vreemde cyclus
zaterdag 30 april 2011 om 18:26
Na vier maanden gestopt te zijn met de pil werd ik eindelijk ongesteld. De keer daarop duurde het 40 dagen, toen 35 dagen en daarna werd ik het na 21 dagen. Heb steeds bruin bloed erbij zitten, verder heel weinig gewoon bloed. Nu na 16 dagen heb ik weer last van bruin bloed verlies.
Ik weet dat na het stoppen van de pil het een poos kan duren voor je menstruatie weer regelmatig is. Maar na 21 dagen en daarna na 16 dagen weer? Heeft iemand hier ervaring mee? Heb een test gedaan net en ben niet zwanger. Heb wel een kinderwens en maak me best wel zorgen. De dokter heb ik gebeld en die zegt afwachten..
Ik weet dat na het stoppen van de pil het een poos kan duren voor je menstruatie weer regelmatig is. Maar na 21 dagen en daarna na 16 dagen weer? Heeft iemand hier ervaring mee? Heb een test gedaan net en ben niet zwanger. Heb wel een kinderwens en maak me best wel zorgen. De dokter heb ik gebeld en die zegt afwachten..
zaterdag 30 april 2011 om 19:50
ow ja dat zou kunnen, maar dan nog zou k even afwachten. Je bent gestopt met de pil... en alles moet eerst goed op gang komen. Ik zou t wel ergens opschijven wanneer je wel ongesteld bent. Ik doe dat op zon menstruatiekalendertje. Mocht je dan terug gaan naar de huisarts, dan weet je hoe en wat
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
zaterdag 30 april 2011 om 19:58
Ik vergat nog aan mijn post toe te voegen: ga niet googelen, je raakt alleen maar meer in de stress (en dat is niet goed voor je cyclus). Laat het even rusten, hou bij wanneer je weer ongesteld bent en doe er even niets mee. Eerst data verzamelen En nogmaals, het is heel normaal dat je cyclus een jaar nodig heeft om op orde te komen..
zaterdag 30 april 2011 om 21:06
Lollystokje, weet je zeker dat het je menstruatie is? Ik verlies zo nu en dan ook wel eens bloed (van lichtroze tot donkerbruin) net na mijn eisprong. Ik heb gewoon een baarmoedermond die snel bloed/ snel geïrriteerd is. Dan verlies ik ongeveer 3 van de 4 weken bloed ( vanaf mijn eisprong t/m mijn menstruatie).
Ik zeg niet dat het bij jou hetzelfde is, ben ook geen arts maar het zou kunnen. Anders eens een verwijskaart vragen voor een gynaecoloog.
Ik zeg niet dat het bij jou hetzelfde is, ben ook geen arts maar het zou kunnen. Anders eens een verwijskaart vragen voor een gynaecoloog.
zaterdag 30 april 2011 om 23:15
Chocolate, heb jij het elke maand? Ik heb het toen ik (voor de eerste keer) stopte met de pil de eerste 5 cycli gehad en toen ben ik 10 kg afgevallen en toen had ik er geen last van en juist in de maand dat ik zwanger was geworden, had ik het weer wel. En zo af en aan. Bij mij lijkt het wat samen te hangen met mijn gewicht.
zondag 1 mei 2011 om 15:33
zondag 1 mei 2011 om 17:31