Entertainment alle pijlers

De Jurk

29-04-2011 08:47 1471 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Jurk

En de kus

Voor het feest

De jurk

Totaal aantal stemmen: 120

Prachtig (88%)
Afschuwelijk (12%)
ik gok een kus op de wang tijdens balkonscene
Om ze schoon te maken?
Beetje Grace Kelly idee kreeg ik bij jurk. Al was die vele malen mooier.
Ik gok een dikke kus op de lippen van zeker 2 sec.

En thuis zijn ze absoluut los, rennen, feesten, zuipen, peuteren, knijpen puistjes, etc.
Denk ook een kus op de lippen, een lichte kus.
Ik heb niet de hele tijd zitten kijken, maar de momenten dat ik wel heb gekeken, heb ik Charles en Camilla niet gezien. Jullie wel?
Neee, ik wil toch zeker mond op mond actie zien....

Ze zijn nog jong!
quote:Star schreef op 29 april 2011 @ 14:13:

Beetje Grace Kelly idee kreeg ik bij jurk. Al was die vele malen mooier.dat dacht ik ook al!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Christiane04 schreef op 29 april 2011 @ 14:14:

Ik heb niet de hele tijd zitten kijken, maar de momenten dat ik wel heb gekeken, heb ik Charles en Camilla niet gezien. Jullie wel?

Ja, ze waren er wel bij!

Ik vond Camilla een beetje kleurloos, zoals gewoonlijk.
oh kijk, de harryhunters!
de jurk vond ik mooi, erg klassiek maar had ook een erg engels of 'stijf' nuance in mijn ogen. Grace's jurk vond ik ook meer uitstralen
Charles en Camilla heb ik een paar keer gezien, oa in de auto.

Denken jullie dat het lang gaat standhouden, dit huwelijk?

Ik weet niet of ik nou zoveel passie, verliefdheid gezien heb tussen die twee. Maar of dat alles zegt..bij Diana en Charles wel iig.

Maxima en WA keken stralend naar elkaar, je kon in alles zien hoe gek die op elkaar waren.
Ik heb gezapt naar BBC - ik trek Eva niet meer.
Ze zijn al 9 jaar bij elkaar. Ik denk dat je dan nog wel even bij elkaar blijft. Anders was je niet getrouwd toch? Of ben ik nou raar?
me wel updaten hier hoor wat er gebeurt, ik kijk naar een hele langzame internet uitzending die slecht van kwaliteit is haha kan misschien niet eens zien of het de mond is of de wang
Julus, ze zijn al eerder uit elkaar geweest dacht ik.
Ok, dat gaat m ook niet worden..... Back to Eva dan maar...
ik denk dat ze voor altijd bij elkaar blijven in ieder geval nu die intentie hebben
Lizzl, probeer België dan eens. Die doen het wel leuk, vind ik!
Ik denk dat ze wel gek zijn op elkaar. In ieder geval komt het niet over alsof Will de tampon wil zijn in iemand anders haar doos, zeg maar.
Star, is dat zo, wist ik niet.

Dat ze de intentie hebben is logisch, anders gingen ze niet trouwen. Er zijn genoeg stellen die al 10 jr samen zijn, gaan trouwen en dan na 1 jaar alsnog scheiden.
Die blijven gewoon samen. Ze hebben al genoeg meegemaakt en een goede basis. Er is meer gelijkwaardigheid - niet zoals bij Di & Charles.
quote:Maleficent schreef op 29 april 2011 @ 14:21:

Ik denk dat ze wel gek zijn op elkaar. In ieder geval komt het niet over alsof Will de tampon wil zijn in iemand anders haar doos, zeg maar.
wat erg eigenlijk toen dat dat gezegd is en in de openbaarheid gekomen... dat was voor mij zeker een reden geweest om te gaan scheiden zo'n ontzettend stomme opmerking
Ben ik weer!

Ned1: Yeah yeah, cut the crap and bring on the Kiss!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven