Goede dag, slechte dag.. Deel 2
maandag 21 februari 2011 om 11:58
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )
Heb je goede maar ook slechte dagen?
Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?
Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?
Schrijf dan lekker mee
Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Heb je goede maar ook slechte dagen?
Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?
Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?
Schrijf dan lekker mee
Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
zondag 1 mei 2011 om 00:49
Trusten mika bedankt voor de link..zal het morgen eens op mn gemak lezen.
Zoebie, ik denk haast wel dat het met de overgang te maken moet hebben. Ik ben altijd een flink wijf geweest die niet zo snel onder de indruk van allerlei kleine dingetjes was. Tegenwoordig zie ik alleen maar leeuwen en beren. Het is voor mij een hele geruststelling als ik weet waar het vandaan komt. Toch wel een controlefreak denk ik
Moon, als ik je niet meer lees dan wens ik je veel plezier met je date maandag. Ga zonder verwachtingen en geniet van de kennismaking. Dekentje en een hapje is leuk! Wees jezelf in ieder geval! Kan niet wachten tot dinsdag voor een update
Trusten meisies
Zoebie, ik denk haast wel dat het met de overgang te maken moet hebben. Ik ben altijd een flink wijf geweest die niet zo snel onder de indruk van allerlei kleine dingetjes was. Tegenwoordig zie ik alleen maar leeuwen en beren. Het is voor mij een hele geruststelling als ik weet waar het vandaan komt. Toch wel een controlefreak denk ik
Moon, als ik je niet meer lees dan wens ik je veel plezier met je date maandag. Ga zonder verwachtingen en geniet van de kennismaking. Dekentje en een hapje is leuk! Wees jezelf in ieder geval! Kan niet wachten tot dinsdag voor een update
Trusten meisies
zondag 1 mei 2011 om 00:58
zondag 1 mei 2011 om 09:29
Goedemorgen.
Chat, bedankt
Yellow wat een ontzettend lief aanbod! Nou we moeten eerst maar eens kijken of het in het echt ook klikt en voor die tijd geen afspraken maken daarover.
Maar als ik bijv één dag tot laat college heb en de volgende dag weer vroeg en ik wel heel erg geholpen met zulke dingen. Ook omdat de reiskosten wel enorm gaan oplopen (weet niet of ik miss nog een paar maanden OV kan krijgen)
We zien het wel.
Vandaag weer op tijd wakker. Aan de ene kant had ik liever wat meer uren geslapen, aan de andere kant ben ik wel blij met mijn nieuw ritme.
Vandaag op de planning: woonkamer opruimen en schoonmaken.
Bij ouders langs om mijn schoenen op te halen en een tas van mijn moeder te lenen voor de bruiloft.
Niet teveel forummen vooral
Oh en shit ik had nog een heel lijstje met Gamma bellen, bijenkorf bellen.... ik krijg het nog druk.
Fijne dag!
Chat, bedankt
Yellow wat een ontzettend lief aanbod! Nou we moeten eerst maar eens kijken of het in het echt ook klikt en voor die tijd geen afspraken maken daarover.
Maar als ik bijv één dag tot laat college heb en de volgende dag weer vroeg en ik wel heel erg geholpen met zulke dingen. Ook omdat de reiskosten wel enorm gaan oplopen (weet niet of ik miss nog een paar maanden OV kan krijgen)
We zien het wel.
Vandaag weer op tijd wakker. Aan de ene kant had ik liever wat meer uren geslapen, aan de andere kant ben ik wel blij met mijn nieuw ritme.
Vandaag op de planning: woonkamer opruimen en schoonmaken.
Bij ouders langs om mijn schoenen op te halen en een tas van mijn moeder te lenen voor de bruiloft.
Niet teveel forummen vooral
Oh en shit ik had nog een heel lijstje met Gamma bellen, bijenkorf bellen.... ik krijg het nog druk.
Fijne dag!
zondag 1 mei 2011 om 12:01
Ja ik heb dat topic al gezien. Bizar!
Goed wat je zegt over die pauzes. Want ik denk dan bijna: nou zeg ik ben al moe het lukt allemaal niet.
En als ik bezig ben dan ga ik ook door totdat ik moe ben. Moet het gewoon doseren.
Vroeger kon ik volgens mij wat makkelijker een aantal klussen achter elkaar doen. Moet er maar aan wennen dat ik t moet doseren.
Goed wat je zegt over die pauzes. Want ik denk dan bijna: nou zeg ik ben al moe het lukt allemaal niet.
En als ik bezig ben dan ga ik ook door totdat ik moe ben. Moet het gewoon doseren.
Vroeger kon ik volgens mij wat makkelijker een aantal klussen achter elkaar doen. Moet er maar aan wennen dat ik t moet doseren.
zondag 1 mei 2011 om 12:28
Zit te denken dat ik andere zondagen best moeilijk vond om in mijn eigen huis te zijn.
Bij ouders is zondag altijd samen koffie drinken met taart, soms ook naar de kerk (mag ik zelf weten uiteraard)
En er zijn wat zondagochtenden geweest dat ik de dag huilend begon hier omdat het best een lange dag zou worden.
Vandaag helemaal geen last van. Denk er nu pas aan (oh moest ik niet huilen? )
Bij ouders is zondag altijd samen koffie drinken met taart, soms ook naar de kerk (mag ik zelf weten uiteraard)
En er zijn wat zondagochtenden geweest dat ik de dag huilend begon hier omdat het best een lange dag zou worden.
Vandaag helemaal geen last van. Denk er nu pas aan (oh moest ik niet huilen? )
zondag 1 mei 2011 om 12:53
zondag 1 mei 2011 om 13:02
Over de pammen sommige psychiaters blijven voorschrijven en andere zijn er heel voorzichtig mee. Toen ik tijdens mijn opname helemaal gestopt met alle pammen en ik dit vertelde aan mijn psychiater was die helemaal verbaasd. Vond het onverstandig en onzin.
Het zal wat zijn he als Moon en Yellow elkaar kunnen ondersteunen dmv. een slaapplek tijdens hun studie!
Chat, Het lijkt me heel moeilijk om om te gaan met je veranderen door (een eventuele) overgang. Sorry weet verder niet veel te schrijven hierover.
Heb net chef zitten kijken en verrassend genoeg is dat ook alweer moeilijk. Hadden die serie namelijk geleend toen Patrick in de daniel den hoed lag en samen zitten kijken. Was echt ontspannend.
nou zeg ik erger me ineens aan alle kleine dingen in huis. dvd's die niet goed staan dingen op de grond. Gek in ons vorige huis zou dit heel netjes zijn geweest en nou vind ik het een rotzooi.
Het zal wat zijn he als Moon en Yellow elkaar kunnen ondersteunen dmv. een slaapplek tijdens hun studie!
Chat, Het lijkt me heel moeilijk om om te gaan met je veranderen door (een eventuele) overgang. Sorry weet verder niet veel te schrijven hierover.
Heb net chef zitten kijken en verrassend genoeg is dat ook alweer moeilijk. Hadden die serie namelijk geleend toen Patrick in de daniel den hoed lag en samen zitten kijken. Was echt ontspannend.
nou zeg ik erger me ineens aan alle kleine dingen in huis. dvd's die niet goed staan dingen op de grond. Gek in ons vorige huis zou dit heel netjes zijn geweest en nou vind ik het een rotzooi.
zondag 1 mei 2011 om 13:12
Wat denk ik veel scheelt (met niet huilen) is dat ik de komende tijd veel sociale dingen op de agenda heb staan.
En dat het zomer is (ja ik noem dit gewoon zomer) dan zijn er meer mogelijkheden om alleen ff weg te gaan op zondag dan in de winter.
Gisteren dus niet veel sociaals gedaan maar het idee dat ik wel vriedinnen heb die in de stad lopen en die ik kan bellen, doet me heel erg goed.
Ik heb nu even pauze zonder dat ik eerst heel moe was En het is ook alweer tijd voor een lunch zie ik.
En dat het zomer is (ja ik noem dit gewoon zomer) dan zijn er meer mogelijkheden om alleen ff weg te gaan op zondag dan in de winter.
Gisteren dus niet veel sociaals gedaan maar het idee dat ik wel vriedinnen heb die in de stad lopen en die ik kan bellen, doet me heel erg goed.
Ik heb nu even pauze zonder dat ik eerst heel moe was En het is ook alweer tijd voor een lunch zie ik.
zondag 1 mei 2011 om 13:15
IBI, je zult waarschijnlijk steeds door dingen aan Patrick herinnerd worden want jullie hele levens waren door elkaar gevlochten.
Moeilijk want je kunt nooit een dag niet aan hem denken.
Die pammen.... tja ik vind ze dus geweldig. Ben in gebruik wel iets omhoog gegaan maar niet veel (ze zeggen dat je steeds meer nodig hebt). En ze werken ook echt nog steeds.
Mocht ik ooit kinderen willen dan moet ik er sowieso mee stoppen want zwangerschap en pammen, dat gaat niet.
Moeilijk want je kunt nooit een dag niet aan hem denken.
Die pammen.... tja ik vind ze dus geweldig. Ben in gebruik wel iets omhoog gegaan maar niet veel (ze zeggen dat je steeds meer nodig hebt). En ze werken ook echt nog steeds.
Mocht ik ooit kinderen willen dan moet ik er sowieso mee stoppen want zwangerschap en pammen, dat gaat niet.
zondag 1 mei 2011 om 13:24
zo toch al wat dingen gedaan:
- Vaatwasser uitgeruimd
- Elektrische bbq (gisteren gebruikt) schoongemaakt en opgeborgen
- Prullenbakken slaapkamer, wc beneden en wc boven geleegd
- trap naar boven leeggemaakt
- Wii spelletjes recht gezet (bedankt neefje )
- Paasspullen opgeruimd
- Aanwinsten konigingendag een plek gegeven
Maar moet nog veel meer maar dit is alvast gebeurd
- Vaatwasser uitgeruimd
- Elektrische bbq (gisteren gebruikt) schoongemaakt en opgeborgen
- Prullenbakken slaapkamer, wc beneden en wc boven geleegd
- trap naar boven leeggemaakt
- Wii spelletjes recht gezet (bedankt neefje )
- Paasspullen opgeruimd
- Aanwinsten konigingendag een plek gegeven
Maar moet nog veel meer maar dit is alvast gebeurd
zondag 1 mei 2011 om 13:37
Ik denk dat ik zo maar eens naar de winkel ga, ik ben beetje bang (ik weet niet of jullie dat topic hadden gelezen over verloedering in de detailhandel) omdat die man me vorige keer uitgescholden had, maar ik vind dat ik terug moet gaan, en proberen om me een beetje te vermannen en zeggen dat ik normaal behandeld wil worden. En dat hij mijn telefoon moet maken (dat doet hij sowieso maar ik wil gewoon niet al dat ghetto toffe gedoe, ik wil gewoon normaal geholpen worden)
En ik moet mijn balkon nog steeds oppimpen, de bakken ophangen.
Wat zijn we toch allemaal braaf en goed bezig vandaag
En ik moet mijn balkon nog steeds oppimpen, de bakken ophangen.
Wat zijn we toch allemaal braaf en goed bezig vandaag