welke buggy?

26-04-2011 22:07 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het..... er zijn al tig topics van moeders die zich afvragen welke buggy nu het best/ meest geschikt is maar ik heb toch nog even jullie 'persoonlijke' hulp nodig

We gaan binnenkort op vakantie naar Griekenland met onze dochter van 15maanden en willen een buggy aanschaffen om mee te nemen.

Dochterlief wordt nu naar volle tevredenheid rondgereden in een Bugaboo maar die vinden we toch iets te groot om mee te nemen. Ook wil ik graag af en toe fietsen met dochter en dan de buggy mee kunnen nemen.

Na het doorspitten van vele topics hebben we uiteindelijk de Koelstra Simba besteld. Maar die viel tegen Rijd niet echt lekker en ik vind hem echt nog onwijs zwaar! Ik zie mezelf daar eerlijk gezegd niet mee fietsen. (of is dat een kwestie van oefenen?)

Toen dus gekeken naar een 1 standenbuggy maar die hebben weer geen zonnekap wat me niet handig lijkt in een warm land. De maclaren volo heeft dit wel maar die is best duur. Vind het ook bes zonde om nog een keer een smak geld uit te geven aan een buggy terwijl we hastikke blij zijn met de bugaboo

We twijfelen nu dus tussen:

- een koelstra simba ( zwaar)

- goedkope 1 standenbuggy ( geen zonnekap, 1 stand)

- maclaren volo ( duur)

- maclaren quest ( duur)

Is een meerstandenbuggy echt een pre? Is die zonnekap echt een meerwaarde of voldoet een parasol ook? Is het gewoon wennen qua gewicht met de koelstra? Is de maclaren echt zijn geld waard?

(Dochter slaapt overigens nergens goed dus ik zie haar niet zo snel in slaap vallen op vakantie in de buggy.)

Wat zou jullie overweging zijn?
http://www.babypark.nl/buggy-kids-river-2-st-black.html

Je hebt hem ook in 4 standen, die hebben wij.

meegenomen naar Curacao , ideaal en goedkoop.
Zag net de dvd van ''Haar naam was Sara''. Met aan het einde van de film de buggy van McLaren (sluikreclame) , die duidelijk een aantal keren te zien was met merk. Wat een gave buggy is het toch!!

Ermee gefietst heb ik niet overigens, wel heel veel mee gelopen en overal mee naar toe gesjouwd....Heel makkelijk opklapbaar etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven