Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.

Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!

Iedereen is welkom!

De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
welkom Tante Pollewop.

Tja, mijn beste vrekkentip is toch bij elke aanschaf na te denken of je het echt nodig hebt. Meestal blijkt dat dus niet het geval. Je moet jezelf aan de andere kant ook niet alle leuke en lekkere dingen gaan ontzeggen, maar wees selectief.

Het is net als met lijnen eigenlijk.

Yellow, ik heb wel eens gehoord dat modellen aambeienzalf op hun wallen smeren om ze te laten slinken.Maar ik weet het verder niet zo, ik gebruik geen foundation en poeders. Alleen oogmake-up en dat nog niet eens iedere dag.

Ik ben 34, rook niet en heb geen moeilijke huid. Soms wel eens een pukkeltje en de rimpels en poriën worden natuurlijk ook steeds zichtbaarder, maar ik vindt mijn huid goed genoeg om ongepoederd te laten. Tja, het hoort natuurlijk ook bij het ouder worden.

Maar goed, oefenen baart echt kunst hoor, en als je nooit make-up draagt is een klein beetje al spectaculair.

Moppetoet een ban voor zoiets onbenulligs??? En al die schooljeugd die maar domme topics openen omdat ze zich vervelen blijft ongemoeid, lekker dan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vooral slecht in make uppen omdat ik geen flauw idee heb welke kleuren bij elkaar passen en bij mn huid en zo...

Daarnaast kan ik het niet op brengen, maar daar zou ik idd met youtube of zo wel uit komen.

Zojuist wilde ik via bol.com een tweedehands studieboek bestellen, maar er is geen gratis verzenden code voor zover ik zie. Dus ik laat de bestelling lekker in het winkelwagentje zitten totdat ik een code heb!

@Moppetoet: belachelijk dat je niet eens zulke onschuldige grapjes meer kan maken, dan had ik al 3 keer gebant kunnen zijn als dat niet meer mag...

@Tante Pollewop: welkom!
Net even goed gevrekt en ons abonnement op de dierentuin (¤ 179,--) opgezegd.

Zal ik daar nu even die ene (door mij gewilde) telefoon van kopen?
Sorry Moppetoet, zie nu pas dat je ook vroeg wat mijn ban was.

Ik had in een topic waar om stemmen gebedeld werd de opmerking "tsjah, wat er nu gebeurt is actie-reactie" geplaatst en toen was ik opeens een nieuwe forummer aan het wegpesten terwijl het gewoon een, zeer accurate, observatie was. Idioot toch? Dagen lang kunnen mensen hier de meest erge dingen zeggen en wij worden voor zoiets van het forum gegooid.
punica, vorig jaar had Bol op 30 april een actie voor de tweedehands boeken, nl geen bemiddelingskosten (1,95) omdat het 'vrijmarkt' was. Ik heb nog niet gehoord of ze dat dit jaar weer doen, maar ik zou het even afwachten.
quote:Starshine schreef op 29 april 2011 @ 10:15:

punica, vorig jaar had Bol op 30 april een actie voor de tweedehands boeken, nl geen bemiddelingskosten (1,95) omdat het 'vrijmarkt' was. Ik heb nog niet gehoord of ze dat dit jaar weer doen, maar ik zou het even afwachten.

Oh goede tip! Dan kijk ik morgen ook nog even op bol.com voor de zekerheid

Het is binnenkort sowieso mei, dus ik hoop dat ze binnenkort weer met nieuwe codes komen (en dan hopen dat er iets bij zit)
quote:plops schreef op 29 april 2011 @ 10:12:

Sorry Moppetoet, zie nu pas dat je ook vroeg wat mijn ban was.

Ik had in een topic waar om stemmen gebedeld werd de opmerking "tsjah, wat er nu gebeurt is actie-reactie" geplaatst en toen was ik opeens een nieuwe forummer aan het wegpesten terwijl het gewoon een, zeer accurate, observatie was. Idioot toch? Dagen lang kunnen mensen hier de meest erge dingen zeggen en wij worden voor zoiets van het forum gegooid.

Ook ik kreeg 24 uur naughty chair omdat ik oprecht zei dat ze het plastic reiswekkertje, deels gebruikte drijfkaarsen en plastic kofferlabels beter aan haar buurmeisje kon geven voor de vrijmarkt. En dat ik haar succes wenste met de andere verkoop (bikinibroekjes enzo). Mocht ik alleen positief commentaar geven, het prikbord was voor 'aangeboden' zaken en als ik geen zinvolle bijdrage had moest ik wegblijven. Nu was TO ook wel een huilie, die vond dat de mensen die niet aardig tegen haar waren dan maar van haar topic weg moesten blijven..

Het moddereergedrag neemt soms rare wendingen...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Voor de vrekken die met dit mooie weer graag nieuwe items voor de garderobe willen of voor man en de kids.

HM geeft online korting 20% tot 8 mei 2011

code: 9085
Pffff....lekker dan Himalaya. De wegen van de mods zijn soms zeer ondoorgrondelijk
Kinderfeestjes: komt-ie

Eind mei is dag van het park, vaak behoorlijk groot georganiseerd en vrijwel helemaal gratis. Ooit bij ons in de buurt over ridders, incl ridderdorp, gratis knutselen, springkussen en echt riddergevecht. Met oudste Pollewop en 6 pollevriendjes naartoe, kosten alleen drinken en wat lekkers. Overigens kwamen ze daar niet aan toe, het was veel te gaaf. Na afloop verzuchtte een van de vriendjes dat zijn moeder nooit zo'n groot feest voor hem organiseerde.....

Ander idee: bouwspeeltuin. Op meerdere plekken in het land, gestructureerd hutten bouwen zonder hulp van volwassene. Conclusie ik zit in de zon, de kinderen vermaken zich. Kosten ( hou je vast) 80 cent per kind!
Tot nu toe de kinderfeestjes hier gehouden, maar ik denk dat ik ze de komende keer laat afleveren bij het zwembad. Dan heeft iedereen namelijk wel twee diploma's (denk ik).

Ik vind het vervelend om extra mensen/auto's te charteren, vandaar dat ik tot nu toe de feestjes thuis heb gehouden. Gelukkig heb ik wel een groot huis/tuin en is het herbergen van 10 stuiterballende kinderen niet echt een probleem.
Ik vind het inderdaad belachelijk dat ik hiervoor de eerste ban in mijn tienjarig forumleven heb gekregen.

Ben benieuwd wie deze "moddereter" was.
helaas zijn mijn kinderen niet jarig rond die tijd. En met een jarig kind midden in de winter zijn buitenfeestjes ook niet heel handig.
Ik heb heel vrekwaardig geen kinderen

*is een boodschappenlijstje aan het schrijven *

Mijn kast wordt al een beetje leger
quote:_jessie_ schreef op 28 april 2011 @ 18:42:

nagellakverdunnner kun je online kopen en bij douglas (7-8 euro voor klein flesje, je hebt echter maar 2-3 druppels per potje nodig), soms bij een Da met ruim assortiment. Niet bij de kruidvat of etos in ieder geval. Het is bedoeld om te dikke nagellak weer vloeibaar et krijgen, niet om meer nagellak te krijgen.

Dit is ook een goede webshop, ze hebben vaak acties en aanbiedingen en ook nagellakverdunner http://www.nailpolishfash ... cPath=16&products_id=144, maar verzenden komt er nog bij hier...Oehhh!!! Thanks!!! Ik ben er blij mee
quote:Punica schreef op 29 april 2011 @ 12:23:

Ik heb heel vrekwaardig geen kinderen

Hier nog een
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:plops schreef op 28 april 2011 @ 19:12:

Haha, ik zie dat ik al mosterd ben

Ik weet dat het niet is om meer nagellak te krijgen. Maar als je bij de bodem van je potje aangekomen bent dan is de kans erg groot dat hij ook een stuk dikker is dan in het begin. Als je hem weer wat dunner maakt dan krijg je hem ook makkelijker uit je potje

Meer nagellak krijgen is in principe niet mogelijk natuurlijk. Maar inderdaad, het potje is gewoon leger aan het raken en daardoor lastiger om de rest eruit te krijgen.

Iemand overigens een tip om de rest van de nagellak UIT het potje te krijgen. Kwastje gaan geloof ik niet altijd helemaal tot de bodem.
quote:tante__pollewop schreef op 28 april 2011 @ 23:43:

Goedenavond

Mijn allereerste reactie op het Viva-forum.. Na een tijdje meelezen blijkt dit toch mijn favo topic. Ook ik/wij proberen wat meer op de centen te letten, vind het toch leuker om het aan iets substantieels uit te geven dan dat het zo opeens verdwijnt in tachtigduizend kleine dingen.

Ik heb, mocht daar belangstelling voor zijn, nog wat tips voor low- budget, maar "vet coole" kinderfeestjes, maar ga nu eerst mijn kleine pollewopje aan de andere borst leggen, ik lig hier as we speak (type/lees) te vrekken door flesvoeding uit te sparen!Leuk dat je komt meeschrijven!!
quote:moppetoet schreef op 29 april 2011 @ 00:14:

Welkom, iedereen !

Ik heb mijn ban overleefd, gelukkig, dus kan ik nu toelichten wat consuminderen voor mij betekent.

Ik kan mijn geld maar één keer uitgeven. Zo hebben we een nieuw huis gekocht, maar daarvoor wel de tweede auto en het abonnement op de Donald Duck ingeleverd.

Mijn boodschappen doe ik redelijk zuinig, maar natuurlijk zondig ik ook, of kan ik juist door het vrekken zondigen ?

Waar ik absoluut op zou kunnen bezuinigen is op snaaigoed in de loze uurtjes. En dan met name op ...... sushi. Maarikvindhetzolekker.......... Heb je een ban gehad? Why?
quote:moppetoet schreef op 29 april 2011 @ 00:23:

Ik bén ook braaf, echt waar.

Op het prikbord bood (biedt) iemand een hoop troep aan, waaronder half opgebrande kaarsjes, gedragen bikini, losse bikinibroekjes en bruine houten gordijnringen......

Himalaya (óók braaf) kreeg eerst al een 24-uurs-ban omdat ze de verkoopster oprecht adviseerde om de meuk aan een buurkindje te geven om te verkopen op Koninginnedag.

Ik kreeg vervolgens mijn ban omdat ik mijn gordijnringenfetish bekende, maar dat de gordijnringen die de verkoopster aanbood niet de juiste kleur hadden.

Ach, mijn digidinnetjes hebben me per meel en op hyves gefeliciteerd met deze mijlpaal, dat maakte weer heel wat goed.

Mosterd
Slankie codes:

HPM3D4B

RF5EM3X

Boursin code:

N2XW65X
anoniem_65596 wijzigde dit bericht op 29-04-2011 18:26
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Zie QR
Zo ik ben bij het Kruidvat wezen vrekken.

Ik had een mascara nodig en er was er al van Max Factor in de aanbieding. Van 16 naar 10,- en daar ging dus ook nog eens de helft vanaf dus die had ik voor 5,- te pakken.

Ook weer mijn vaste poedertje op voorraad.

Niet vrekwaardig toch ook een nieuwe lippenstift en 3 nagellakjes gescoord waarvan ik nog niet wist dat ik die te kort kwam in mijn leven.

Totaal toch weer 26,- uitgegeven. Ik troost me dan maar dat ik waarschijnlijk voor heel 2011 weer genoeg make up heb en dan valt het bedrag heus mee.

Ook mijn tweede Etos zonnespray gescoord. En ik ga er volgende week vast nog eentje halen. Beetje aso misschien maar ik ben echt even op de vrekkentoer, heb ze nodig en kan het geld echt heel goed voor andere dingen gebruiken.
Wat nou als je af en toe tijdens het lakken je je potje op de kop zet? Dan stroomt de overgebleven lak over het kwastje als het goed is.
quote:hiltje schreef op 29 april 2011 @ 15:21:

Niet vrekwaardig toch ook een nieuwe lippenstift en 3 nagellakjes gescoord waarvan ik nog niet wist dat ik die te kort kwam in mijn leven.

Note to self: straks even langs het Kruidvat voor zo'n volumegevende-krullende-verlengende-valsewimpereffect-supermascara.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven