Geld & Recht alle pijlers

En het vrekken gaat door (Deel III)

20-04-2011 18:01 2993 berichten
Het vorige topic is in sneltreinvaart gevuld met allerlei tips. Daarom hier al deel III van de Viva Vrekkenclub.

Plaats hier al je gratis tips, actiecodes en goede vrekadviezen!

Iedereen is welkom!

De oude tips zijn hier terug te vinden:

Deel I

Deel II
Zow.....Ik heb deel 2 eindelijk net uitgelezen Ik was al een tijdje niet geweest, dus heb het moeten bijlezen vanaf pagina 1. Geen verspilling van tijd, aangezien ik het altijd erg inspirerend vindt hoe iedereen het doet en lekker vrekt

Ga even was ophangen en beginnen met dit deel te lezen. Kan eindelijk weer quoten dan
Die AH bonnen

Ik kan rustig een voorraad wc-papier kopen.....
Overigens niet echt vrekkerig, maar heb gisteren 5 bosjes tulpen gekocht voor 5 euro. Heb ze verdeeld over 2 vazen en ze bloeien zo mooi!!!

*is helemaal happy*
Alle reacties Link kopieren
En ik heb weer andere : http://ah.pondres.nl/13482/QGRQKTXSCTBHYFQXGWEK.pdf
quote:kriebelbeest schreef op 01 mei 2011 @ 17:57:

En ik heb weer andere : http://ah.pondres.nl/13482/QGRQKTXSCTBH ... dfDuracell batterijen.. heb je soms iets gepost op de sekspijler?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Leuk al die bonnen trouwens, super! hoe krijgne jullie die eigenlijk? Ik geniet nu mee van jullie, maar misschien kan ik me ook opgeven, krijgen we meer bonnen.

Ik ging net trouwens toch maar weer naar AH (nu met Portemonnee ) met allemaal bonnen, maar het is pas vanaf morgen. Nou dan maar even zuunig aan met het wc papier vanavond

Fijn die vegadingen, die koop ik sowieso altijd bij de appie!
quote:Flashy schreef op 25 april 2011 @ 09:48:

www.facebook.info.nl/etos/printvoucher.html

Gratis zonnespray ophalen bij Etos.

Mag ik vragen hoeveel mensen heen en weer zijn gegaan voor die gratis zonnebrandspray?

Enne, doen jullie het allemaal bij dezelfde Etos? Ik heb een buurt Etos, ben veels te bang dat ze er achter komen dat ik de bon vaker gebruik...
Ik ben 2x naar dezelfde geweest. Er werken toch iedere keer andere dames en ik ben er nou niet zo'n goede klant dat ze me herkennen...

En gewoon een andere naam opschrijven en je hebt vast nog wel een e-mail adres wat je kunt gebruiken. En anders verzin je daar ook wat voor.

En als ze er over beginnen zeg je gewoon 'neehoor, dat was ik niet, zoek de bonnen maar na'
quote:kriebelbeest schreef op 01 mei 2011 @ 17:57:

En ik heb weer andere : http://ah.pondres.nl/13482/QGRQKTXSCTBHYFQXGWEK.pdf

Niet te geloven

Alweer een "nieuwe" Ik zie uiteraard dat veel producten dubbel zijn, maar toch.

What's next? AH doet hele assortiment met korting? Moeten er wel heel veel vrekkers langskomen hier
quote:himalaya schreef op 01 mei 2011 @ 18:33:

Ik ben 2x naar dezelfde geweest. Er werken toch iedere keer andere dames en ik ben er nou niet zo'n goede klant dat ze me herkennen...

En gewoon een andere naam opschrijven en je hebt vast nog wel een e-mail adres wat je kunt gebruiken. En anders verzin je daar ook wat voor.

En als ze er over beginnen zeg je gewoon 'neehoor, dat was ik niet, zoek de bonnen maar na'

Ghe

Eigenlijk ben ik ook best een luie vrek.....Wil best wel goedkoop/gratis dingen scoren/aanschaffen, maar alleen als ik er toch ben. Bv die Etos bon en de AH-bonnen 1x per week, meestal doe ik niet vaker boodschappen namelijk
Komen die AH Bonnen elke week?? Ik doe standaard boodschappen daar en zou ze graag standaard ontvangen. Ik wil dan ook iedereen even bedanken voor het kopieren van de link voor de bonnen! Er zitten heel wat bruikbare bonnen voor mij bij!
quote:Flashy schreef op 01 mei 2011 @ 15:28:

Ik heb ook interesse in slankie codes: flashy@live.nlSorry Flashy, ik heb ze al verstuurd aan Sanntjuh.
Nee Ties, die bonnen zijn 14 dagen geldig en komen dus ook iedere 14 dagen. Je kunt je op de site van AH opgeven voor bonusvoordeel en dan krijg je ze in je mailbox. Gebaseerd op je bonuskaartgebruik denk ik, want ik krijg nooit dierenvoeding bijvoorbeeld.
Oh vandaar dat iedereen WC papier krijgt, want we gebruiken allemaal wc papier..

Toch......?

Ik ga me ook opgeven!
Ja ik heb me zojuist ook opgegeven voor de voordeelcoupons! Er stonden er nu natuurlijk nog geen voor me klaar, maar ik maak gebruik van alles wat hierboven stond. Had alleen afgelopen week nog toiletpapier gekocht, maar goed, dan maar een voorraadje aanleggen
quote:_yellowlove_ schreef op 01 mei 2011 @ 19:17:

Oh vandaar dat iedereen WC papier krijgt, want we gebruiken allemaal wc papier..

Toch......?

Ik ga me ook opgeven!hmm en ik had bier bij mijn bonnen...zoveel zuip ik toch niet?
dubbel
aha starshine, jij drinkt 5 kratjes bier per dag

Ik word gek van het forum, helemaal gek. Ik vind hetzo irritant dat ik de hele tijd denk dat het mijn computer is enzo,en dan blijkt het gewoon het forum te zijn!!

Ik word gek van het forum, helemaal gek. Ik vind hetzo irritant dat ik de hele tijd denk dat het mijn computer is enzo,en dan blijkt het gewoon het forum te zijn!!

Hoi

Ik weet niet of deze al is gepost , maar hier ook nog wat Ah bonnen o.a. met Amstelbier

http://ah.pondres.nl/13482/VZSVJNMXTEIKLJWQPTCI.pdf
Volgens mij stond deze er nog niet tussen, heb hem gevonden via een 'gratis' site:

Probeer gratis Liga Continue Duo Speculaas. Koop voor 31 oktober 2011 Liga Continue Duo Speculaas en je krijgt het aankoopbedrag teruggestort op je (bank)rekening.
ja yellow, zeg het maar 3 keer
Ja, ik wil graag dat het duidelijk is he

Maar dat geeft niets hoor, als ik mijn eerste bonnen binnenkrijg dan komt mijn ware aard ook naar boven
Jullie hebben allemaal AH bonnen, en ik heb er geen:

Er staan geen coupons voor u klaar. Probeer het op een later moment nog een keer.

Koop ik niet genoeg bij de AH ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven