Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Morgen!

Was deze keer zelfs al voor zeven uur wakker. Wilde nog wel even verder slapen maar begon te malen.

Hoop dat het zo nog even lukt, lig nog wel in bed iig.
Wat bijzonder IBI. Wel fijn lijkt me, kom je huilend uit bad waarna je je vast rot voelt (kun je nu ook al niet meer normaal in bad zitten?) en dan is er zomaar zo'n lief persoon.

Geniet van je sauna-dag.

Ste, hier iemand met ervaring met verneukte ritmes

Probeer het toch weer op orde te krijgen. Ik weet dat de ochtend moeilijk kan zijn maar misschien kun je die ook leuk maken. Aangezien je niet van warmte houdt zou je vroeg in de ochtend naar buiten kunnen. Krijg je energie van (zonlicht is goed voor de hersenen).

Denk dat zoeken naar werk ook makkelijker is als je een normaal ritme hebt. Ik denk bij werk altijd: Tja maar ik moet er wel vroeg uit dan. Het hakt er zo in als je normaal tot 11 uur staat en er dan ineens om 7 uur uit moet.

Afgelopen winter had ik schaatsles om 10 uur. De andere dagen sliep ik tot 12 uur. Dat schaatsen was zo zwaar en ik voelde me zo moe de rest van de dag.

Toen bedacht ik dat het hetzelfde was als iemand die altijd tot 7 uur slaapt maar dan om 4 uur opstaat om om 5 uur te gaan trainen. Gewoon zwaar dus.
MSN-man was gisteren toch nog even online. Hij was in een echte mannenstemming.

Heel verhaal over dat ie al jaren niet bij de dokter was geweest en ook niet zo snel gaat en ook wel eens heel lang door is gelopen met een blessure. En dat ie in 5 jaar tijd maar 1 x niet gewerkt heeft.

Ik heb maar gezegd dat ik het nogal een manneninstelling vind om maanden door te lopen met iets waarvan je niet weet of er iets kapot is (blessure).

Verder niet op in gegaan. Het was niet het moment om te zeggen dat ik een heel scala aan hulpverleners heb, blij ben als ik een dag NIET ziek ben en al ongeveer 5 jaar niet werk. (als je een half jaar tussendoor niet mee rekent)

Als het niet laat was geweest en ik niet moe was geweest was ik er misschien wel over begonnen. Dat ik zo graag naar mijn arts ga omdat ie zo aardig is en koffie voor me zet. Maar dat t wel een psychiater is.

Maar t is ook wel fijn te weten dat ie gezond is.

Kreeg uit gesprek van gisteren wel het idee dat zijn werk en zijn hobby's alles voor m zijn. Kinderen kwamen niet in t rijtje voor. (omdat ik dacht: misschien heeft ie wel kinderen)
IBI: ik hoop dat je het dokter-stukje niet confronterend vind om te lezen. Bedenk nu dat het moeilijk is om dingen te lezen over ziek en gezond en naar de dokter moeten....

Je hebt er ook niks aan als ik het weghaal, maar ik denk dus wel aan je
Nah ik voel me niet top. Last van mijn nek, wazig hoofd, onrustige darmen.

Nog één dagje 'bikkelen' (dwz opruimen), dan vanavond mijn bezoek en morgen hoef ik in principe niet zo veel. Kan iig morgen uitslapen. Als ik niet weer om 7 uur wakker ben.
Even hallo zeggen hallo!

Ben op weg naar de sauna ben benieuwd echt lang geleden en natuurlijk moet ik me zien te ontspannen.
*beetje jaloers*

Nee hoor Ieb, ik gun deze dag je van harte!
Hmm toch wel confronterend zit in de metro vriendin en ik hebben afgesproken bij het eindpunt waar ik ook altijd gewoond heb.

Ik ga nu langs de middelbare school waar ik Patrick heb leren kennen, langs zijn werk enz. Herinneringen komen naar boven alles voelt zo vertrouwd en dan heb ik enorme heimwee naar hier naar mijn thuis ipv mijn huis.
Ik kom vanavond op jullie reageren, maar zit er zelf op het moment even doorheen. voor jullie
Ja mag ook schrijven zonder te reageren hoor. En je mag inderdaad ook gewoon even niet schrijven als dat beter is.

Voor lieve Yellow
Ik wil hier wel mee komen schrijven, alleen eerst alles doorlezen en er voor nu een goede dag van maken :-)
Je hoeft niet al-les door te lezen hoor. Is erg veel namelijk. We kunnen ook een korte samenvatting geven van wie we zijn en onze situatie.

Welkom velvetdress!

Ibi ik had jouw bericht niet gezien op één of andere manier. ja ik kan me die 'heimwee' goed voorstellen. Ik heb t al als ik langs het huis van opa fiets die daar al een aantal jaar niet meer woont (bejaardenhuis en daarna overleden). Het is toch een stuk van mijn jeugd dat daar nog 'ligt'.

(Das ook een van de redenen dat ik het prettig vind naar de kerk te gaan. Los van wat er gezegd wordt - ik kom er al mijn hele leven, familie zit er, is vertrouwd)
Mijn slaapkamer ondergaat een ware metamorfose. Het ziet er alleen wel stom uit want ik heb alles opgeborgen in kast en verhuisdozen... het ziet er nu echt uit alsof ik hier gisteren ben komen wonen. Alles weer in de dozen.

Nouja eerst lag alles naast de dozen, dit is al iets beter.
Meiden, ik ben ontzettend opgelucht. Deed net m'n laptop aan, en had een mailtje. Bleek dat ik me weer eens voor niks zorgen gemaakt heb. Ik ben prima beoordeeld door de referent! Zelfs qua werkhouding, wat ik echt niet verwacht had!

Jullie willen niet weten hoe opgelucht ik ben, dit waren voor mij echt vrselijke dagen, met buikpijn, misselijkheid, stress, soms zelfs hartkloppinen.

Ik ben er nog niet, maar in ieder geval weer een stapje dichterbij werk!
Wow Ste, wat geweldig. Al die stress toch niet nodig geweest.

Wat is nu de volgende stap?

Ga je iets doen om het te 'vieren', iets leuks voor jezelf?
Ik ben dan goed bezig geweest... voor iemand die hier voor het eerst binnenkomt is het nog steeds een bende waarschijnlijk.

Na ja het is {edit} maar, geen date ofzo
Ste ik ben blij voor jou dat je goed bent beoordeeld. Dus heb jij je druk gemaakt om niets, gek mens (lief bedoeld)

Ik zit er hier ook ff een beetje doorheen.

De vriend van mijn dochter is hier nu sinds zaterdag en het begint me te kriebelen. Het huis is dan niet meer van mij zeg maar en kan me niet ontspannen dan. Nu nekklachten en heb 2 ibuprofen ingenomen. Ze zijn nu ff naar de winkel, morgen gaat hij weer naar huis. Ik mag hem wel hoor daar niet van. Maar ik ben gewoon graag op mezelf. Hij is hier wat langer als normaal omdat ze gisteren een jaar bij elkaar waren en vanavond gaan ze uit eten. En hij is hier ook vaker omdat zijn moeder overspannen is en ze daar in het weekend dus niet kunnen zijn. Pff volhouden dus

O en welkom Velvet, veel leesplezier
Moon het gaat erom dat je voor jezelf goed bezig bent, dat jij je er goed bij voelt en wat een ander er dan van mag denken soit
(reageer zo op het bovenste)

Dat is waar Mika. Maar ik merk dat ik opruimen niet voor mezelf doe, alleen als er mensen komen. Terwijl ik me in een opgeruimd huis wel veel fijner voel.

Dus moet na vandaag wel even verder gaan en ook echt op gaan ruimen. Nu heb ik vooral dingen verplaatst...
Kan het me goed voorstellen Mika, zo lang iemand over de vloer. Goed dat ie bijna weer weg gaat.

Hebben je kinderen nu allebei een relatie?
Mijn zoon heeft ook iemand maar weet het fijne er niet van. Hij komt vrijdag. Maar mijn dochter heeft met hem gesproken op msn en hij had al ruzie gehad met "zijn vriendin". Typisch mijn zoon altijd direkt ruzie lol. Zal hem dit weekend instrueren hoe hij met meisjes om moet gaan

Wat dat opruimen betreft lijken wij wel op elkaar Moon ik ruim ook vaak op als ik weet dat er visite komt terwijl ik me ook pretiger voel in een opgeruimd huis. Maar niet doen he nee te lui voor (ikzelf he)
quote:Moonlight82 schreef op 03 mei 2011 @ 14:37:

Wow Ste, wat geweldig. Al die stress toch niet nodig geweest.

Wat is nu de volgende stap?

Ga je iets doen om het te 'vieren', iets leuks voor jezelf?

Ze gaat me nu doorsturen naar dat bedrijf, en dan is het afwachten. Weet niet hoe lang, hoop dat ik snel iets hoor.

Maar ik durf er nog steedsniet aan te denken eigenlijk, of op te hopen. Vieren ook niet, want ik heb 'm immers nog niet!
Nou je kunt toch blij zijn dat de referentie goed is?

Mocht het allemaal niet lukken en mocht je op zoek moeten naar iets anders, dan heb je in ieder geval een goede referentie!
Mijn bezoek is onderweg

Vind nu toch wel leuk. Schoonmaken is ook min of meer klaar.

Byebye!
Hallo allemaal,

Ste, fijn datje referenties goed waren!

Mika, vervelend dat je je dan onprettig voelt in je eigen huis. Hoe hard dan ook , jij kunt er ook niets aan doen dat zijn moeder overspannen is, en je mag best vragen als je het niet meer trekt of het toch minder kan, bij jou over de vloer toch?

Moon, veel plezier met je visite! En het opruimen lukt je vast wel, stapje voor stapje

Ibi , voel je je wat beter dan vanochtend met de heimwee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven