Strapless jurkje?
zondag 1 mei 2011 om 21:03
Hey,
ik ga binnenkort naar een bruiloft toe en heb een onwijs leuk jurkje gevonden op een website.
Maar deze is wel strapless.
Wat doen jullie qua bh? Een strapless bh (blijft dat wel goed zitten?), geen bh (zit alles dan nog wel mooi?) of gewoon de bandjes erboven uit laten komen (ziet dat er niet stom uit?)?
Het gaat om dit jurkje:
groetjes,
Frances
ik ga binnenkort naar een bruiloft toe en heb een onwijs leuk jurkje gevonden op een website.
Maar deze is wel strapless.
Wat doen jullie qua bh? Een strapless bh (blijft dat wel goed zitten?), geen bh (zit alles dan nog wel mooi?) of gewoon de bandjes erboven uit laten komen (ziet dat er niet stom uit?)?
Het gaat om dit jurkje:
groetjes,
Frances
zondag 1 mei 2011 om 21:23
Eens met Feyz. Bij een lingeriezaak hebben ze wel zulke goede bh's dat ze prima blijven zitten!
Ik voel me zelf zonder Bh nooit zo op m'n gemak, en bij mij is het ook niet mooi. Maar als jij een klein maatje hebt, kan dat natuurlijk ook. Prettig aan strapless vind ik dat je jurk ook minder afzakt en evt. kun je die met een speldje eraan vastmaken, zodat de bh ook niet boven je jurk uitkomt.
Ik voel me zelf zonder Bh nooit zo op m'n gemak, en bij mij is het ook niet mooi. Maar als jij een klein maatje hebt, kan dat natuurlijk ook. Prettig aan strapless vind ik dat je jurk ook minder afzakt en evt. kun je die met een speldje eraan vastmaken, zodat de bh ook niet boven je jurk uitkomt.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
zondag 1 mei 2011 om 22:01
Ik heb hetzelfde probleem en ik heb toch voor doorzichtige bandjes gekozen. Het is niet ideaal, maar minder lelijk dan gewone bandjes. Een strapless bh vind ik gewoon ECHT niet lekker zitten en dan voel ik me heel ongemakkelijk.
Overigens heb ik lang haar, dus ik kan het ook nog redelijk verbloemen..
Overigens heb ik lang haar, dus ik kan het ook nog redelijk verbloemen..
zondag 1 mei 2011 om 22:17
Haha, sorry, ik moet bekennen dat het wel de site van de zus van een vriendin is, maar was niet bedoeld als reclame, mn vraag is wel echt.
Ik ben met een strapless bh namelijk bang dat die afzakt, heb een aantal jaar geleden namelijk zoeentje gehad, maar die bleef in constant ophijsen.
Maar ik heb wel lang haar, dus misschien kan ik doorzichtige bandjes gebruiken en mijn haar eroverheen laten hangen.
Maar om dat te vermijden en anderen vinden dat dat meer een strandjurk is, is zoiets dan mooier voor de gelegenheid?
(zal ff een plaatje erin proberen te krijgen ipv de link knippen en plakken)
Ik ben met een strapless bh namelijk bang dat die afzakt, heb een aantal jaar geleden namelijk zoeentje gehad, maar die bleef in constant ophijsen.
Maar ik heb wel lang haar, dus misschien kan ik doorzichtige bandjes gebruiken en mijn haar eroverheen laten hangen.
Maar om dat te vermijden en anderen vinden dat dat meer een strandjurk is, is zoiets dan mooier voor de gelegenheid?
(zal ff een plaatje erin proberen te krijgen ipv de link knippen en plakken)
zondag 1 mei 2011 om 22:17
Even ervan uitgaande dat dit topic echt is en dat je de jurk zo fantastisch vindt dat je hem aandoet: kun je er niet zelf bandjes aanzetten? Lint en garen kopen op de markt, bijvoorbeeld in de kleur van de bloemen, en dan is het op z'n hoogst een half uurtje werk. Doe ik altijd (grote borsten, dus geen goede strapless bh).
anoniem_123108 wijzigde dit bericht op 01-05-2011 22:17
Reden: woord vergeten xD
Reden: woord vergeten xD
% gewijzigd
zondag 1 mei 2011 om 22:24
Ik zou onder dit jurkje een bikini aantrekken en naar het strand gaan, maar als het net gedragen moet worden moet je iig een goede strapless kopen en niet de bandjes eruit laten steken of doorzichtige bandjes nemen. Ik hoop niet dat je voor dit jurkje hebt gekozen omdat die een twee tientjes was, want de bh is waarschijnlijk even duur of duurder dan het jurkje.
zondag 1 mei 2011 om 22:28