gadverdegadverdegadver

27-04-2011 17:25 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
aaaaahhh.

ik ben bezig met verhuizen, ik woon nu op een zolderetage, en er stonden al die tijd dozen met oude kleding of winterkleding in de hoek van de kast.

in 1 van die dozen zat winterkleding, het rook ontzettend muf, dus ik haalde bijna alles uituit en heb het in de was gestopt.

maar toen ik de laatste truien eruit wilde halen kwam ik tot de ontdekking dat er een enorm grote larve in de doos lag...LEVEND, en kruipen....ohhhhhhh bahhh, die heeft gewoon al die tijd tussen mijn kleding gezeten, hij was ongeveer 3 cm lang, heb de doos met truien en al uit het raam naar buiten geflikkerd , alleen nu ben ik bang dat er nog meer tussen die kleding zat die ik aan het wassen ben, durf het bijna niet meer aan te raken, heb met die handen net chips zitten eten, ohhhhh gadverrrrr
Was het wel een larve en geen baby-slang? (waar is de moeder...)
Ik lach me kapot om Twompie!

Dat wollige compensatiekonijntje
ach die foto van meds is gewoon uitvergroot....die armen bij die hand kloppen niet.

Als je goed kijkt, zie je twee armen bij 1 hand....dat klopt toch niet.

maar een een larve uit een arm plukken is wel YUK!

(ga maar geen plaatjes googelen)
Mijn fetish voor kleren zou het winnen van de larve. Die zou ik dan wel het raam uitgooien. Die truien niet
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
OOOO wacht die andere "arm" is een vinger!

dacht al........
Ringelding, die tweede arm is een vinger. Dus dat beest is echt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

kon het toch niet laten
@ itsme....had ik ook al gezien...het zag er al zo gek uit.
quote:itsme26 schreef op 27 april 2011 @ 20:00:

Mijn fetish voor kleren zou het winnen van de larve. Die zou ik dan wel het raam uitgooien. Die truien nietEen goede larve weggooien? Zonde!

Datttt... zou ik dus nooit eten. Gatver ga al over mijn nek als die maffe Bear Grylls weer eens wat rauw uit de jungle trekt. bahbahbah

Twompie: groot gelijk!
quote:ringelding schreef op 27 april 2011 @ 20:04:

[afbeelding]

kon het toch niet latenfascinerend!
Tsja, rauw vlees uit de jungle vind ik net zo opmerkelijk als een haring van de markt.
sory voor de late reactie.

ik ben echt enorm bang voor insecten en kruipende beesten.

ik ben een echt stadskind en ik woon langs de polder tussen de boerderijen, ik hoopte altijd vurig dat ik dit niet zou meemaken maar helaas.

ik vroeg me 1 seconde af wat het zou worden, hij was niet heel dik zoals een rups, en hij was lichtgeel met een soort van pissenbedden schubben over elkaar.

maar toen dacht ik ineens...hoe is hij daar terrecht gekomen, toen bedacht ik e dat er nog meer konden zitten en toen begon hij te kruipen, vervolgens naar het raam gerend en de doos 2 hoog naar beneden geflikerd er is geen tuin achter bij mij en het is niet aan de straatkant, het is een binnenplaatsje met een hek waar niemand komt, de doos ligt nu in de container.

ik durf alleen die kast niet meer in dus dat laat ik mooi door iemand anders doen brrrrrrrr

en ik overdrijf graag
ook leuk: guinea worm. Ik zal er maar geen plaatje van plakken anders komt twompie nooit meer uit haar hoekje
Overigens heb ik de eerste teek van het seizoen op mijn been gehad dit weekeinde.
quote:_helly_ schreef op 27 april 2011 @ 21:18:

ook leuk: guinea worm. Ik zal er maar geen plaatje van plakken anders komt twompie nooit meer uit haar hoekje Dat had ik niet moeten googlen.
quote:Circulair schreef op 27 april 2011 @ 21:38:

[...]

Dat had ik niet moeten googlen. En daar werd ik weer te nieuwsgierig van
ja ik helaas ook, wat smerig zeg , alsof je een pees eruit trekt:O
quote:hanneke000 schreef op 27 april 2011 @ 18:33:

Gunst. Ik dacht op zijn minst dat je met je blote voeten in een naaktslak was gaan staan, waardoor je struikelde en daarna in de koeiestront viel.

*heeft nog een trauma van kamperen*Ik dacht niet dit maar wel zoiets als dit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:yette schreef op 27 april 2011 @ 20:12:

[...]

Een goede larve weggooien? Zonde!

[afbeelding]
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wel geestig dat je konijnenplaatjes plakt, Twompie. Toen ik 'mijn' larfje googelde, bleekt dat de bijbehorende vlieg haar eitjes vooral bij schapen en incontinente konijnen injecteert. Waarom die konijnen incontinent moeten zijn, weet ik niet. Voor mijn eigen gemoedsrust zie ik mezelf maar als een gezellig lammetje.
En mijn nieuwsgierigheid word afgestraft. Kriebels bij de guinea worm. Bahbahbah
quote:hanneke000 schreef op 27 april 2011 @ 18:33:

Gunst. Ik dacht op zijn minst dat je met je blote voeten in een naaktslak was gaan staan, waardoor je struikelde en daarna in de koeiestront viel.

*heeft nog een trauma van kamperen*

Oh ik ben dus niet de enige die dat weleens heeft gedaan. Gatver, ik ging echt half over mijn nek toen ik dat ontdekte. Op blote voeten de trap af 's nachts naar de WC, zat er zo'n ding op de trap (dichtbij de voordeur die open had gestaan). Moest ik de volgende dag natuurlijk ook nog de rest van de traptrede schrapen

Ontopic: ik zou ook die doos wegooien (misschien niet uit het raam) in de eerste schrik. Daarna gewoon kleren bij elkaar pakken, buiten uitschudden en in de was. Je krijgt niets van een made maar het voelt wel smerig, zeker als je het niet verwacht. Die kleren uit de was heb je in elk geval al gewassen. Misschien nog even buiten uitschudden voor je gaat opvouwen, wellicht valt er nog iets uit.
quote:Fiji schreef op 27 april 2011 @ 18:09:

Joh, ik heb zo'n ding wel eens uit mijn arm getrokken. Was gestoken in de tropen door iets, bleek een eitje gelegd te hebbejn en daarna werd het een larve. Wist ik veel, ik vond het gewoon gek dat die bult op mijn arm zo hard werd en ging pulken. Hij was trouwens geen 3 cm, hooguit 1. Beet zich nog wel even vast toen ik hem uit zijn gezellige nestje trok. :puke:
quote:Fiji schreef op 27 april 2011 @ 18:09:

Joh, ik heb zo'n ding wel eens uit mijn arm getrokken. Was gestoken in de tropen door iets, bleek een eitje gelegd te hebbejn en daarna werd het een larve. Wist ik veel, ik vond het gewoon gek dat die bult op mijn arm zo hard werd en ging pulken. Hij was trouwens geen 3 cm, hooguit 1. Beet zich nog wel even vast toen ik hem uit zijn gezellige nestje trok. :puke:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven