Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Ik ga ook zo slapen. Vanochtend ging de tijd zo langzaam en vanavond zo snel.

Maar ben nu wel moe.
Yellow wat lief!

Maar zal je niet standaard een dag per week 'inroosteren' omdat ik dan vroeg college heb hoor. Het moet wel spontaan blijven!
Trusten mika bedankt voor de link..zal het morgen eens op mn gemak lezen.

Zoebie, ik denk haast wel dat het met de overgang te maken moet hebben. Ik ben altijd een flink wijf geweest die niet zo snel onder de indruk van allerlei kleine dingetjes was. Tegenwoordig zie ik alleen maar leeuwen en beren. Het is voor mij een hele geruststelling als ik weet waar het vandaan komt. Toch wel een controlefreak denk ik

Moon, als ik je niet meer lees dan wens ik je veel plezier met je date maandag. Ga zonder verwachtingen en geniet van de kennismaking. Dekentje en een hapje is leuk! Wees jezelf in ieder geval! Kan niet wachten tot dinsdag voor een update

Trusten meisies
Trusten iedereen, heb wel een best leuke avond gehad met lekker eten en leuke tv.
quote:Ste_ schreef op 01 mei 2011 @ 00:52:

Trusten iedereen, heb wel een best leuke avond gehad met lekker eten en leuke tv. goed zo wijffie!
Slaap lekker Chat en Ste!

Moon, je mag best een vaste avond hoor Regelmaat is goed voor ons. en rust , en reinheid (ehm die reinheid daar moeten we dan nog wel over praten ..nu is het nog netjes hier maar tegen die tijd zal het wel weer wat ehm gemutlicher zijn hier)
Goedemorgen.

Chat, bedankt

Yellow wat een ontzettend lief aanbod! Nou we moeten eerst maar eens kijken of het in het echt ook klikt en voor die tijd geen afspraken maken daarover.

Maar als ik bijv één dag tot laat college heb en de volgende dag weer vroeg en ik wel heel erg geholpen met zulke dingen. Ook omdat de reiskosten wel enorm gaan oplopen (weet niet of ik miss nog een paar maanden OV kan krijgen)

We zien het wel.

Vandaag weer op tijd wakker. Aan de ene kant had ik liever wat meer uren geslapen, aan de andere kant ben ik wel blij met mijn nieuw ritme.

Vandaag op de planning: woonkamer opruimen en schoonmaken.

Bij ouders langs om mijn schoenen op te halen en een tas van mijn moeder te lenen voor de bruiloft.

Niet teveel forummen vooral

Oh en shit ik had nog een heel lijstje met Gamma bellen, bijenkorf bellen.... ik krijg het nog druk.

Fijne dag!
Trouwens, als ik ga studeren (als) dan hebben mijn ouders in september vier studerende kinderen. Grappig. Broer gaat ook terug de schoolbanken in.

Gelukkig hoeven ze niet voor alle vier te betalen, dan hadden ze geen eten meer op hun bord.

Goedemorgen
Morgen!

Ik heb één ding schoongemaakt en ben nu al moe. Dat belooft wat...
Ik was eergisteren ook zo. Maar met veel pauzes gaat het je lukken hoor!

Lollig topic :

ey luister dan
Ja ik heb dat topic al gezien. Bizar!

Goed wat je zegt over die pauzes. Want ik denk dan bijna: nou zeg ik ben al moe het lukt allemaal niet.

En als ik bezig ben dan ga ik ook door totdat ik moe ben. Moet het gewoon doseren.

Vroeger kon ik volgens mij wat makkelijker een aantal klussen achter elkaar doen. Moet er maar aan wennen dat ik t moet doseren.
Goedemorgen ben net wakker ga me maar eens aankleden en bedenken wat ik vandaag ga doen
Ik ga koffie drinken en weer verder met schoonmaken.

Morgen IBI :D
Zit te denken dat ik andere zondagen best moeilijk vond om in mijn eigen huis te zijn.

Bij ouders is zondag altijd samen koffie drinken met taart, soms ook naar de kerk (mag ik zelf weten uiteraard)

En er zijn wat zondagochtenden geweest dat ik de dag huilend begon hier omdat het best een lange dag zou worden.

Vandaag helemaal geen last van. Denk er nu pas aan (oh moest ik niet huilen? )
Wat goed dat je er nu niet hoeft te huilen en misschien begin je te wennen aan het starten van de zondag op jezelf.

Ben aangekleed inmmiddels en ga zo even boodschapppen doen. Eerst eens bekijken wat ik zal gaan eten vanavond. En die paasversieren weg halen ineens stoor ik me er enorm aan.
Moonik heb er vertrouwen in dat het je gaat lukken vandaag hoor

Ibi ook succes met opruimen en boodschappen doen
Over de pammen sommige psychiaters blijven voorschrijven en andere zijn er heel voorzichtig mee. Toen ik tijdens mijn opname helemaal gestopt met alle pammen en ik dit vertelde aan mijn psychiater was die helemaal verbaasd. Vond het onverstandig en onzin.

Het zal wat zijn he als Moon en Yellow elkaar kunnen ondersteunen dmv. een slaapplek tijdens hun studie!

Chat, Het lijkt me heel moeilijk om om te gaan met je veranderen door (een eventuele) overgang. Sorry weet verder niet veel te schrijven hierover.

Heb net chef zitten kijken en verrassend genoeg is dat ook alweer moeilijk. Hadden die serie namelijk geleend toen Patrick in de daniel den hoed lag en samen zitten kijken. Was echt ontspannend.

nou zeg ik erger me ineens aan alle kleine dingen in huis. dvd's die niet goed staan dingen op de grond. Gek in ons vorige huis zou dit heel netjes zijn geweest en nou vind ik het een rotzooi.
Wat denk ik veel scheelt (met niet huilen) is dat ik de komende tijd veel sociale dingen op de agenda heb staan.

En dat het zomer is (ja ik noem dit gewoon zomer) dan zijn er meer mogelijkheden om alleen ff weg te gaan op zondag dan in de winter.

Gisteren dus niet veel sociaals gedaan maar het idee dat ik wel vriedinnen heb die in de stad lopen en die ik kan bellen, doet me heel erg goed.

Ik heb nu even pauze zonder dat ik eerst heel moe was En het is ook alweer tijd voor een lunch zie ik.
IBI, je zult waarschijnlijk steeds door dingen aan Patrick herinnerd worden want jullie hele levens waren door elkaar gevlochten.

Moeilijk want je kunt nooit een dag niet aan hem denken.

Die pammen.... tja ik vind ze dus geweldig. Ben in gebruik wel iets omhoog gegaan maar niet veel (ze zeggen dat je steeds meer nodig hebt). En ze werken ook echt nog steeds.

Mocht ik ooit kinderen willen dan moet ik er sowieso mee stoppen want zwangerschap en pammen, dat gaat niet.
zo toch al wat dingen gedaan:

- Vaatwasser uitgeruimd

- Elektrische bbq (gisteren gebruikt) schoongemaakt en opgeborgen

- Prullenbakken slaapkamer, wc beneden en wc boven geleegd

- trap naar boven leeggemaakt

- Wii spelletjes recht gezet (bedankt neefje )

- Paasspullen opgeruimd

- Aanwinsten konigingendag een plek gegeven

Maar moet nog veel meer maar dit is alvast gebeurd
Wat goed IBI.

Doe jij iedere dag iets in het huishouden, of eens in de zoveel tijd een heleboel?

Ik moet het wel gaan veranderen hier, zo veel is mij duidelijk
Ik denk dat ik zo maar eens naar de winkel ga, ik ben beetje bang (ik weet niet of jullie dat topic hadden gelezen over verloedering in de detailhandel) omdat die man me vorige keer uitgescholden had, maar ik vind dat ik terug moet gaan, en proberen om me een beetje te vermannen en zeggen dat ik normaal behandeld wil worden. En dat hij mijn telefoon moet maken (dat doet hij sowieso maar ik wil gewoon niet al dat ghetto toffe gedoe, ik wil gewoon normaal geholpen worden)

En ik moet mijn balkon nog steeds oppimpen, de bakken ophangen.

Wat zijn we toch allemaal braaf en goed bezig vandaag
nou zeker braaf goed he?

Moon, ik doe elke dag het huishouden. Hier staan geen spullen op de aanrecht of ongebruikt op de tafel. Kan er nu niet meer goed tegen blijft gek

Yellow, heb het topic gelezen wat goed dat je toch terug gaat. Succes!
Gedaan:

- prullenbak, scrapboek en dvd's naar boven

- Kookboek pakken en recept uitzoeken

- tafelkleed schoonmaken en weer opbergen (is zulk doorzichtig spul)

- iets eten (doe ik nu)

- bloemen weg gooien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven