Seks tegen wil in...

28-04-2011 10:55 239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen...

ik loop sinds twee weken te piekeren over hetgeen me gebeurd is. Ik zal het zo duidelijk mogelijk uit proberen te leggen. In januari ben ik gaan daten met een jongen die erg lief voor me was, heel knuffelig, zorgzaam etc. Ik ben iemand die heel erg van seks houdt en ik wacht hier als het goed voelt niet heel erg lang mee. Hierin ben ik nooit eerder teleurgesteld.

Maar bij deze jongen merkte ik al gauw dat hij erg snel wilde gaan. Eigenlijk wilde hij al gelijk met mij naar bed terwijl het voor mij nog niet helemaal goed voelde, maar hij verleidde me, ik kreeg zin in 'm en voordat je het weet lig je met elkaar in bed. Erna had ik geen spijt van de seks, maar wel van het feit dat hij niet aan mij gevraagd had of ik aan de pil was, deze goed slikte, of ik geen soa had e.d. Toen we het erover hadden gaf hij aan dat hij daar gewoon vanuit ging... ik vond dat een erg onverstandige opmerking.

Een anderhalve week later toen ik bij 'm bleef slapen en het verder heel erg leuk was geweest met 'm gaf ik hem aan dat ik geen zin had in seks, hij zei dat ik 'm zo opwond en dat was aan 'm te merken maar ik gaf nogmaals aan niet te willen vanavond, we lagen inmiddels in bed.

Toen ik die avond net in slaap gevallen was werd ik wakker van het gevoel dat hij mij penetreerde... ik ben gelijk uit bed gestapt en weg gegaan en 'm gevraagd waar dit over ging. Achteraf gaf hij allerlei vage redenen zoals dat ik 'm opwond, dat hij gewoon graag veel seks heeft, dat ik niet moet zeuren, dat ik aandacht van hem wil en dergelijke.

Ik besef me nu pas dat ik na dit voorval mijn gevoel genegeerd heb. Sinds twee weken heb ik last van bloedverlies (terwijl ik gewoon de pil slik) en last van krampen die erger zijn dan ik tijdens mijn ongesteldheid heb. De schrik sloeg me om het hart toen ik besefte dat als ik zwanger was het van hem zou kunnen zijn, toen besefte ik me pas echt hoe gruwelijk ik dat zou vinden en wat me eigenlijk gebeurd was. Ik heb een test gedaan en ben gelukkig niet zwanger.

Maar wat vinden jullie, klopt het dat ik me er zo rot over voel, vinden jullie dat ik het ernaar gemaakt heb, had ik dit moeten voorzien..? Ik zit echt even met mijn handen in het haar, zeker omdat dit iets is wat je niet zomaar even met je vrienden bespreekt...
*
quote:BWitched schreef op 30 april 2011 @ 15:56:

maar dat heeft ze zelf vast ook wel bedacht.Inderdaad, dus de agressieve manier waarop vooral aan het begin van dit topic TO nog ff werd verteld dat ze heeft lopen teasen (ja dat stond er letterlijk) was volkomen onnodig en feitelijk gewoon ordinair natrappen. Bah.
quote:elninjoo schreef op 28 april 2011 @ 11:00:

Als je geen seks met 'm wil, dan moet je ook niet bij 'm in bed kruipen. Dan moet je gewoon aan 't eind van de avond naar huis gaan.

En jij bent er zelf ook bij, dus ook jij had condooms mee kunnen nemen.Juist ja...nice.
quote:elninjoo schreef op 28 april 2011 @ 11:00:

En jij bent er zelf ook bij, dus ook jij had condooms mee kunnen nemen.

Zij had condooms mee kunnen nemen terwijl ze niet wou seksen? Ik neem ook geen condooms mee als ik denk dat ik niet ga seksen.

Het moet toch echt niet gekker worden, Elninjoo.
World of Warcraft: Legion
Ik ben deze hele discussie hier meer dan moe...

En mensen die dan nu nog durven te beweren dat ik geen enkele verantwoordelijkheid neem (terwijl diegen ook nog beweert alles gelezen te hebben...), terwijl ik meerdere keren duidelijk aangee dat ik wel degelijk mijn fouten zie en toegeef.... sorry maar zulke mensen mogen van mij in de stront zakken...
quote:_minny schreef op 01 mei 2011 @ 13:19:

[...]

Inderdaad, dus de agressieve manier waarop vooral aan het begin van dit topic TO nog ff werd verteld dat ze heeft lopen teasen (ja dat stond er letterlijk) was volkomen onnodig en feitelijk gewoon ordinair natrappen. Bah.

Dat sloeg inderdaad nergens op, maar we weten allemaal wie dat zei. Elninjoo zegt wel vaker dingen die nergens op slaan.

Watermanvrouwtje, laat de lullige reacties voor wat ze zijn.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Helemaal eens met FV..
quote:Watermanvrouwtje schreef op 01 mei 2011 @ 20:49:

En mensen die dan nu nog durven te beweren dat ik geen enkele verantwoordelijkheid neem (terwijl diegen ook nog beweert alles gelezen te hebben...), terwijl ik meerdere keren duidelijk aangee dat ik wel degelijk mijn fouten zie en toegeef.... sorry maar zulke mensen mogen van mij in de stront zakken...

Meid, dit forum zit vol met horken, heel soms ben ik er ook een van, trek je daar niet zoveel van aan.

Ik wens je veel sterkte met het gevoel wat je van deze lamlul hebt overgehouden. Een les, en een ervaring waar je vast van hebt geleerd.
TO, sterkte met alles.

Ik wilde toch wel zeggen dat je in je OP vraagt:

klopt het dat ik me er zo rot over voel, vinden jullie dat ik het ernaar gemaakt heb, had ik dit moeten voorzien..?

Ergens moet je geweten hebben dat er mensen zouden zijn die dat vonden, anders had je dit ook niet opgeschreven toch?

Nogmaals wat ik vond; hij had niet aan je mogen zitten terwijl jij nee zei , maar het zou verstandig zijn als ook jij hier lering uit trekt. Jammergenoeg is de wereld niet one big happy place.
Nee is Nee , hij had hier naar moeten luisteren en dit heeft hij niet gedaan. daardoor is dit verkrachting.

Voor de mensen die vinden dat ze het heeft uitgelokt, ga je alsjeblieft even flink doodschamen ergens in een hoekje ver weg!! Als iemand nee zegt, ongeacht de omstandigheden, dan is het nee. Een vrouw lokt nooit, maar dan ook nooit iets uit. Een man heeft ondanks zijn penis, ook nog ergens hersens die hij kan gebruiken.en om nou te zeggen dat als hij eenmaal geil is, hij zijn penis dan ook moet gebruiken, tegen wil en dank van de vrouw waarover het gaat, doe is even normaal zeg.

dat zou hetzelfde zijn dat als een man een vrouw in elkaar timmert dat hij er niks aan kan doen, want hij moet toch wat met zijn emotie's? echt werkelijk waar..........
quote:plopsje schreef op 02 mei 2011 @ 01:59:

Nee is Nee , hij had hier naar moeten luisteren en dit heeft hij niet gedaan. daardoor is dit verkrachting.

Voor de mensen die vinden dat ze het heeft uitgelokt, ga je alsjeblieft even flink doodschamen ergens in een hoekje ver weg!! Als iemand nee zegt, ongeacht de omstandigheden, dan is het nee. Een vrouw lokt nooit, maar dan ook nooit iets uit. Een man heeft ondanks zijn penis, ook nog ergens hersens die hij kan gebruiken.en om nou te zeggen dat als hij eenmaal geil is, hij zijn penis dan ook moet gebruiken, tegen wil en dank van de vrouw waarover het gaat, doe is even normaal zeg.

dat zou hetzelfde zijn dat als een man een vrouw in elkaar timmert dat hij er niks aan kan doen, want hij moet toch wat met zijn emotie's? echt werkelijk waar..........Waar lees je zulke dingen toch??
quote:plopsje schreef op 02 mei 2011 @ 01:59:

dat zou hetzelfde zijn dat als een man een vrouw in elkaar timmert dat hij er niks aan kan doen, want hij moet toch wat met zijn emotie's? echt werkelijk waar..........Kind, lees dit topic eens echt. En dan bedoel ik alles. Want wat je hier raaskalt, dat slaat nergens op. Doe nou maar, lezen.
Hier onder een paar reacties waarop ik heb gereageerd. Er wordt idd niet letterlijk gezegd dat het dan maar ok is dat die man dit heeft gedaan, maar zo komt het velen wel over, want ik ben niet de enige die zo reageerd!! Toegegeven, ik heb niet elke reactie even aandachtig doorgelezen, maar ik zie niet in wat mijn reactie nou zo anders maakt dan alle anderen met mij die hebben aangegeven het niet eens te zijn met de hieronder gegeven uitspraken. en dan heb ik het nog niet eens over de overige uitspraken die er gedaan zijn. quote:elninjoo schreef op 28 april 2011 @ 11:27:

[...]

En zij had ook gewoon naar huis kunnen gaan ipv 'm nog verder op te geilen door tegen 'm aan te gaan liggen teasen zonder dat ze 't verder af wilde maken.quote:campari schreef op 28 april 2011 @ 11:17:

Kom op nou, je brengt jezelf in zo'n kwetsbare situatie en dan miepen dat die jongen meer wilde dan jij aangaf?

Eens met Elninjoo.

Wees voortaan voorzichtiger.

Punt.quote:elninjoo schreef op 28 april 2011 @ 11:19:

[...]

Als reden waarom je zonodig bij 'm in bed moest kruipen terwijl je geen seks met 'm wilde. Waarom dan bij 'm willen liggen? Je weet toch dat mannen seks willen en zich gek van frustratie liggen te maken als ze er dan niet op mogen? Juist vooral in 't verliefdheidsstadium. Als je al wat langer wat met elkaar hebt, dan kun je idd seksloos met elkaar slapen. Slaap gewoon lekker thuis als je (nog) niet toe bent aan seks.quote:elninjoo schreef op 28 april 2011 @ 11:27:

[...]

En zij had ook gewoon naar huis kunnen gaan ipv 'm nog verder op te geilen door tegen 'm aan te gaan liggen teasen zonder dat ze 't verder af wilde maken.
Als dit alles is wat je uit al die pagina"s gehaald hebt...

dat is al 10 keer besproken, weerlegd, uitgemolken, herhaald, tegengesproken, en (bijna) iedereen snapt hoe het bedoelt is.

Lees gerust nog even verder.
quote:plopsje schreef op 02 mei 2011 @ 02:31:

Hier onder een paar reacties waarop ik heb gereageerd. Er wordt idd niet letterlijk gezegd dat het dan maar ok is dat die man dit heeft gedaan, maar zo komt het velen wel over, want ik ben niet de enige die zo reageerd!! Toegegeven, ik heb niet elke reactie even aandachtig doorgelezen, maar ik zie niet in wat mijn reactie nou zo anders maakt dan alle anderen met mij die hebben aangegeven het niet eens te zijn met de hieronder gegeven uitspraken. en dan heb ik het nog niet eens over de overige uitspraken die er gedaan zijn.

[...]

[...]

[...]

[...]

Zeg jij nu dat jouw reacties minder erg zijn omdat iemand anders ze ook wel eens heeft gezegd? Dat meen je toch niet echt he?
Nee, ik zeg alleen dat ik niet begrijp waarom ik niet mijn mening mag geven, en een ander wel, als die in oorsprong op hetzelfde neer komen. Ook al is het mosterd na de maaltijd. dat gebeurt wel vaker hier op het forum, dat iemand niet alles gelijk leest.Ik heb al aangegeven dat ik niet elke reactie aandachtig heb gelezen. De uitleg die blijkbaar is gegeven over hoe deze uitspraken dan wel geinterperteerd moeten worden, heb ik duidelijk gemist, vraag mij echter wel af hoe je deze uitspraken dan kunt omdraaien tot iets positiefs. Daarvoor zou ik het dan eerst moeten lezen, ik heb de eerste 6 pagina's gelezen, en de laatste, dus blijkbaar heb ik iets op pagina 7 en 8 gemist.

Maar werkelijk, is mijn reactie dan echt zo erg?
quote:Watermanvrouwtje schreef op 01 mei 2011 @ 20:49:

En mensen die dan nu nog durven te beweren dat ik geen enkele verantwoordelijkheid neem (terwijl diegen ook nog beweert alles gelezen te hebben...), terwijl ik meerdere keren duidelijk aangee dat ik wel degelijk mijn fouten zie en toegeef.... sorry maar zulke mensen mogen van mij in de stront zakken...Lieve watermanvrouwtje, ik vind het echt heel rot voor je wat je overkomen is en hoe er hier dan ook nog gereageerd wordt. Met het lezen van dit topic krijg ik het gevoel dat ik met terugwerkende kracht heel veel risico's heb gelopen in mijn leven door wel naast mannen te slapen die seks met mij wilden, maar ik niet met hen. Toch is mij nooit iets overkomen op dit gebied en dat vind ik ook normaal. Ik vind wat jou overkomen is dus ook niet normaal en ik kan me zo goed voorstellen dat je je er rot over voelt. En ik hoop dat je niet jezelf op de kop zit omdat je kennelijk zo'n onverstandige beslissing hebt genomen. Tjezus, je had nee gezegd en je sliep. Wat een lul!
''Maar wat vinden jullie, klopt het dat ik me er zo rot over voel, vinden jullie dat ik het ernaar gemaakt heb, had ik dit moeten voorzien..? Ik zit echt even met mijn handen in het haar, zeker omdat dit iets is wat je niet zomaar even met je vrienden bespreekt...''

Even verder zeg je ''Waarom, als ik nota bene twee keer duidelijk nee gezegd heb, is dit een reden te doen wat hij gedaan heeft? Leg me dat maar eens uit....''

Je vraagt zelf om reacties en wilt weten wat de anderen hier van vinden. Als die reacties je niet aan staan, trek je van leer.

Ik vind dat nee gewoon nee is. Ik vind ook dat je het jezelf lastig hebt gemaakt. De eerste keer was je snel omgepraat en heb je het ook onveilig gedaan. Dat geeft op z'n minst het signaal af dat je er niet veel moeite mee hebt. Verder is iemand die zo met je omgaat gewoon een eikel; kappen dus!
Watermanvrouwtje, er zijn ook een aantal posters (waaronder ik) die vinden dat je niets hebt gedaan wat je had moeten laten en dat het hier op geen enkele manier naar gemaakt hebt.

Die man was geen vreemde voor je, je had al eerder met hem afgesproken, was al eerder blijven slapen, had al eerder seks gehad. Dit was gewoon het beginstadium van een relatie, en dan breekt gegarandeerd een keer het moment aan dat er een wel zin heeft en de ander niet. Die man had gewoon je duidelijk aangegeven grens moeten respecteren (of op de bank gaan liggen of je naar huis sturen als hij dat niet kon opbrengen).

Ik hoop dat je dit kunt zien voor wat het is: een heel vervelend incident. Negenennegentig van de honderd mannen zijn echt niet zo, en het zou jammer zijn als je je liet aanpraten dat je dit had kunnen zien aankomen.

Je had de pech dat je er een getroffen hebt die echt niet spoort. Jouw gedrag was m.i. volkomen normaal. Ik denk niet dat je kunt voorzien dat iemand zich als je slaapt tot een potentiële tbs-er zal ontpoppen.

Als ik de jaren 50 mentaliteit hier op mezelf betrek dan zou ik in de loop van de tijd tientallen keren in de problemen moeten zijn gekomen. Dat is zo goed als nooit gebeurd, en ik zou een hoop leuke ervaringen en gezelligheid hebben gemist als ik me zo 'verstandig' had gedragen als de meeste dames hier graag zouden zien.

Achteraf kan iedereen wel bedenken wat je had moeten doen.
Niemand zou moeten bedenken sex met iemand te hebben terwijl je slaapt.

Tenzij je expliciet hebt afgesproken dat een keer geil te vinden om zo wakker te worden en hebt aangeven dat diegene dat een keer met je mag doen.

Je hoeft niet duidelijk te zijn dat niet te willen, je moet duidelijk zijn als je dat wel wil.

Zolang dat niet het geval is , is diegene die denkt uit signalen op te maken je maar even fijn slapend te penetreren de persoon die niet lekker is in zijn hoofd.
Eens met Alba.
quote:hans66 schreef op 02 mei 2011 @ 13:48:

Eens met Alba. Tekst door Hans aangepast, OK zo.
aikidoka wijzigde dit bericht op 03-05-2011 16:15
Reden: quote weghalen
% gewijzigd
Het gaat me niet om de inhoud van de reacties waar ik moe van word, maar er wordt nu alleen nog maar gezegd wat er al gezegd is. Ja ik trek er mijn lessen uit, nee ik ben nu geen depressief wrak, nee ik denk niet dat ik iemand ben die dit uitgelokt heeft, ja ik vind dat vooral hij fout is geweest. En voor de zoveelste keer; iedereen mag zijn/haar mening hebben, je ziet me nergens zeggen van niet....
Aikidoka,

Okay, het was een wat rare opmerking, afgezien dat ik eens was met Alba.
quote:hans66 schreef op 02 mei 2011 @ 13:48:

Eens met Alba. Tekst inmiddels aangepast. Bedankt Hans !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven