Mode & Beauty alle pijlers

Strapless jurkje?

01-05-2011 21:03 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

ik ga binnenkort naar een bruiloft toe en heb een onwijs leuk jurkje gevonden op een website.

Maar deze is wel strapless.

Wat doen jullie qua bh? Een strapless bh (blijft dat wel goed zitten?), geen bh (zit alles dan nog wel mooi?) of gewoon de bandjes erboven uit laten komen (ziet dat er niet stom uit?)?

Het gaat om dit jurkje:

groetjes,

Frances
De jurkjes die je laat zien, vind ik niet feestelijk voor naar een huwelijk. Ze ogen een beetje goedkoop en zijn meer voor de achtertuin of het strand.

Draag je een strapless jurk, dan zou ik een strapless BH dragen. Geen BH staat vaak niet mooi (zie foto van de jurk). Doorzichtige bandjes zou ik ook zeker niet doen. Dat ziet er niet uit.
Ik vind de 1e jurk heel leuk..dus ik zou wel weer juist de site willen zien..kan iemand die misschien nog geven?
gewoon met je muis erop gaan staan, zie je het vanzelf.
Ik vind beide jurken ongeschikt voor een bruiloft...

Maar om je vraag te beantwoorden, in de speciaalzaak een goede strapless bh kopen en die aandoen, Die doorzichtige bandjes zijn in mijn ogen: ik-wil-wel-maar-ik-kan-niet...
TO, over dat geschikt of ongeschikt. Ik vermoed dat de meeste lezers hier meer zoiets hadden verwacht bij een strapless bruiloftsjurkje, maar jij weet natuurlijk het beste hoe chique het geheel gaat worden.

Wat een lilluku jurruku.
Als je nou van die band om je middel,eens schouderbandjes van maakt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven