Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.

Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!

Iedereen is welkom!

De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
Alle reacties Link kopieren
Was ook erg blij met de Kruidvat-tip. Mijn mascara was ook echt op dus heb nu weer een nieuwe. En ook naar mij riepen de nagellakjes, maar heb het erg beschaafd bij één gehouden. Even streng mezelf toegesproken dat ik toch praktisch altijd dezelfde soort kleuren gebruik en wie ik voor de gek dacht te gaan houden door iets anders te kopen, (meestal weet ik mezelf toch wel te overtuigen dat ze altijd van pas komen maar nu heb ik voet bij stuk gehouden )

Had dus ook meteen naar de etos kunnen doorlopen.........vergeten. Van de week nog maar eens kijken of ik nog een spraytje erbij kan halen.
Bij trekpleister nieuwe geld-terug-actie

http://http://www.trekpleister.nl/folde ... adview/46/

gratis scheerapparaat voor vrouwen van Gilette
oh dat is wel weer prettig...ik gebruik gewoon een houder+ mesjes van de hema, maar gratis venus is nooit weg.
Bedankt voor de venus tip!

Die ga ik volgende week dan maar even halen! (Ik gebruik deze toch al altijd, dus dat is mooi meegenomen!)

Sinds ik ben begonnen met vrekken (ongeveer eind vorig jaar) ben ik mijn verzameling proefmonsters maar eens op gaan maken! ik ben nog steeds aan het smeren en probeer elke dag een nieuw geurtje! (lekker decadent hoor!) haha... had ik nooit verwacht dat het zo lang zou gaan duren!
Die Venus tip is inderdaad wel een erg geslaagde aanbieding! Misschien dat ik die ook nog even ga aanschaffen, als het dan toch gratis is! Heb nu nog zo'n ouderwetse venus, waar ik nog een voorraad mesjes voor heb, maar die zullen misschien ook niet eeuwig te koop zijn...
Die scheerhouder acties schijnen er wel voor bedoeld te zijn dat je dan later de hele dure navulmesjes van hun merk gaat kopen. En dat is weer niet vrektechnisch.

Maar ik ga misschien toch ook even kijken, hopelijk zitten er al wat mesjes bij en die scheerschuim is ook wel lollig om eens te proberen.

Hoewel mijn douchegel met gewone weggooimesjes ook gewoon goed werkt.

Het is wel bal met de geld terug/gratis drogisterij acties. In twee weken al een make-upje, oogroller en zonnebrand gescoord. Toch al ter waarde van 26,- euri's.
Die scheerhouder acties schijnen er wel voor bedoeld te zijn dat je dan later de hele dure navulmesjes van hun merk gaat kopen. En dat is weer niet vrektechnisch.

Maar ik ga misschien toch ook even kijken, hopelijk zitten er al wat mesjes bij en die scheerschuim is ook wel lollig om eens te proberen.

Hoewel mijn douchegel met gewone weggooimesjes ook gewoon goed werkt.

Het is wel bal met de geld terug/gratis drogisterij acties. In twee weken al een make-upje, oogroller en zonnebrand gescoord. Toch al ter waarde van 26,- euri's.
Ja ik moet zeggen dat ik die Venus ook wel een hele dure geld-terug actie vind. Ik heb laatste ook al een soepje e.d. gescoord en gratis nasi kruiden e.d. maar deze slaat alles

Denk wel dat ik morgen effe ga kijken voor zo'n ding. En ja dure mesjes moet ik toch hebben voor mijn gewone venus dus of ik de ene nu koop of de ander... dat maakt dan ook niet meer veel uit. Koop ze toch altijd in duitsland, daar zijn ze goedkoper.
Ik ga zeker ook naar die Venus kijken!

Vanmiddag heb ik ook wat make-up gescoord bij de K.ruitvat. Was zo'n 4 jaar geleden dat ik voor het laatst make-up gekocht heb, dus het was aardig hard nodig. Ik heb nu weer een goede basis: mascara, kohl, lipgloss en zachtroze nagellak. Oogschaduw doe ik niet meer, want dat gebruik ik zeker niet, maar de rest wel!
quote:kaasfondue schreef op 29 april 2011 @ 14:57:

Slankie codes:

HPM3D4B

RF5EM3X

Boursin code:

N2XW65XZijn al weg ( zonder te melden weer)
quote:ties84 schreef op 29 april 2011 @ 22:44:

Denk wel dat ik morgen effe ga kijken voor zo'n ding. Ja oeps.. ik wist dat ik iets vergat vandaag
Ja die Venus producten zijn niet echt vrekwaardig! Maar sinds ik mijzelf met een goedkoop scheermesje flink open heb gesneden. (bloedbad in de douche!) ga ik toch maar voor de Venus,

Dus ik ben blij met deze actie! Scheelt toch weer heel wat euro's!
Zo, mijn Koninginnedag vrek actie heeft toch 45 euro opgeleverd. ( en nog 6 euro, maar daar hebben we een lekker broodje voor gekocht met z'n 3en). Toch weer goed gevrekt. Alle zooi die ik echt niet meer wilde is in de container verdwenen, dus opgeruimd is netjes.
Ik baal er ecth van dat ik niet op de Vrijmarkt kon staan, maar ja, helaas moest man werken. Wel een mooie step gescoord en My Little Pony spul voor de kinderen.
Hier was het vooral veel troep op de vrijmarkt, niks gekocht. De sunspray bij de Etos was op. Maar wel 2e fles zonnebrand gratis dus toch nog een beetje gevrekt.

( de 2 broodjes plus 2 cola voor 16 euro op het terasje na de vrijmarkt waren niet vrekwaardig, maar wel lekker)
Ik heb echt hele leuke schoenen gekocht, sneakers, voor 5 euro! Ben er superblij mee, en nepbloemen voor mijn balkon. Echt leuk, heel veel bloemen, voor 50ct (en ik had laatst al wat gehaald bij Ikea , voor 50ct PER STUK) Die venus ga ik ook wel halen denk ik, ik twijfel, want ik ga echt nooit die dure mesjes kopen, is ook beetje verspilling dan die houder. Misschien kan ik iemand anders nog blij maken met die houder anders... Ik denk erover na
De vrijmarkt was voor mij niet echt vrekken, maar ik heb wel een paar dingen gevonden die ik ook wilde hebben.

Ik heb namelijk nog een oude nintendo en daar heb ik nu 2 spelletjes voor gekocht en er was een kraampje van iemand die zelf jaren 50 jurken maakte en daar heb ik een leuk jurkje gekocht voor volgende week als mijn oma 80 wordt. Wat wel een beetje link is, is dat ze ook een webwinkeltje heeft en jurken op maat maakt, ben bang dat ik daar vaak ga kijken

Dit is trouwens het jurkje... ik ben er zelf helemaal verliefd op:

Semper ubi sub ubi
Wat een geweldig leuk jurkje! Als je het niet erg vind, heb ik je even een mailtje gestuurd voor de link van de webwinkel.

Vandaag trouwens voor het eerst zelf op de vrijmarkt spullen verkocht, erg leuk en een aardig bedrag verdiend.

Maar er komen wel veel vrekken langs

Ik vond het een beetje tegenvallen hoe weinig mensen voor boeken willen betalen. Maar dat zal misschien komen door het grote aanbod ervan.
quote:_yellowlove_ schreef op 30 april 2011 @ 18:09:

Die venus ga ik ook wel halen denk ik, ik twijfel, want ik ga echt nooit die dure mesjes kopen, is ook beetje verspilling dan die houder. Misschien kan ik iemand anders nog blij maken met die houder anders... Ik denk erover na

bij zo'n houder zitten vaak 2 mesjes, dus je kan sowieso even ermee toe en verder kun je hem bewaren tot de venusmesjes eens in de aanbieding komen.

Bij ons op de markt staat trouwens altijd een kraam met toiletartikelen voor weinig (vaak merkspul voor de buitenlandse markt, dus dan heb je venusmesjes of oral-b opzetborsteltjes met een griekse verpakking)
@ LadyPhoxy je hebt mail terug!
Semper ubi sub ubi
superleuk jurkje zeg. Hoeveel kostte 'ie?

(en je mag best even de link van de webwinkel neerzetten)
Dit is de link: jurkjes

Ik ken de eigenaresse van de winkel echt niet, maar als iemand vind dat dit reclame is, haal ik de link zo weer weg. Ik heb hem dus ook niet direct geplakt, want ik weet dat de moderators op het moment best streng kunnen zijn.

Het jurkje was trouwens niet echt heel goedkoop, 59,50, maar dat heb ik er wel voor over, het is ook van goede kwaliteit stof gemaakt en hij is dus ook vrij uniek.
Semper ubi sub ubi
ja dat begrijp ik. maar ik heb er zelf om gevraagd hè
omg, even snel gekeken...

wat onwijs leuk, en eigenlijk helemaal niet duur.

die gaat in mijn favorieten
Ik heb weer Slankiecodes. Als je er interesse in hebt, wil je dan je email hier neezetten? Dan mail ik ze door.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven