Problemen t-mobile

02-05-2011 15:03 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mensen vraagje,

Heb t-mobile abonnement (al bijna een jaar) maar kan nu niet meer bellen/ sms-en, gebeld worden e.d..

Ben ik de enige of is het weer landelijk

Groetjes,

Gordijn
bij mij niks aan de hand!
ws ben je de enige..

(sorry, dat is flauw..)
Man heeft t mobile en die is bereikbaar. Maar even vaak ook niet hoor. Eens maar NOOIT weer t mobile..
Ik heb ook geen problemen nu. Maar de laatste tijd ligt het netwerk er wel vaker uit.
Balen, heb het idd volgens mij wle vaker maar merk nu dat smsje niet verstuurt. Wachten maar tot hij weer wel werkt.

Internet werkt gelukkig wel lang zal ze leven voor whatsapp:)
hier ook geen probleem, weet je zeker dat je alle rekeningen betaald heb want ze zijn daar zeer snel met afsluiten.....
ik heb gewoon bereik en kan bellen en gebeld worden.

Misschien een lullige vraag, maar je rekening? Gewoon betaald enzo? Tmobile is heel snel met afsluiten. Collega had bij mij een cijfertje omgedraaid op de acceptgiro (was ook wel een tijdje geleden) en werd toen binnen een week afgesloten.
Heb net gebeld met iemand. Met bellen geen probleem.
@ barbabella, dacht ik idd ook maar daar geen problemen.

Want wordt altijd afgeschreven rond de 22ste. Nou ja, nog maar ff wacthen.
quote:Lenthe81 schreef op 02 mei 2011 @ 15:05:

Man heeft t mobile en die is bereikbaar. Maar even vaak ook niet hoor. Eens maar NOOIT weer t mobile..Bel al jaren met T-Mobile. Zou morgen zo weer een abbo bij T-Mobile afsluiten.
Ik ben nog van de Dutchtone, Orange en daarna TMobile....hier nu geen problemen en over het algemeen weinig gezeik met het wel niet kunnen bellen/smssen etc
Waarom? Is duur en vaak storing!
Ik heb ook tmobile en ben nu in Zwitserland. Daar werd ik vanmorgen gebeld, kreeg een sms dus niets aan de hand.

Ik heb altijd bereik met tmobile, nooit problemen, zelfs 2 jaar geleden midden in de wadirum woestijn had ik bereik! Daarom zit ik dus al 10 jaar bij hen....nooit problemen, goede service.
Ik heb ook geen last van storingen vandaag, maar heb de laatste tijd wel vaak gemerkt dat het netwerk er even uit lag...
Ik heb ook last van storingen bij t-mobile. Gesprekken vielen weg, niet te bereiken, geen internet.

Heb je al een klacht ingediend bij ze, dan gaan ze het onderzoeken. Hebben ze bij mij en mijn broertje ook gedaan en ons is een (erg goeie) coulance-regeling aangeboden omdat ze het erkennen, maar ze kunnen er tot aug niks aan doen. Vanaf dan gaan ze hun netwerk verbeteren.
ik heb alleen internet mobiel, maar kan ook niet bellen, smsen en gebeld worden.

stomme T mobiel, eens maar nooit weer! gelukkig loopt mijn 1-jarige abo bijna af.

ik heb er alleen maar slechte ervaringen mee , verschrikkelijk slecht bereik en hele hoge kosten. bah.
quote:SexNJaZz schreef op 11 mei 2011 @ 17:00:

ik heb er alleen maar slechte ervaringen mee , verschrikkelijk slecht bereik en hele hoge kosten. bah.Dat laatste ligt aan jezelf.
Heb ook geen goede ervaringen met t-mobile; slecht bereik, smsjes die niet aankomen..
Ik had vroeger ook t-mobile en had er slechte ervaring mee, idd slecht bereik (al was de helpdesk prima, kreeg vaste korting op abo omdat het bereik slecht was, niet de oplossing, maar goed). Inmiddels overgestapt naar hi. Vriendlief hetzelfde probleem. En mijn zwager ook. Beide hadden geen bereik op werk. Voor ons dus geen t-mobile meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven