Mode & Beauty alle pijlers

Strapless jurkje?

01-05-2011 21:03 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

ik ga binnenkort naar een bruiloft toe en heb een onwijs leuk jurkje gevonden op een website.

Maar deze is wel strapless.

Wat doen jullie qua bh? Een strapless bh (blijft dat wel goed zitten?), geen bh (zit alles dan nog wel mooi?) of gewoon de bandjes erboven uit laten komen (ziet dat er niet stom uit?)?

Het gaat om dit jurkje:

groetjes,

Frances
Ik zou het met een strapless BH aandoen.

Zo een strapless bh doe ik dan iets strakker dan normaal zodat

mn bh dan ook niet afzakt. Met bandjes ziet het er niet mooi uit,

al helemaal niet met doorzichtige bandjes..
Dubbel
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Eens met Feyz. Bij een lingeriezaak hebben ze wel zulke goede bh's dat ze prima blijven zitten!

Ik voel me zelf zonder Bh nooit zo op m'n gemak, en bij mij is het ook niet mooi. Maar als jij een klein maatje hebt, kan dat natuurlijk ook. Prettig aan strapless vind ik dat je jurk ook minder afzakt en evt. kun je die met een speldje eraan vastmaken, zodat de bh ook niet boven je jurk uitkomt.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Nooit de bandjes er bovne uit laten komen! dat is echt heel lelijk.

stapless bh of als je niet veel borst hebt gewoon zonder bh
Ook met kleine borsten staat een strapless bh eronder veel mooier! Ik heb er eentje van de livera (eigen merk geloof ik) en die blijft echt prima zitten! Had hem ook aan onder mijn trouwjurk.
Ben ik de enige die dit een strandjurk vindt?

Voor een bruiloft kun je zoveel mooiere/leukere/nettere jurken krijgen!
quote:vivagirl81 schreef op 01 mei 2011 @ 21:55:

Ben ik de enige die dit een strandjurk vindt?

Voor een bruiloft kun je zoveel mooiere/leukere/nettere jurken krijgen!Nee, je bent niet de enige.
verba volant, scripta manent.
Ik heb hetzelfde probleem en ik heb toch voor doorzichtige bandjes gekozen. Het is niet ideaal, maar minder lelijk dan gewone bandjes. Een strapless bh vind ik gewoon ECHT niet lekker zitten en dan voel ik me heel ongemakkelijk.

Overigens heb ik lang haar, dus ik kan het ook nog redelijk verbloemen..
Doorzichtige bandjes zijn nog lelijker dan normale. Koop dan een leuk behaatje in de kleur van de jurk.

Bij mij blijft een strapless beha prima zitten, maar ik heb dan ook niet veel omhoog te houden.
Verkapte reclame?
The only difference between the animals we love and the animals we eat, is our perspective.
quote:dualla schreef op 01 mei 2011 @ 22:03:

Verkapte reclame?Dat idee had ik ook al....
Even geloept, dit is enige post. Wsch idd reclame.

Vind m ook meer voor de categorie "strandjurk"
Ik vind het een site met heel lelijke en heel goedkoop uitziende jurkjes. Postorderbedrijf van de Wibra?
verba volant, scripta manent.
Als je een strapless beha niet fijn vind en niet zonder beha kan/wil, zou ik dus niet voor een strapless jurk gaan.

Deze jurk vind ik trouwens ook meer voor strand dan voor bruiloft, maar misschien is het ene bruiloft op het strand?
Haha, sorry, ik moet bekennen dat het wel de site van de zus van een vriendin is, maar was niet bedoeld als reclame, mn vraag is wel echt.

Ik ben met een strapless bh namelijk bang dat die afzakt, heb een aantal jaar geleden namelijk zoeentje gehad, maar die bleef in constant ophijsen.

Maar ik heb wel lang haar, dus misschien kan ik doorzichtige bandjes gebruiken en mijn haar eroverheen laten hangen.

Maar om dat te vermijden en anderen vinden dat dat meer een strandjurk is, is zoiets dan mooier voor de gelegenheid?

(zal ff een plaatje erin proberen te krijgen ipv de link knippen en plakken)
Even ervan uitgaande dat dit topic echt is en dat je de jurk zo fantastisch vindt dat je hem aandoet: kun je er niet zelf bandjes aanzetten? Lint en garen kopen op de markt, bijvoorbeeld in de kleur van de bloemen, en dan is het op z'n hoogst een half uurtje werk. Doe ik altijd (grote borsten, dus geen goede strapless bh).
anoniem_123108 wijzigde dit bericht op 01-05-2011 22:17
Reden: woord vergeten xD
% gewijzigd
@ Ravyna: Da's ook een leuke oplossing!
quote:dualla schreef op 01 mei 2011 @ 22:03:

Verkapte reclame?Niet eens verkapt volgens mij
Ik zou onder dit jurkje een bikini aantrekken en naar het strand gaan, maar als het net gedragen moet worden moet je iig een goede strapless kopen en niet de bandjes eruit laten steken of doorzichtige bandjes nemen. Ik hoop niet dat je voor dit jurkje hebt gekozen omdat die een twee tientjes was, want de bh is waarschijnlijk even duur of duurder dan het jurkje.
Sttt

stukje reclame, maar ben wel blij met alle antwoorden over het strapless gedoe.
quote:thee schreef op 01 mei 2011 @ 22:19:

[...]

Niet eens verkapt volgens mij lol
The only difference between the animals we love and the animals we eat, is our perspective.
quote:isameis schreef op 01 mei 2011 @ 22:17:

Maar om dat te vermijden en anderen vinden dat dat meer een strandjurk is, is zoiets dan mooier voor de gelegenheid? Vind ik wel beter, maar vind het persoonlijk nog een beetje rommelig/casual door het kreukelige stofje.

TO: haal anders even de link uit je openingspost en vervang die door een plaatje van de jurk. Anders loop je het risico dat iemand de mods waarschuwt vanwege de reclame en je geband wordt.
@borderwalk: thnx!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven