal ik er over ophouden ))

Straks meer, vriendlief komt thuis....
Hee Meiden. Het valt nog niet mee hier. De pijn blijft, zelfs met 2 soorten pijnstillers. Ik ben mezelf ook helemaal niet zo hulpbehoevend gewend en kan dat moeilijk accepteren.

Vandaag is mijn moeder geweest om te helpen met de meiden en morgen gaan ze naar de creche/bso.

O ja, het geslacht. Daar zaten jullie weer zo lekker naar te vissen . Mogen jullie wel weten hoor, de mensen in onze directe omgeving weten het ook al. Het wordt een jongen! (wat me best wennen lijkt na 2 meiden).
Ikwisthetikwisthetikwisthetikwisthet!!!

Leuk hoor, een jongen voor Pebbles. Zal idd wel even wennen zijn, maar het is zooooo leuk om een jongen te hebben meid! Nu kunnen we namen gaan brainstormen!!! Wat voor 'soort' namen vind je leuk?

Sterkte met je buik trouwens...lijkt me behoorlijk balen!

@Ris: Kan me voorstellen dat je klaar bent met uitvaarten. Hopelijk gebeurt er nu niets meer in je omgeving; helaas heb je het niet voor het zeggen...

@Ringel: Kekke schoentjes!!!

@Babba: Blijf het een vaag verhaal vinden dat je ineens een ks krijgt op koninginnedag...maar goed, ook wel weer lekker, hoef je niet langer te wachten!!! Nieuwsgierig als ik ben...

De kids liggen lekker te slapen na een schreeuwpartij van Thijmen. Ik weet niet wat die heeft, maar de laatste tijd gaat hij moeilijk slapen, wordt veel wakker 's nachts en is 's morgens ook al rond zessen weer paraat. Hij heeft vanmiddag een dik uur liggen slapen dus dat is ook niet echt onwijs veel. Kan de reden niet echt achterhalen dus...

Pebbs als je je weer wat beter voelt, vind je het dan leuk om een keer met mij en onze kids (misschien ook mannen?) naar Duinrell te gaan? Krijg je nu vrijkaartjes voor bij het Kruidvat en is hier heel dicht in de buurt. Kun je daarna daar zwemmen, kids in pyjama's hijsen en weer naar huis rijden. Van de zomer een keer misschien?
Floor, Eva en...

Stan/Stijn

Thijs

T(h)ijn

Job

Guus/Gijs

Sven

Ruben

Luc(-as)

Sem

David

Daan

Bram

Mats

Koen/Coen

Seth

Wessel

Bas

Wout

Julian

Pfff...bovenstaande namen vind ik allemaal leuk.

En de leukste vind ik natuurlijk Thijmen Voel je vrij om die te gebruiken...haha!
@mmmoi: lijkt me een goed plan mmmoi! Wij vinden pretparken allebei erg leuk dus dat moeten we ook maar eens op de kinderen gaan overdragen. Maar inderdaad, eerst weer wat beter voelen.

Leuke namen staan erbij. Dit is wel het soort namen dat ik leuk vindt. Hoeft niet persee heel kort te zijn trouwens. Maar een normale hollandse naam zal het waarschijnlijk wel worden.

We willen eigenlijk dit weekend op vakantie dus ik hoop echt dat mijn buik beter gaat worden maar het komt steeds dichterbij en mijn buik voelt nog hetzelfde.
Oké, deal, als je je weer beter voelt. Moet je nu al wel vast kaartjes scoren bij actieprodukten bij het Kruidvat
O, enneh, waar zou je heen gaan op vakantie dan? Had je er nog niet over gehoord volgens mij...
Ik wil het liefst naar Zuid-Frankrijk maar dat is een beetje afhankelijk van het weer (en op het moment vooral van mijn buik).

Ik zal eens bij Kruidvat gaan kijken waar je die punten bij krijgt.
he ladies,

@pebbs, ik zat al te denken aan een cyste op een eierstok. Heb ik ook gehad, maar bij jou blijkt het dus wat anders te zijn. Hoop dat de pijn snel wegtrekt. En wat leuk! Een jongetje!!!

@mmoi, hahaha. Heb je een week of 2 geleden niet gezegd dat je helemaal klaar was met zomerkleertjes voor je kinderen. Hahaha. Betrapt!

@babba, wat raar dat ze de keuze maken om je kind op koninginnedag te halen eigenlijk. Wel spannend hoor. Had me even helemaal niet gerealiseerd dat het anders 2 mei zou zijn. Jemig, over een week heb je hoe dan ook je zoon in je armen!

Hier alles oke. Roan heeft het wat moeilijk op het moment. Is snel boos en overtreedt alle grenzen. Wanneer ik hem erop aanspreekt wordt hij nog dwarser. Lastig hoor, want ik zie dat hij het zelf ook niet leuk vindt. Jesper hangt heel erg aan mij. Zo erg dat hij wanneer ik thuis ben het liefst de hele tijd tegen me aan zit, op schoot wil zitten of wil dat ik hem optil. Pfff. Ken ik van Roan niet. Vond het in het begin wel schattig, maar nu neemt het wel erge vormen aan. Lief kan hem niet van me overnemen zonder dat hij heel hard begint te huilen.

Zo zielig (en tegelijkertijd schattig) vanavond. Lief bracht Roan naar bed. Kregen ze een gesprekje over trouwen en hoe dat dan ging. Lief dus uitleggen dat je dan iemand ontmoet die je lief vindt en dat je dan met die persoon in huis gaat wonen. Afijn, hij geeft Roan een nachtkus en 10 minuten later is Roan helemaal overstuur. Hij wil niet trouwen met een mevrouw want hij wil altijd bij papa en mama blijven wonen en wil met mij trouwen. Hahaha. Hij heeft echt een half uur lopen huilen.
Pebbles ja een jongen. Leuk zeg. Al was 3 meiden net zo leuk en bijzonder natuurlijk. Bij Floor en Eva staan heel veel namen goed. Moeilijk moeilijk.

Hoop echt dat je je snel beter gaat voelen.

Krokus: wat een mannetje die Roan. Je bent wel popi bij je jongen haha.

Aimee krijgt vanaf zaterdag vakantie en dan 2 weken. Lekker Mmmoi dat jullie weggaan.

Ik ga Aimee uit bed vissen.

Ben heel nerveus nu dat zwangerschap ten einde komt. Had ik niet verwacht. En ineens slaap ik lekker en geen kwaaltjes meer. Dus wil gewoon zwanger blijven ;-(((((( En was het toch zo zat.

Vannacht alleen 1x eruit om naar de wc te gaan. Itt tot 4/5 x per nacht wakker en al maandenlang. Vreemd.
het zal de berusting zijn dat je weet dat je zwangerschap op het laatst loopt.....veel succes iig de laatste paar dagen!

@Pebbs...wat leuk een jongen! Hoop dat je snel opknapt, want dit is ook niks!

@Krook....wat een mop die Roan....nu al last van het Oedipus complex.......

Oudste roept ook vaak dat ze met papa wil trouwen, als hij klaar is met mij getrouwd te zijn.....

verder weinig nieuws. had me vanochtend weer buitengesloten, gelukkig kwam de buurvrouw die de reserve sleutel heeft, vrij vlot thuis......ben geen ster in inbreken (vooral niet als de rest van de buurt staat toe te kijken hahahaha)
Hoi hoi,

Pebbs, wat leuk een jongen. Zal even wennen zijn en wat zal ie later lekker bemoederd worden door zijn zussen, heerlijk! Wordt de pijn al minder?

Babba, lijkt me spannend als je weet dat je nog maar 2 dagen zwanger bent, gaan jullie nog wat speciaals doen? Uiteten met jullie drietjes of zo?

Krook, wat een heerlijk joch die Roan met zijn uitspraken, dan smelt je gewoon!
oeps wilde wat tikken, maar zit vooralsnog even op m'n handen (handig zeg...eerst denken en dan pas doen!)
Zo, kiddies lekker aan het rusten hier...T. in bed en J. voor de tv. Ik heb een dvd van de Snorkels gekocht voor slechts 1,50 bij de Wibra. Kennen jullie dat nog? Echt super. Er zijn zes verschillende dus als ze het heel leuk vindt mag ze er voor de vakantie nog eentje uitzoeken. Tot nu toe zit ze zeer geboeid te kijken!

Haha en ik met die kleertjes kopen, ik kan het maar niet laten...Jasmijn heeft voor elke dag een ander setje en dat wel drie weken lang...heb ook nog aardig wat gekregen van een vriendin, zit ook nog mooi spul bij. Ik kan dus echt voorlopig vooruit maar ik blijf het allemaal zo leuk vinden. Gelukkig kunnen we het ons veroorloven maar het moet natuurlijk niet té gek gaan worden. Ze draagt wel alles, het is niet zo dat er dingen de kast uitgaan die ze nooit aan gehad heeft. Maar ze hebben allebei meer dan genoeg, dat is zeker waar....
Waarom moest je op je handen Ringel?

Ik ben vandaag thuis gebleven van mijn werk. Lag afgelopen nacht om 4 uur nog wakker te kijken.Niet lekker, warm/koud. Normaal gesproken meld ik me nooit ziek voor zoiets. Maar was vandaag mijn calvinistische inslag beu. Vanochtend dus in bed blijven liggen. Daar ben ik wel bij om, want ik heb nog wel wat kunnen slapen toen de kinderen naar school en creche waren.
Ik denk dat Ringel iets wilde vragen/zeggen aan Annie, Krook. Wat ze toch nog maar een paar daagjes niet doet...hihi.

Ik heb net via vakantieveilingen kaarten voor WWRY voor morgenavond geboekt! 2 eersterangskaarten all in voor 45 euro, da's toch een leuke prijs? Mmman wilde er nog heel graag een keer heen en mijn ouders wilden wel oppassen. Tja, dat sla ik niet af!!!

Ik zit trouwens op mijn werk. We hebben thuis geen printer en ik moest die voucher uitprinten voor vakantieveilingen. En ook nog een ding van Center Parcs om maandag snel in te kunnen checken. Dus even op mijn werk op internet en printen maar. Gaat lekker snel allemaal. Heel raar, zo'n lege, stille school. Wat een rust. Ik doe lekker rustig aan hier, want thuis zal het wel prime time zijn en die sla ik zo een keertje over Hihihi...

Morgen even met Jasmijn naar de ha. Ze heeft heel erg veel last van waterwratjes op haar bovenbenen, billen en zelfs rond haar anus. Het jeukt erg, en als ze gaat krabben besmet ze zichzelf steeds meer...hopelijk is er een zalfje oid voor te krijgen.

Vanavond ga ik met mmman even kijken bij een huis schuin tegenover ons (op het hoekje met de nieuwe wijk-info voor Pebbs...) dat te koop komt. Het huis is ong. net zo groot als het onze, maar er zit een enorme garage met zolder erop bij en een grotere tuin met een gunstigere ligging. We hebben via buren gehoord dat het te koop komt over 2 jaar en mmman is gelijk gaan informeren. Nu mogen we vanavond dus even rondkijken. Ben benieuwd wat de vraagprijs is, zal wel een stuk hoger liggen dan ons huis, maar we hebben wel goed gespaard de afgelopen jaren, dus misschien...en anders dromen...dat ik de loterij win ofzo, haha!

Sorry, beetje hak op de tak verhaal. Allemaal losse info. Ben niet zo duidelijk vanavond...komt denk ik door de vreemde omgeving waarin ik forum nu
ik heb niks gezegd!

maar ja dat dus....(kan ook heelgoed van de hak op de tak springen qua verhaal)

@mmmoi, gaat het alarm dan niet af als je de school binnengaat?

Wij zijn vanavond emt oudste naar het theater geweest voor haar eerste voorstelling. En ze was leuk en lief met twee staartjes in d'r haar en ze is toch echt wel 1 van de langste kinderen uit de klas. En ze deed ontzettend goed mee. Ik ben een echte trotse mama!

ga met Lief op de bank hangen

laters lady's
Hihihi, Ringel....maar het mag nu wel. Jahoehhhhh, ik ben zwanger.Ben weer in van die stinkende maar tegenwoordig blauwe flessen aan het plassen, ben vreselijk misselijk geweest en pas bepaalde broeken niet meer. Nummer 3...spannend hoor.

Meerdere mensen die ik ken hebben helaas veel moeite om zwanger te worden, ik vond het lastig om het hen te vertellen, 1 stel zijn hele goede vrienden van ons. Zij wachten op hun tweede wonder. Ik hoop zo ontzettend erg dat het binnenkort raak is. Jammer dat je als buitenstaander niet meer kan doen dan gunnen en hopen. Maar wie weet is het zomaar in eens raak!!!!!!

Leuk Ringel, die voorstelling. Heb je ook foto's?

Mmmoi, spannend hoor, lekker neuzen. Wij gaan volgend jaar op huizenjacht. Moet ook wel, we hebben kamers genoeg maar we willen echt meer tuin. Hopelijk is volgende jaar de huizenmarkt beter en bovendien is het dan duidelijker hoe het zit met banen en contracten en zo (ik heb nog altijd geen vast contract, in oktober is het er op of er onder).

Babba...spannende dag vandaag! Gaat het morgen door? Ik ga aan je denken!
Jippie!!!!!!!!!!!!!! Het mag van de daken dus Annie?

Babba; Met Ella ben ik bevallen met 38 weken nog wat en ook met Gijs 38 weken nog wat... weet echt niet meer hoeveel dagen erbij zaten (4 of 5 dacht ik).

Raar he.. zo'n gepland geboorte-moment! Hoop dat het allemaal goed gaat en dat baby-boy een hele mooie knul is!

Pebbs; jullie ook een knulletje! Wat leuk! Eva en Floor zullen vast geweldige zusjes zijn voor hun broertje....

Krook; wat een lieverd die Roan! Ella had het gisteren met manlief over zijn trouwring. Ze vroeg waarom hij een ring om had, dus man legt uit dat hij die van mama heeft gekregen en dat ik een ring van hem heb gekregen. En dat we daarmee willen zeggen dat we altijd bij elkaar blijven. Wat was Ella's reactie? "da's maar goed ook, anders verdwaal je" ;--)

Ga nu ff DE KUS kijken... haha!
Hoi meiden,

Even een update vanaf hier. Vanmorgen al over de vrijmarkt gestruind en wat kleine dingetjes gescoord. Een Elmo nachtlampje voor Thijm die het thuis dus niet bleek te doen (beetje jammer; voorgelogen dus) en voor Jasmijn een of ander poppetje van plastic voor tien cent (schildpad van de film Sammy's avonturen-hebben we toen in de bios gezien, erg leuke aanrader trouwens!) en een huisje voor de My Little Pony. Ze was er helemaal blij mee, voor een paar centen.

Gisterenavond ben ik met mmman naar WWRY geweest. Eerst gegeten bij Hagenouw Dat moest wel ff snel want we hadden maar een uurtje, dus alleen sateetje en wijntje erbij. Daarna de show. We zaten op rij 7!!! Echt geweldig. Het was wel veel leuker om dichterbij te zitten, vond ik. Details die ik vorige keer echt niet had gezien. Zaal was maar voor 3/4 vol. We hadden de complete sterrencast. En men, wat spijt het me dat ik oogkleppen op had op de middelbare school Die John is echt lekkerrrr...maar ik had mijn eigen lekkere vent bij me, die genoot van het figuur van Floortje (van Idols? X-factor? zoiets). Hahahahaha...

@Babba: Spannend, vandaag als het goed is dé dag. Ben wel benieuwd hoe je ventje heet. Ook beetje nerveus, dat alles maar weer goed mag gaan. Hoop snel van je te lezen hoe het is.

@Ris: haha, ik heb ook naar dé kus zitten kijken. Vond het verder niet echt geweldig romantisch allemaal; toendertijd met WimLex en Maxima vond ik het veel mooier!

@Annie: YES, het is de lucht in. Gefeliciteerd digitaal meid. Wat fijn dat je weer zo 'gemakkelijk' zwanger mag zijn hè. Geniet er maar van. Al zal je de misselijkheid en de MvMflessen straks missen als kiespijn denk ik!

@Ringel: Het alarm gaat wel af als ik school in ga, maar ik heb zo'n 'druppel' aan mijn sleutelbos die ik voor het kastje moet houden en daarmee zet ik het alarm uit (en weer aan).

@Allen: Ik heb van de week een berichtje per sms gekregen van Pebbs. Het bleek toch een blindedarmontsteking te zijn!!! Ze bleef maar pijn houden. Haar lichaam had de ontsteking echter al ingekapseld en als de onstekingsdeeltjes in haar bloed laag blijven hoeft ze niet geopereerd te worden. Ze houdt me via sms op de hoogte. Weet niet of ze dit hier neergeplempt wilde hebben, maar over die cyste (of wat was het) was ze ook open dus ik denk niet dat ze het erg vindt dat ik jullie uit de zenuwen haal (als ze een tijd niet reageren kan).

Ik was gisteren toch met Jasmijn naar de ha geweest...waren idd waterwratjes, doen ze niks aan. Niet aankomen, veel handen wassen, insmeren evt. met sudocreme. Jammergenoeg moet ze er 'vanzelf' vanaf komen (het ziet er niet fris uit).

Toen kwam ze vanmorgen met buikpijn en jengelend uit bed. Op het toilet: gillen. 4x in een kwartier moeten plassen... blaasontsteking dus. Heeft ze wel vaker gehad. Dus mmman belt hapost, om te vragen of we plasje mogen brengen en medicatie halen. Dat ze niet tijdens koninginnedag daarheen hoeft. Kost zoveel tijd, niet leuk voor dat kind. Was goed. Man brengt urine weg, zit idd ontsteking in. Moet Jasmijn alsnog komen!!! Sjongejonge. Maar ja, moest wel, anders kreeg ze geen ab kuur en we gaan maandag op vakantie... dus nu is mmman er weer heen met Jas en ik ben thuis met Thijmen in bed. Vanmiddag nog even het feestgedruis in dan maar.

We waren donderdag nog bij dat huis aan de overkant wezen kijken. De tuin is idd een heel stuk groter dan we nu hebben, met veranda, echt heel mooi. Ook een enorme garage met 2 verdiepingen erbij. Tot zover pluspunten. Rest van het huis was net zo groot als het onze en wel redelijk onderhouden, maar oudbollig. Moeten we weer een nieuwe keuken, badkamer, dakkapel, cv ketel, vloeren, schilderen, muren, tegels in de tuinen, zonnewering, alles dus...en dat hebben we hier nét allemaal af. Op zich wil ik daar wel aan beginnen want grote tuin en enorme garage is wél heeeeel erg fijn. Maar toen de vraagprijs: 450.000 euro!!! Hahahahaha die mensen zijn gek. Ons huis zal ong. (met veeeeel geluk) 320.000 opbrengen dus het hunne (groter grond maar oude staat) is ong. 350.000 euro waard. We hebben dus gezegd dat ze ons mogen bellen als ze de prijs laten zakken. Ze hebben nog twee jaar, maar wij zitten ook niet op de schop, dus we horen het wel. Ik hoorde daarna van onze buurman, wiens vader bij de makelaar werkt, dat het getaxeerd is op 350.000 euro maar dat die mensen persé voor een ton meer te koop wilden zetten. De makelaar wilde daar niet aan mee doen en dus doen ze het nu zelf verkopen. Ik zeg: succes! Hahaha...

Nou, jullie zijn weer helemaal bij...

Onee, nog klein dingetje: ben nu een kleine week aan de lijn en er is al 2,2 kg vanaf!!! Goed hè. Nu volhouden...

Fijne dag allemaal!
Pebbs; balen!!! Heel veel beterschap, hoop dat de buikpijn snel minder wordt!!! Dikke kus!

Mmmoi; ook voor Jasmijn veel beterschap!

Fijn dat WWRY weer leuk was (ik moet wel lachen om je opmerking over John en jouw oogkleppen hihi!)
Ha Meiden

@babba: hoop dat alles goed gaat (of al gegaan is) vandaag. Gisteren nog discussie over wel of geen ks op koninginnedag en nu hopelijk al met je ventje naast je.

Met mij gaat het redelijk. Het is, zoals mmmoi vertelde, inderdaad een blindedarmonsteking en hoewel ik er vandaag weer wat meer last van heb zijn de ontstekingswaarden gedaald. Morgen weer terug om te kijken of de ontstekingswaarden nog verder dalen.

Verder de instructie om echt rust te houden en gelukkig heeft manlief dat heel serieus genomen want ik vind dat zelf zo moeilijk. Nu is er iemand die me tussen de middag naar bed stuurt en die de dingen uit mijn handen pakt als ik toch wat wil gaan doen.

@mmmoi: Het zal wel aan de afstand gelegen hebben dan want vanaf waar wij zitten is het echt mijn type niet. Veel te dun (en da's voor mij echt een afknapper).

Want vond je man ervan?

Leuk dat jullie weer op dezelfde plek zijn gaan eten. En dat met het sateetje en wijntje al zoveel afgevallen. Knap hoor!

Over een maandje of 5 doe ik ook weer mee

Manlief is nu met de meiden naar de rommelmarkt. Eens zien met wat voor rommel ze terugkomen. Ik vind het erg jammer dat ik daar nu niet bij kan zijn maar het is even niet anders.

Babba's zoon is geboren!!! Staat op facebook. Zo te zien is alles oké.
Gefeliciteerd Babba! Hoop dat het je allemaal is meegevallen. Een koningskindje!

Pebbs, betekent dit dat je helemaal thuis zit nu? Mag je helemaal niet meer werken? Wat een gedoe zeg. Rust houden jij!

Ik heb vandaag op de vrijmarkt gezeten met blikjes fris. Hahaha. Heb m'n inleg eruit, maar nog heeeeeel veel blikjes over. Hoe ik dat in elk geval niet te kopen de komende tijd. Volgend jaar ga ik met blikjes in de stad zitten. Stond nu gewoon in de wijk. Zelf nog een tafeltje met 2 stoeltjes van Bert en Ernie gescoord voor 2,50. Leuk!

Nu lekker naar bed. Heb nog een leuk boek liggen. Lief is naar het casino met z'n broer. Benieuwd of hij wat wint.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven