Entertainment alle pijlers

Eerste hulp bij opvoeden

14-04-2011 22:37 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tv avondje hier op het forum en nu is het tijd voor Eerste hulp bij opvoeden! Nu op rtl4. Kijkt er iemand mee?
Ik ga hier werkelijk waar bijna van huilen. Wat erg!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
quote:roojku schreef op 28 april 2011 @ 23:05:

werk is daar belangrijker dan het gezin.

moeder schiet in paniek als ze voor haar eigen kinderen moet gaan zorgen.

Hoe zuur is dat zeg?Die vrouw had na 1 kind moeten stoppen met zwanger raken.
Hm ik had ze naar school gestuurd. Weg daar!
Ik zag net dat meisje flauwviel.. te erg.

dat ze daar de jeugdzorg maar eens op los laten..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Idd, naar school moeten ze. Weg daar. ZOdra Jo weg is , worden het weer babysitters. Laat het kinderen zijn, met leeftijdsgenoten omgaan, met andere meiden giebelen in de klas om jongens en make up.

En lizzl idd, bij dit soort situaties haal je echt het slechtste in mij naar boven. Ik zou het liefst erheen gaan die vader en moeder een trap voor hun smoelebakkes geven en die kinderen meenemen en gelukkig maken. Ik raak nogal grofgebekt als ik dit zie, dit kan toch niet, dit is toch verschrikklijk...
Wat een weerstand laat die moeder zien! En nu is er nog helemaal geen aandacht besteed aan die jongens!
Dat is erg... Jo communiceert met de vader alsof hij een tiener is. Want dat is wellicht de enige manier waarop het voor hem werkt
quote:_yellowlove_ schreef op 28 april 2011 @ 23:10:

En lizzl idd, bij dit soort situaties haal je echt het slechtste in mij naar boven. Ik zou het liefst erheen gaan die vader en moeder een trap voor hun smoelebakkes geven en die kinderen meenemen en gelukkig maken. Ik raak nogal grofgebekt als ik dit zie, dit kan toch niet, dit is toch verschrikklijk...Dat herken ik volledig hoor! Ik zit hier hardop te razen en tieren
Pap steigert alweer, no WAY dat dit goed gaat. Ik verdenk die vader van meer dan alleen boos worden...
ik kan er niet over uit, wat dramatisch!

Hopenlijk is dit de laatste kans voor die ouders, anders moet jeugdzorg ze gewoon weghalen!
quote:_yellowlove_ schreef op 28 april 2011 @ 22:56:

Ik weet niet hoe ik ze rustig moet krijgen??!!

Sloerige slettebak, ga eens voor je kinderen zorgen? Die tieners zijn kapot, kijk hoe ze eruit zien.

Wat bezielt jou? Wat bezielt jou?Pff dat durfde ik niet te zeggen, maar hier krijg ik woede van in mijn lijf! Grrrrr
Nou ik ga in bed verder kijken, lees morgen wel terug Niet wakker liggen he!
niet capabel at all... alle 2 niet die ouders
Wees de verandering die je in de wereld wil zien....
quote:Lizzl schreef op 28 april 2011 @ 23:12:

[...]

Dat herken ik volledig hoor! Ik zit hier hardop te razen en tieren Ben gelukkig niet de enige, ik zit hier alleen in de woonkamer en praat gewoon hardop! Klootzakken! Stumpers! (sorry hoor, moet er even uit!)
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat toen dit uitgezonden is in Amerika, er niet mensen naar jeugdzorg of whatever ze daar hebben gebeld. Dat moet wel, dit is niet normaal.
En dan te weten dat ik plek zat heb voor minstens die meisjes!
quote:_yellowlove_ schreef op 28 april 2011 @ 23:15:

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat toen dit uitgezonden is in Amerika, er niet mensen naar jeugdzorg of whatever ze daar hebben gebeld. Dat moet wel, dit is niet normaal.Ben ook benieuwd of Jo (en consorten) dit gevolgd hebben. Dat moet toch wel! Je kan toch niet rustig slapen als je weet dat het er zo aan toegaat?
Oooh Yellowlove...zo herkenbaar! Zit me hier op te vreten en kwaad te maken!

Zulke sufkutten als ouders! Dacht dat jeugdzorg in Amerika al bij minder ingreep?! Hoe kan dit in hemelsnaam...dat arme kind oververmoeid..
Sta er elke keer weer versteld van hoe ouders hun kinderen kunnen verwaarlozen. Dit is gewoon kindermishandeling op elk mogelijke manier!
Volgens mij is moeder nog erger dan vader! Wat een secreet! (ik ga nu ook maar schelden!)
Laat dat kind gewoon wandelen.

Wat een teef die moeder.
Wat een kutwijf die moeder!
Ik wist het, ik wist het!!

Smerige kutouders, gewoon nu al zeggen dat ze ermee gaan kappen als de camera's weg zijn.

En dan straks zeker als die camera's weg zijn nog boos worden ook omdat ze dat gezegd hebben.

OVER JE HEEN LOPEN?! JIJ BENT KNETTERGEK DOM KUTWIJF!!!
Die moeder is zo mogelijk nog erger dan die vader!
Moeder snapt het echt niet he? De hersens van een amoebe denk ik!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven