Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
tESS, N0G VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! Sanne en sanneman, jullie ook nog gefeliciteerd!! Hebben jullie een leuke dag gehad??

Kaatje, mooi weer in ieder geval!! Het wait alleen een halve storm maar als je uit de wind zit is het heerlijk.

RR, leuke spulletjes gekocht dus!

Zulke prijsjes had ik ook op mijn spulletjes, ben met drie vuilniszakken en twee shopping bags weggegaan en kwam met anderhalf shopping bag weer terug, dus best veel verkocht! Het was bere gezellig!! Alleen het lucht kussen (zo'n lange baan) die achter ons stond opgesteld waaide om en daarbij is 1 gewonde gevallen, ineens dikke paniek natuurlijk, al die moeders gillen en rennen naar hun kind, het is eigenlijk een wonder dat het zo goed afgelopen is!!

Kos, mijn vader vind het geweldig om dan "even" mee!! Hij heeft het bootje ook nog betaald, mijn ouders zijn heeeeel vaak zo royaal, vind het vaak veels te gek!!

Snok, ook druk aan het feest vieren!!!
Sanne, klinkt super jullie dag gister!! Wat is ze schandalig verwend!! Heerlijk hoor.

En wat ideaal dat iedereen rond 13.00 weg ging!! Dat was hier vorige week wel anders, gingen ze pas rond 16.30 weg!! Hele dag weg!

Elza, wat een speelpaleis zeg!! Super!!

Watse klom vorige week bij een vriendin van mij zomaar de speeltoren in (een trap met de treden ver uit elkaar) Hij is zomaar boven dan, schrok me kapot, wij dachten beide dat hij dat toch nooit kon!
Ha dames,

Sanne, wat fijn dat het zo'n heerlijke dag was! Veel cadeaus gekregen dus. En zo lekker gedanst, zo schattig lijkt me dat.

Janets, dan kunnen ze ineens meer dan je denkt he?

Wij hebben een heerlijke koninginnedag gehad. 's Morgens naar de vrijmarkt in de wijk, 2 auto's gekocht voor 25 cent per stuk en hij is er zooo blij mee, sjouwt er al 2 dagen mee rond. Verder nog Bob de Bouwer dvd's, 1 Little cars dvd en een Thomas de trein dvd. Allemaal voor op de reis naar Italië. Goed geslaagd dus.

's Middags kind bij vrienden met kinderen gedropt en hebben wij een super de luxe loungeset met parasol ed gekocht. Zo veel makkelijker zonder kind. Ben zo blij met die set en het komt dinsdag al!!! 's Avonds heerlijk gebbqed met vrienden, ontzettend gezellig, echt een topdag dus.

Vandaag stond ik ineens superverkouden op, alles doet zeer en zit vol. Man heeft veel in de tuin gedaan en klaar gemaakt voor dinsdag. Morgen moet ik alleen nog het "oude" tuinstel oliën. (zie er een beetje tegen op) Gaan zo lekker patat eten, geen energie om te koken.
Ik loop enorm achter de feiten aan, maar bij deze alsnog Lieve Tess gefeliciteerd met je 2e verjaardag. Zo te lezen ben je goed verwend!

Wat klinkt jullie dag heerlijk! En wat goed dat jullie na de verjaardag nog weg konden en het zo naar jullie zin gehad hebben!

Doggie, niet ziek worden hoor meid! Duik er vanavond maar vroeg in.

Wat zijn jullie allemaal goed geslaagd op de vrijmarkt. Ik heb me ingehouden heb niet echt iets gezien wat ik wilde hebben en aangezien er eind van deze maand waarschijnlijk nog wel wat speelgoed aankomt dacht ik doe maar even niet

Elza, wat een geweldig speelparadijs heeft Joy! Echt prachtig.

RR heb je Chris al in een slaapzak laten slapen? Ging dat beter?

(dacht dat ik je zag vanmiddag in het sprookjeswonderland, maar deze mevrouw had 3 kinderen en geen baby)

Bij ons alles goed. Eline heeft wel een hele slechte nacht gehad vannacht. Helaas voor haar moesten we vroeg weg, want we hadden om tien uur afgeproken in het altijd mooie Enkhuizen We hebben een hele fijne dag gehad in sprookjeswonderland. Eline heeft echt genoten, veel gedanst en veel gedaan. (bootjes, auto's, draaimolen en paardjes) Ze was helemaal gesloopt want natuurlijk niet geslapen. We gingen pas om vier uur weg en voordat we Enkhuizen uitreden was ze onder zeil.
Oh leuke dag dus Sanne!!! Tess superverwend en daarna nog Q day kunnen vieren. Leuke foto's!

Kaatje ook leuke dag gehad?

Verder iedereen een leuke dag gehad dus, wij ook. Picknick was heel geslaagd, super goed weer dus dan kan er weinig mis ;)

Gisteren ook zo'n mooie dag, eerst op de fiets naar een park in de stad, daar hebben ze hele hoge glijbanen tegen een heuvel (ik schat dat ze 10 meter lang zijn) en dat vond mevrouw super.

Daarna lekker geslapen en toen ze wakker werd hebben we het badje opgezet, grote pret!

Vriendlief zit weer in het vliegtuig, vrijdagmiddag pas terug. Best jammer want vandaag is hier een vrije dag.....

Oh ik ruik poep!
Elza, super een picknick met mooi weer, altijd een succes!

Klinkt leuk hoor die lange glijbanen!

Nu dus even afkikken, weer alleen. niets aan als iedereen vrij heeft en jij zit alleen, hier ook regelmatig het geval. Dan heb je het gevoel dat je de enige bent die alleen is!!

Gisteravond even gezeild!!! Het waaide lekker hard maar de wind kwam uit de verkeerde hoek, was wel leuk om weer eens te zeilen. Maar met de wind uit het oosten of noorden is het niet ideaal, dan houden de bomen en struiken de wind tegen, net op een stuk dat ik moest laveren. Het bootje lekt ook een beetje, was op het laatst zeiknat door dat er een klein laagje water stond en dan zit je er de hele tijd op knieen in, dus de onderbenen waren doorweekt en koud! We moeten even opnieuw kitten bij het zwaardkastje dan is de lekkage weer gedicht.

Heb nu ook een kleine hand trailer besteld, dan hoeft manlief me niet te helpen met het bootje te sjouwen.
Oh Janets wat leuk dat je al even hebt gezeild! Bootje heeft dus een beetje opknapwerk nodig, dan even wachten op wind uit de juiste hoek en gaan! Mijn moeder had vroeger ook een zeilboot, zijn toen samen een keer in een flinke storm (zo voelde dat) belandt.. ik vond er niet zo veel aan hahah!!
Oh ja Kos, die linkjes die je neerzette ken ik niet! ziet er wel heel leuk uit
Goedemiddag! Rustig hier wel!

Julia> Haha, heb je mijn dubbelganger gespot? Inderdaad, hier (nog?) geen drie kinderen. En wel een baby. Maar we hadden het wel net het weekend over SWL. Misschien leuk voor een keer een minimeet met wie wil? Ze hebben er nu echt de leeftijd voor natuurlijk.

Elza> Weer alleen dus deze week met Joy. Heb je nog leuke afspraken staan? Het lijkt me vooral 's avonds een beetje saai. Je kunt ook niet weg natuurlijk. Heb je al leuke Engelse series gevonden om te volgen? Of kijk je alleen NL tv?

Doggie> Tuinset al geolied?

Sanne> Klinkt heerlijk, jullie feestje. En 's middags dus ook nog even gezellig voor de Koningin gedanst. Leuk hoor! Tess nu op het KDV of lekker met haar keuken aan het rommelen?

Janets> Even de gaten dichten en dan verder zeilen dus. Ga je het je oudsten zelf leren? En die Watse is ook wel handig dus, als hij ineens in zo'n klimtoestel naar boven kan.

Snok&Kaatje> Hoe waren jullie feestjes? Hebben de jarigen genoten?

Hier een productieve ochtend. Heb al boodschappen voor drie dagen in huis, drie wassen gedraaid en lekker met de kleine man getut. Die kwam vanmorgen weer om 6 uur, dus prima, en ligt nu alweer 2 uur op bed. Gisterenavond ook nog even lekker gereden trouwens. Heerlijk, die lange avonden. Zo nog even het huishouden verder bestieren, dan kan ik morgen lekker met de twee mopjes iets leuks gaan doen.
Sanne> Crocs, speciaal voor Tess!

KLIK

Grr, linkje werkt maar niet. Dan maar zo:

http://www.crocs.nl/crocs ... 1=22&srule=price-sort-1-9
Zo het tuinstel staat in de olie! Geen rug en handen meer over en nog verkouden ook. Lekker dus! Zometeen maar even naar de speeltuin, kan mama op het bankje zitten.

RR, wat een leuke crocs voor Tess.

Elza, weer alleen, niet leuk! Ik slaap altijd slechter als man weer eens weg is, heb jij dat ook? Wat een leuke foto's van Joy. Hoe vond ze het speelding?

Juul, wil ook naar dat park, maar het komt er maar niet van. As weekend werken, dan Tim jarig en dan alweer bijna naar Italie. (waar het trouwens 17 gr is en regent, grrrr)
oh en Tim zal wel weer een groeispurt krijgen want hij slaapt weer veel. Vanmorgen tot 9.55 en nu alweer 2,5 uur. Maar in het weekend, toen wij er pas heel laat inlagen door koninginnennacht en zaterdag de bbq, was hij wel gewoon om 8.15 wakker, de grapjas.
Tim is niet normaal hoor, slaapt al 3 uur, ga hem nu maar wakker maken. Wil hem wel weer rond 19.00/19.30 op bed hebben.
RR, die crocs zijn leuk!!!! Ik wil voor watse toch ook maar een paar, dan die donker blauwe met dat witte randje langs de zijkant (beetje bootschoen achtig).

Heerlijk die lange avonden, zijn ook erg aan mij besteed!!

Hoef trouwens vanavond eens niets, zelfs hier in huis is alles klaar, we hadden vanaf zaterdag ochtend ook "maar" 2 kindjes hier, de twee oudsten waren bij schoonouders en zijn vanmiddag weer thuis gekomen, wij vonden het wel erg luxe hoor en vooral erg rustig, manlief is zaterdag met de twee kleinsten naar de kinderboerderij geweest, hij kwam thuis en zei meteen: wat een makkie twee kids, hahaha, met alle respect hoor voor degenen met "maar" twee kids, het is gewoon zo anders dan even, terwijl wij het met "maar" 2 kids voorheen ook druk hadden en vonden!!

Vind het wel weer fijn dat ze allemaal thuis in bed liggen hoor!

Trouwens, Watse klimt nu steeds uit zijn bedje met slaapzak aan!!! grrr, lastig hoor! Hij roept nu ook steeds: mem (mamma) en de bal is ineens super!! Zelfs een knikker is een bal! De woordjes komen nu dan eindelijk heeeeeel langzaam uit zijn mond!!

Doggie, wowie die Tim toch, slaapkoppie!!
Sanne; klinkt als een leuk feest! fijn dat jullie het zo goed gehad hebben. En wat ee nheerlijk verwend prinsesje, wat is haar favoriete kado?

Jantes; ohoh, je badkuipje is toch niet lek , hoop dat je er bent met een beetje kit. Zou erg graag weer eens willen zeilen, jammer genoeg vind man op een bootje zitten met wat bier een leukere manier van varen..en super lief van je ouders dat ze hem betaald hebben. En ja ik kan mij indenken dat als je de helft minder kids hebt je ook denkt makkie...Als em uit logeren is denk ik ook, makkie en wat veel tijd heb ik dan

Watse klimt dus uit bed, ligt hij in een gewoon bed?

Doggie; ik hoorde het van Italie...kennis is net terug en die zei, dat het weer hier beter is...sjipps..mar mss draait het nog bij. Wil ook nog steeds naar SWL....lijkt steeds meer op de ideale plek voor een meet . En is de tuin klaar? en gaat het huis in de verkoop? markt ligt volgens mij redelijk op zijn gat. Tim in zijn groeispurt...hij heeft het niet nodig mss een spurt in gedrag??? Emily heeft het dus andersom, die slaapt dan dus niet.

Elza; leuke foto`s hoor! en ja zijn echte wel leuk dingen op die site, zit lekker rond te kijken voor de kamertjes van de kids...wahaaa meervoud heb straks gewoon 2 van die etterbakken

Jammer dat man weer zo nodig weg moest....net als het lekker weer is. Avonden lijken mij ook saai, en ik zou zeer slecht slapen....alhoewel, soms heb ik hier een klein snurkertje en dat kan ik wel missen. Hoe gaat het eigenlijk met het huis? nog gelukt? vertrekken jullie nou volgende week ofzo?

RR: klinkt goed je post.

Het lijkt op een soort van ritme! Kleine man doet het dus heerlijk. paardrijden, ach jij komt de zomer zo wel door...en ja em aan de badminton, is lekker licht kan ze daarna over op tennis....hahah nee hoor grapje, mijn moeder vindt het denk ik lastig inschatten wat een 2 jarige leuk vind, want die had die set gekocht.

Hier gaat het redelijk. Had gisteren en vandaag vreselijk last van mijn hormonen en kon werkelijk alleen maar huilen en van een mug een olifant maken...pfff....Alles en iedereen in mijn omgeving leek ook wel incompetent...

Emily wilde niet meer slapen, gisteren pas om 22.00 uur erin, en vanochtend om 6 uur wakker....ik trok haar vanochtend dus niet zo goed.

nou ja en toen ben ik maar gaan shoppen, heb man verteld dat ik echt echt op vakantie moest, en zodoende vandaag een vakantie geboekt. over 2 weken vertrekken we naar mallorca!
Nou dames, ik was vanmiddag even in tuin bezig, hoorde ik opeens heel hard "HIYA!", zit Joy bovenin het speelding!! zelf naar boven geklommen, slik... ach nou ja, beetje in de gaten houden. Gelukkig ligt er wel speciaal kinderspeelplaats spul onder, dat valt wat zachter.

Janets, die Watse is een boef! zo uit bed geklommen incl. slaapzak! Hier beginnen ook de woordjes hoor, dus dat wordt geen zweigend huwelijk ;) ik merk dat ze echt alles na gaat zeggen (proberen)

Heel lief: vanmiddag was ze haar pop 'naar bed brengen'. tilt ze het jurkje op en doet ze prrrrt op het buikje (doen we vaak bij haar). Toen toedekken en over het hoofje strelen en voorlezen!

Dog, ai ook verkouden.. ik ook, bah heb al een paar dagen rauwe keel, had zaterdag vreselijk hoofdpijn en verder gewoon snotterig. Meubels wel mooi? Tim is echt een slaapkop!

RR, oh lekker zo;n dag, je zit er goed in he! Crocs, tja... voor kids is het leuk, Joy dus ook roze exemplaartjes. vind hert zelf ook handig bij aan en uittrekken hoor.

Kos, och meid hormomen spelen op! gewoon laten gebeuren denk ik dan maar, tja... wat moet je anders he.

Em werkte ook iet zo goed mee, en hahahaaaa gewoon ff een vakantie geboek?! waar in Mallorca?

Hier ook een snurker, dus ik moet de eerste nacht wennen en daarna slaap ik best goed. Huis ziet er goed uit, andere aannemer is rond. Nou hopen dat ze heeeeeel snel het contract hebben en heeeeel snel gaan bouwen zodat ik gezellig mee kan doen met de volgende meet

We gaan 20 mei op vakantie, na Joy's verjaardag.

verder veel problemen met internet, hele dag af en aan geen verbinding. Nu weer wel dus ik zit me een breuk te surfen!!!
Kos, die stomme hormonen ook af en toe!! Lekker aan toe geven.

Tuin is klaar, zit nu te wachten op de aflevering van de loungset. HUis in de verkoop, we zitten weer te twijfelen. Heb een huis gezien dat we willen kopen, maar dat is een huis uit 1950 waarna er niets meer aangedaan is. Wel op een groot stuk grond en vrijstaand. Maar dan moeten we wel veel voor ons huis krijgen om geld te hebben om het te verbouwen en dat zal nu niet lukken.

Oh lekker gewoon even een vakantie geboekt. Hoe lang gaan jullie?

Elza, die Joy! Klimt gewoon even naar boven. Tja het loslaten begint nu al he?

Janets, tijd voor een peuterbed dus? Want dit is gevaarlijk lijkt me. Of hebben jullie er spijlen uit gehaald?

4 kids zal idd heeeeel druk zijn.
Tjonge, hier een enerverende ochtend achter de rug... Lukas rende vanochtend op zijn sokken over het laminaat en gleed uit in de bocht... Keihard met z'n hoofd op het laminaat. Ik tilde hem gelijk op en hij overstrekte zich helemaal, en zakte zo weg. Ik schrok me een ongeluk, had gelijk een flashback naar december, toen hij van de trap was gevallen en uiteindelijk met de ambulance werd afgevoerd. Gelukkig kwam hij nu echt binnen een paar seconden weer bij. Maar daarna bleef hij heel slapjes en klagerig huilen. Ben dus voor de zekerheid toch maar langs de huisarts geweest, en nu heeft ie een lichte hersenschudding. Dus vannacht om de 2 uur wakker maken...

Voel me op de een of andere manier ook een beetje schuldig. Maar hij is ook gewoon zo vreselijk onvoorzichtig, hij ziet echt geen gevaar. Eigenlijk kan je hem bijna niet uit het oog verliezen, want hij klimt en klautert overal bovenop. Hij kan ook niet rustig lopen, altijd rennen en doen...

We hebben trouwens zondag echt een superfeestje gehad hier. Het was zo leuk, hij had echt door dat het zijn feest was, hij liep alleen maar met een grote grijns op z'n gezicht. Ook erg verwend: loopfiets, grote tractor met aanhanger voor in de tuin, zandtafel, treinset van duplo, carsset van duplo, boekjes, dvd, en autootjes. Zal snel eens wat fototjes op hyves zetten.

Janets, joh, hoe doet Watse dat dan? Hij ligt toch ook nog in een ledikant, of niet? Gevaarlijk hoor...

Kos, heerlijk, bijna op vakantie al! Heerlijk vooruitzicht hoor! En die hormonen... vervelend is dat he... Gaat het vandaag weer wat beter?

Doggie, is het tuinset er inmiddels al? Het wordt komend weekend weer boven de 20 graden, dus kun je hem gelijk goed uitproberen! En wat knap trouwens dat Tim al op het potje plast, dat is echt suuuupersnel zeg!

Elza, wat een super speelparadijs zag ik voorbij komen op hyves zeg, echt supergaaf! En dus al zelf naar boven geklommen...

Janets, logisch toch dat het voor jullie rustig is als er 2 uit logeren zijn. Leuk hoor.

Julia, dat sprookjeswonderland klinkt echt superleuk. Jammer dat Enkhuizen voor ons niet echt te rijden is voor een paar uurtjes daar. Of kun je je daar echt wel een hele ochtend/middag vermaken?

Hier begint over 2 weken de verbouwing. Vind het allemaal best wel spannend... Maar ja, laat het maar gewoon over me heen komen strakjes. Zo, nu eens even aan de knutsel met dochter!
Ohhh Kaatje, wat een schrik weer. Echte jongen, die Lukas. Hopelijk houdt hij niet lang last!

Ga nu weer even snel verder wat opruimen. Heb beide kids eens tegelijk op bed, maar Tirza ligt al een uur te zingen... Haar hele repetoire komt voorbij. Maar het meest hiep, hiep, hoera!!

Kaatje, jeetje wat een schrik zeg. Gelukkig alleen een hersenschudding. Sterkte vannacht.

Nou vandaag wil hij niet op het potje, gister misschien te hyper over geweest tegen hem.

RR, ik hoor ook zo vaak zingen door de babyfoon, hier is Schaapje heb je mooie wol nu favoriet.

De loungset is er!! En is mooi!!!! Vanavond nog de parasol opzetten, is heel groot en zwaar dus die mag man doen en alles verder achter in de tuin op zijn plaats zetten, dan is het klaar.
Doggie> het is toch witte wol? Die kent Tirza nog niet. Zal hem straks eens voor haar zingen. En super dat je set er is. Dat zal wel gaaf staan! (foto!)

Nou, ze slapen allebei hoor. En net toen ik mijn ogen sloot belde het CB. Ik had gisteren een afspraak voor Chris. Straalvergeten. Ontaard! Moet nu voor straf van mezelf de was opvouwen.
RR, ken het echt alleen als mooie wol. Maar kan het fout hebben.
Doggie en RR:

Schaapje, schaapje, heb je witte wol

Ja baas, ja baas, drie zakken vol

Eén voor de meester en één voor zijn vrouw

Eén voor het kindje, dat bibbert van de kou

Schaapje, schaapje, heb je witte wol

Kaatje, dat is wel weer schrikken!! Wat een pech heeft het mannetje dan dat hij net zo op zijn hoofdje valt!! Gebeurt hier ook vaak maar gaat dus altijd net weer goed gelukkig!!

Sterkte vannacht!

Het mannetje is dus goed verwend afgelopen weekend, leuk he die kinderverjaardagen!!

Doggie, snel een foto plaatsen hoor!! Ben erg benieuwd!

RR, Wat ontaard zeg, het cb vergeten!!! Balen dat ze net bellen als je net even lekker zit/ligt!! Je moet je zelf niet zo straffen hoor!

Ja, watse klimt dus uit het ledikant met slaapzak aan, vanochtend ook weer, heb het gezien en het gaat allemaal heel beheerst, heeft zich zelf helemaal onder controle. Hij heeft nu de smaak te pakken en klimt nu dus ook uit de triptrap (met beugel ervoor!!) ook dat gebeurt super handig en alles onder controle!! Heb echt het idee dat hij lichamelijk heel sterk en beheerst is, op de kinderboerderij waar manlief was met hem hing hij aan een "hangschommel" voor grotere kids, dit hield hij 1 min. lang vol, toen werd het zwaarder en liet hij eerst 1 hand los en bleef nog 10 sec. hangen!!!! Op het klimrek thuis is hij 1 keer bijna gevallen, toen kreeg hij geen steun onder zijn voetje en ging hij hangend aan zijn handjes naar beneden, eerst links een stang naar beneden pakken dan rechts, dan links weer en zo door totdat hij bijna op de grond stond, toen liet hij zich los!!

Ik zal oudste weer naar bed sturen die is weer eens beneden voor de tigste keer!
hmm 1 keer is genoeg
Zoon komt weer beneden, dikke pret want Watse liep boven rond, hij is bij iedereen even op de slaapkamer geweest, zoon helemaal in een deuk die vindt zoiets natuurlijk hylarisch!!! Nou ik niet, hoe komen we hier nu weer vanaf??????? Gelukkig slapen ons kids zeer diep als ze eenmaal slapen dus dochters hebben het niet door dat Watse rond spookte!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven