Entertainment alle pijlers

Eerste hulp bij opvoeden

14-04-2011 22:37 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tv avondje hier op het forum en nu is het tijd voor Eerste hulp bij opvoeden! Nu op rtl4. Kijkt er iemand mee?
Wat erg dit
Yellowlove, ouders gaan werken en hun 2 tienerdochters mogen voor hun 3 hele jonge zoontjes zorgen, het huishouden runnen en ze krijgen schoolles thuis via de pc.

Die meisjes zien er zo slecht uit, omdat ze doodmoe zijn! Alle energie word uit die meisjes gezogen. Daar zou jeugdzorg nou wel een kijkje mogen gaan nemen!

Ik vloek niet vaak, maar word hier zooooo boos om!
Akakia,

Jo vroeg aan de vader wat hij van zijn dochters vindt - iets met betrekking tot hun taken e.d.

Hij zei dat ze niet genoeg deden En dat het bij hem vroeger in huis heel anders ging. Daar zorgden zijn ouders wel voor... Toen vroeg Jo hoe zijn band is met zijn ouders - slecht, er is zo goed als geen contact geloof ik (of helemaal niet). Hij vertelde erbij dat zijn moeder heel erg bazig is. Het was duidelijk dat hij een soort afkeer voelt ten opzicht van zijn ouders (op basis van zijn uitstraling tijdens dat gesprek).

Het kwartje viel totaal niet... Hij heeft gewoon niet door dat hij nu al een slechte band heeft met zijn dochters omdat hij het gedrag van zijn ouder kopieert.

(aanvullende info: moeder heeft een eigen bedrijf (fotografie) en vader is vertegenwoordiger).
Lizzl legt het beter uit
Wat erg! Wat vreemd dat die vader helemaal niet doorheeft dat hij gewoon gedrag kopieert.... Dank Lizzl, voor de toelichting!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
En wat doet moeder in dit hele verhaal? Ook werken en de kinderen aan hun lot overlaten?
Vergeet die moeder niet. Werkt fulltime, laat twee tieners voor drie kleine kinderen zorgen en als ze thuis is is ze nog bezig met dr eigen bedrijf.

En die tieners mogen s avonds niet weg omdat ze het huishouden niet af hebben. Neeee gek he! Pfff
Moeder heeft dus eigen bedrijf.

En als ze thuis is, doet ze ook geen reet.
Die jongste kinderen zijn dus niet van die tienerdochters,dan,dus??
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Nee lichtbron
ik vind het nu al erg..

Dat je dan durft op te geven voor zo'n programma, je moet je doodschamen..
Oh fuck... hamburgers... Dat is geen eten!
Agossie.... wat zielig!!!!!! Je zou ze inderdaad zo in huis nemen en alleen maar knuffelen!!!!!
quote:_yellowlove_ schreef op 28 april 2011 @ 22:54:

ik vind het nu al erg..

Dat je dan durft op te geven voor zo'n programma, je moet je doodschamen..Inderdaad!
Lichtbron,

Alle kinderen zijn van vader en moeder. De moeder draagt nu dus dat viezig groene shirtje.
Wat een kindermishandeling!
Ik weet niet hoe ik ze rustig moet krijgen??!!

Sloerige slettebak, ga eens voor je kinderen zorgen? Die tieners zijn kapot, kijk hoe ze eruit zien.

Wat bezielt jou? Wat bezielt jou?
Oh, dat meisje....
quote:_yellowlove_ schreef op 28 april 2011 @ 22:54:

ik vind het nu al erg..

Dat je dan durft op te geven voor zo'n programma, je moet je doodschamen..De zusjes hebben ze opgegeven...
Ja, inderdaad - dit is kindermishandeling.
Kijken of Jo dat bord voor hun kop kapot kan slaan! En dat oudste meisje heeft dit dus al 17 jaar moeten doorstaan?
Die vader
quote:Lonkaa schreef op 28 april 2011 @ 22:56:

[...]

De zusjes hebben ze opgegeven...Oh, dat had ik gemist! Wat goed van ze!
Terecht dat die zusjes ze opgegeven hebben.

Wat een stoephoer die moeder. Ik heb hier geen goed woord voor over. Kijk hoe die meiden eruit zien. Dat kan toch niet? Dat is toch niet normaal?! Hoe kan dit mogelijk zijn?
Die vader heeft ook nog 's een passief agressieve houding... Pfff....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven