aubergine mousse
vrijdag 29 april 2011 om 09:32
vrijdag 29 april 2011 om 10:25
mijn (familie)recept is met vers gegrilde aubergines, ik weet niet of er in het potje ook iets anders zit (qua conserveermiddelen met een smaakje oid). Maar goed, ik maak het altijd met lenteuitjes, flink wat olijfolie, citroensap, zout en peper en peterselie. Alles in de keukenmachine fijnmalen en klaar.
vrijdag 29 april 2011 om 10:55
zaterdag 30 april 2011 om 16:57
quote:coeberghmetijs schreef op 30 april 2011 @ 10:13:
Nou ik heb toch gesmuld hoor
Ik had een sjalot fijngesnipperd,olijven fijn gesneden en een stukje rode paprika heel fijn gesneden.Daarbij knoflook,peper en zout,olijfolie en verse peterselie en een beetje citroensap.Ik ben niet zo van de aubergine, maar dit klinkt toch wel lekker, en de foto van MV doet mij ook wel watertanden . . . . . misschien, in een dappere bui, volgende keer als er proefkonijnen over de vloer zijn. Is te veel voor mij in mijn alleentje . . . . . . . .
Nou ik heb toch gesmuld hoor
Ik had een sjalot fijngesnipperd,olijven fijn gesneden en een stukje rode paprika heel fijn gesneden.Daarbij knoflook,peper en zout,olijfolie en verse peterselie en een beetje citroensap.Ik ben niet zo van de aubergine, maar dit klinkt toch wel lekker, en de foto van MV doet mij ook wel watertanden . . . . . misschien, in een dappere bui, volgende keer als er proefkonijnen over de vloer zijn. Is te veel voor mij in mijn alleentje . . . . . . . .