3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
vrijdag 29 april 2011 om 10:42
Ok, ik ben even in de war. Niemand weet hoe laat het hier is in Egypte. Op 20 april was er een persbericht dat er dit jaar geen zomertijd zou ingaan. Eigenlijk zou deze afgelopen nacht ingaan. Was ik net even een snelle boodschap aan het doen, waren er hele discussies tussen mensen in de winkels over of de zomertijd nu wel of niet is ingegaan. Op het metrostation was de klok vooruit gezet, op de website van het vliegveld is het nog wintertijd . Dus hoe laat is het?
vrijdag 29 april 2011 om 11:25
quote:apppel schreef op 29 april 2011 @ 10:36:
Krijg jij ook iets van ex dan bam?Al gehad he? Valentijnsdag is al geweest hier in Friesland
Toen was het nog geen ex natuurlijk anders had ik geen kadootjes gekocht, zo gek ben ik nou ook weer niet
Héérlijk gebadderd! Nu nog even snel de kamer en keuken bewoonbaar maken voordat de draakjes thuiskomen.
En dan hebben ze vakantie!!
Oudste niet, die moet nog tot 4 uur, vijf uur thuis dus de ziel...
Krijg jij ook iets van ex dan bam?Al gehad he? Valentijnsdag is al geweest hier in Friesland
Toen was het nog geen ex natuurlijk anders had ik geen kadootjes gekocht, zo gek ben ik nou ook weer niet
Héérlijk gebadderd! Nu nog even snel de kamer en keuken bewoonbaar maken voordat de draakjes thuiskomen.
En dan hebben ze vakantie!!
Oudste niet, die moet nog tot 4 uur, vijf uur thuis dus de ziel...
vrijdag 29 april 2011 om 15:07
vrijdag 29 april 2011 om 15:18
Vanavond komt een vriendin lekker op visite (de "hoe gaat het met je" vriendin)
Deze keer neemt zij de drank mee en zorg ik voor het lekkers, heb om alvast in de oranjestemming te komen oranje donuts en oranje m&m's gekocht!
Heb er zin in, is meestal heel erg gezellig!
dresscode: joggingbroek.... heerlijk!
Deze keer neemt zij de drank mee en zorg ik voor het lekkers, heb om alvast in de oranjestemming te komen oranje donuts en oranje m&m's gekocht!
Heb er zin in, is meestal heel erg gezellig!
dresscode: joggingbroek.... heerlijk!
vrijdag 29 april 2011 om 15:20
quote:Vilma schreef op 29 april 2011 @ 15:15:
Popp
Lekker lui of vervelend lui, zodat je steeds op jezelf loopt te mopperen?
Beiden, ofzo, denk ik....
Ik weet het niet, ik kan me nergens toe zetten en loop ontzettend veel na te denken, ben er gewoon moe van.
Dus ik accepteer het maar en ben maar gaan zitten, lekker met koffie en laptop even niks doen
Popp
Lekker lui of vervelend lui, zodat je steeds op jezelf loopt te mopperen?
Beiden, ofzo, denk ik....
Ik weet het niet, ik kan me nergens toe zetten en loop ontzettend veel na te denken, ben er gewoon moe van.
Dus ik accepteer het maar en ben maar gaan zitten, lekker met koffie en laptop even niks doen
vrijdag 29 april 2011 om 15:25
vrijdag 29 april 2011 om 16:44
quote:poppedotje schreef op 29 april 2011 @ 15:25:
Bam, ik zou mijn huis heel graag willen kopen! maar dit huis gaat (voorlopig) niet te koop.
Meestal krijg je best wat korting als je je huis van de stichting koopt.
Ik zou het wel willen want dan kan eindelijk die extra kamer erbij maar kan helaas niet kopen.
Bam, ik zou mijn huis heel graag willen kopen! maar dit huis gaat (voorlopig) niet te koop.
Meestal krijg je best wat korting als je je huis van de stichting koopt.
Ik zou het wel willen want dan kan eindelijk die extra kamer erbij maar kan helaas niet kopen.