3000+ deel 84....

17-04-2011 21:01 3011 berichten
The story continues!!

Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden

Na 3 posts ben je officieel lid....

de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!

Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 30 april 2011 @ 23:10:

Moet je gaan msnen met een groep 3000-ers, dat gaat pas snel

Gebeurt dat nog wel es of is dat over?Geen idee! mijn max is 4 plusserts geloof ik.... maar heb ook lang niet iedereen
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 23:11:

Ik heb nooit ge-msn-t Bam dus kan je er geen antwoord op gevennooit in je leven of nooit met 3000?
Als ik een foto zie bij MV dan verwacht ik altijd iets heel smakelijks, mooi opgemaakt, op een vierkant wit bord.

Dit valt een beetje tegen eigenlijk.
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 april 2011 @ 23:11:

OK wie heeft MV hier uitgenodigd?
mijn top is met 10 tegelijk msnen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 23:10:

Ieeeeeuwwwwwwwwww MV...

of moet ik zeggen:

Mooooooooooooooooooi MV

KUNSTIG is het juiste woord.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ik heb dankzij het forum blind leren typen
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 april 2011 @ 23:12:

[...]

nooit in je leven of nooit met 3000?Nooit met 3000, vroeger wel 'gewoon' maar ik vind het vervelend om gelijk dat geplingel om mn oren te krijgen als ik de lap aanzet. Ik wil gewoon lekker rustig hangen en niet 'gestoord' worden.
quote:Moonlight82 schreef op 30 april 2011 @ 23:12:

Als ik een foto zie bij MV dan verwacht ik altijd iets heel smakelijks, mooi opgemaakt, op een vierkant wit bord.

Dit valt een beetje tegen eigenlijk.ja heb spontaan geen trek meer
quote:rosanna08 schreef op 30 april 2011 @ 23:12:

mijn top is met 10 tegelijk msnen Jij was er ook bij bij dat gekkenhuis msn toen toch? Niet bij te houden, zelfs voor mij niet.
PuberT is al thuis!!

Hij voelde zich niet helemaal veilig op de kermis op de zaterdagavond, hij was zo ongeveer de enige blanke
quote:mamalief schreef op 30 april 2011 @ 23:13:

[...]

Jij was er ook bij bij dat gekkenhuis msn toen toch? Niet bij te houden, zelfs voor mij niet. yep, was ik ook bij, maar ik heb het al eens eerder bij de Nietjes gedaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Bianca40 schreef op 30 april 2011 @ 23:13:

[...]

Nooit met 3000, vroeger wel 'gewoon' maar ik vind het vervelend om gelijk dat geplingel om mn oren te krijgen als ik de lap aanzet. Ik wil gewoon lekker rustig hangen en niet 'gestoord' worden. herkenbaar. Gooi me vaak op afwezig of off-line om dat gedoe te voorkomen. Ook op hyves en daar heb ik ook echt een aantal mensen geblokeerd. Zeker sinds het overlijden van Patrick hoef ik maar op te poppen of "vrienden" vragen hoe het gaat enz... Op zich wel aardig maar heb er vaak ook geen zin in
Een puberT die voor de afgesproken tijd thuis is?

Wow
Wat een verstandige pubert heb jij Bi!
gekkenhuis msn? Was dat van dat topic in tijd van alle veranderingen van nicks of het forum?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 30 april 2011 @ 23:13:

[...]

ja heb spontaan geen trek meerIk heb ook even gewacht tot ik mijn broodje op had. Maar ben toch trots op mijn kleine man dat hij dat voor elkaar heeft gekregen . Mij lukt dat niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Fijn dat PuberT weer thuis is Bianc!
We zijn er bijna, we zijn er bijna!
Tuurlijk is het aardig, maar de één weet van de ander niet dat ie de 300ste die dag is die vraagt hoe het gaat. Kan me voorstellen dat je daar weleens appelig van wordt.
Nog 6!!!
quote:mamalief schreef op 30 april 2011 @ 23:16:

Wat een verstandige pubert heb jij Bi!Aardje naar zn Moertje he
5
quote:Mylene_Valerie schreef op 30 april 2011 @ 23:16:

[...]

Ik heb ook even gewacht tot ik mijn broodje op had. Maar ben toch trots op mijn kleine man dat hij dat voor elkaar heeft gekregen . Mij lukt dat niet.nee mij ook niet hoewel dat ook kan komen omdat het in elkaar zakt in de pot om echt verglijkend warenonderzoek te doen moeten we ook gewoon in het wilde weg poepen en kijken wat eruit komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven