3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
quote:poppedotje schreef op 30 april 2011 @ 22:26:

[...]

Er bestaan wandelprogramma's waar je je conditie mee kunt opbouwen! denk dat dat wel helpt om de kloof naar het hardlopen toe te dichtenLes 1 van Evy bestaat ook uit tussendoor wandelen, dus desnoods doe ik gewoon 3 maanden lang les 1
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 22:27:

[...]

Bewaar m voor morgen, als beloning dat je op de homo-trainer bent geweest! haha is een idee maar eigenlijk wil ik weer wat gaan afvallen vind het alleen zo zonde hem weg te gooien
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen weer hardlopen! (zeg ik nu) en ik ga weer bij les 1 beginnen..... voelt wel een beetje alsof alles voor niks is geweest maar ik ben op het moment echt terug bij af
quote:mamalief schreef op 30 april 2011 @ 22:27:

[...]

Tsssk

Nu doe ik het dus écht niet he!Omdat het woordje 'moet' er in staat of omdat je als vervelendste forumster bent aangewezen?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 april 2011 @ 22:27:

heb zojuist allerlei foto's besteld en ik wou dat ik ze nu gelijk binnen had maar helaas moet nog een paar dagen wachtenFoto's die je digitaal hebt gemaakt? Van Patrick?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
goh toch al weer bijna 2 weken geleden dat ik een slotje vroeg voor het vorige topic. Gaat de tijd snel he
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 april 2011 @ 22:29:

[...]

haha is een idee maar eigenlijk wil ik weer wat gaan afvallen vind het alleen zo zonde hem weg te gooienMorgen eerst trainen en dan onthoofden... dan sta je weer gelijk. Het afvallen komt dan vanaf maandag. Afvallen kan zowiezo nooit beginnen op zondag, begint altijd op maandag. Net als stoppen met roken!
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 22:28:

[...]

Les 1 van Evy bestaat ook uit tussendoor wandelen, dus desnoods doe ik gewoon 3 maanden lang les 1 Je mag bij elke les wandelen! en dat bouw je langzaam af zodat je laatste les 30 minuten kan rennen
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 april 2011 @ 22:29:

[...]

haha is een idee maar eigenlijk wil ik weer wat gaan afvallen vind het alleen zo zonde hem weg te gooienEn proberen met dat rotding wat af te vallen? Ik hoop ook dat ik wat afval als ik begin op die homotrainer .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
De tijd gaat heel snel Ieb... het lijkt ook wel of hij steeds sneller gaat.
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 april 2011 @ 22:29:

[...]

Foto's die je digitaal hebt gemaakt? Van Patrick?ja ook, kwam nog op een oude camera foto's tegen van hem in de efteling in de rolstoel. Zitten mooie bij en mijn zus had leuke foto's gemaild van hem en neefje in een glijbaan, lego aan het uitzoeken enz. En pasen vorig jaar kwam ik tegen ben benieuwd
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 april 2011 @ 22:30:

[...]

En proberen met dat rotding wat af te vallen? Ik hoop ook dat ik wat afval als ik begin op die homotrainer .haha hoop doet leven MV hoop doet leven
Hij staat al klaar hoor, zo gehoorzaam ben ik tegenwoordig
quote:mamalief schreef op 30 april 2011 @ 22:32:

Kom meiden... we gaan naar bed

Truste!!
hmm, heb trek. Snap ik niet we hadden bbq vanavond en zat echt propvol
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 april 2011 @ 22:31:

[...]

ja ook, kwam nog op een oude camera foto's tegen van hem in de efteling in de rolstoel. Zitten mooie bij en mijn zus had leuke foto's gemaild van hem en neefje in een glijbaan, lego aan het uitzoeken enz. En pasen vorig jaar kwam ik tegen ben benieuwdHeb je nog de foto gevonden van Patrick zijn mooie kerstdessert?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 april 2011 @ 22:33:

hmm, heb trek. Snap ik niet we hadden bbq vanavond en zat echt propvolDat komt omdat je over dat choco-konijn bent begonnen!
Ik zit cracottes te eten en thee te drinken
quote:mamalief schreef op 30 april 2011 @ 22:32:

Bammetje is braaf
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 april 2011 @ 22:33:

[...]

Heb je nog de foto gevonden van Patrick zijn mooie kerstdessert?nee maar ik denk dat, als we die hebben, boven in een doos ligt en ik die dan in moet scannen. Jammer he?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 april 2011 @ 22:33:

hmm, heb trek. Snap ik niet we hadden bbq vanavond en zat echt propvolIk heb ook trek, nou voelt als honger, ik gooi even een sausijzenbroodje in de oven. Ben zo terug.
Ik heb vanmiddag bij de buurmán gelunched, allemaal kleine Griekse hapjes, was heerlijk! Daarna niks meer gegeten dus ik neem zo ff een boterham met pindakaas.
nee hoor MV!

Dat wist ik al en daar smaken ze niet slechter door!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven