Goede dag, slechte dag.. Deel 2

21-02-2011 11:58 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier het vervolg op deel 1 (en ik zou graag nu het linkje hier geplakt hebben maar dat gaat niet want ik forum mobiel en ik weet helemaal niet hoe dat werkt dus google is je beste vriend )

Heb je goede maar ook slechte dagen?

Lijkt het je wat om alles van je af te schrijven?

Wil je ervaringen/adviezen van anderen lezen?

Schrijf dan lekker mee

Egoposten zijn toegestaan maar vermeld wel dat het een egopost is! Scheelt anderen energie
Meer vertrouwen in jezelf hebben hoor, je doet het echt goed

Mika, kun je even gaan roken en mij vertellen hoe het smaakt, dan lijkt het net alsof ik ook rook

Moon als jij even wat chocola eet en me daar alles over verteld?
Nu het over roken gaat wil ik trouwens even zeggen dat ik al een week, of zelfs meer, niet meer geblowd heb. Ik besloot te stoppen, had m'n rookspullen allemaal al weggegooid zodat ik niet snel weer in de verleiding zou komen. Na een aantal terugval momentjes (toch weer een aansteker gekocht......) heb ik nu al langer dan een week niet geblowd, en denk ik er zelfs niet meer aan!

Misschien omdat ik het nu vervang door alcohol!

Nja, niet echt om te lachen, weet ik, maar als ik deze spannende tijden en dagen helemaal alleen op m'n kamer moet zitten zonder wat voor middel dan ook, dan word ik helemaal gek. Dus vind het wel even goed zoe.
Ste

Sjah, ik ben dan wel weer zo dat ik hier gewoon op zeg dat ik vind dat je ene met het andere vervangt en dat ik dat geen wijsheid vindt. Verder ben je natuurlijk volwassen en kan ik je niet tegenhouden, maar het leven is ook fijn en ok als je geen verdovende middelen gebruikt, echt waar.
Dat is zo, maar in deze omstandigheden heb ik gewoon iets nodig om me een beetje goed te laten voelen. Het is echt niet dat ik mezelf laveloos zuip hoor, anders kon ik niet meer zo goed typen. Maar ik heb gewoon geen zin om avond aan avond nuchter te gaan zitten panikeren.

Komt wel weer goed, komt snel wel weer een dag dat ik zonder kan, maar nu gewoon even niet.
Jij ben nu toch ook desperate voor sigaretten? Is minstens zo slecht denk ik.

En nogmaals, ik word niet dronken, een paar glazen alcohol zorgen ervoor dat ik me niet constant zit op te vreten van de zenuwen, en sorry, dan vind ik nu even zwaarder wegen, dan maar even een tijdje wat meer drinken.
Ik denk dat het ook andersom werkt: door die alcohol en drugs word je zo lamlendig en heb je nergens zin in.

(sorry Yellow geen chocola in huis helaas)
Euh ja ik ben idd desperate voor sigaretten, maar het ging nu even niet over mij toch?

En alhoewel roken ook heel slecht voor je is, en ik erken dat, heeft het een minder zwaar effect op je bewustzijn als drinken en/of blowen.

Dit wordt zo'n verloren discussie, als je iets zegt hier, dan mag ik daar ook mijn mening over geven. Net zoals jij je mening mag geven op mijn verhalen. Ik zeg het niet om je naar beneden te halen, of je een rotgevoel te geven maar omdat ik je beter gun.
Weet ik Yellow, dat het niet over jou ging, maar jij bent nu ook afhankelijk van een middel, dat wilde ik maar even aangeven.

Ik weet dat je me geen rotgevoel wil geven! Anders zou je me niet altijd proberen advies te geven.

Moon, ik drink 's avonds een paar glazen wijn, dat heeft echt nauwelijks tot geen effect op me lamlendig voelen hoor, drink niet zoveel dat ik brak ben de volgende dag ofzo.

Tuurlijk, middelen zijn in een perfecte wereld geen oplossing, maar voor mij is het even tijdelijk een oplossing. Laten we nu niet doen alsof we allemaal heilig zijn hier.

Ik waardeer jullie posts hoor, jullie zeggen het juiste, en dat weet ik ook. Zou erger zijn als jullie me zouden aansporen om er nog een in te schenken.
Mmm smaakt zo lekker he die sigaret, sorry yellow
Heilig!! Ik niet hoor. Was verslaafd aan de pam en nog steeds verslaafd aan de sigaret.
Ste, nogmaals het is jouw leven, en als jij dit wilt doen, dan moet je dat doen, ik kan je toch niet tegenhouden.

Wel vind ik oprecht dat je reactie opeens gericht wordt op ons (mij) met : laten we nu niet doen alsof we allemaal heilig zijn hier.

Hierbij: ik zal nooit kunnen zeggen dat het prima is dat je jezelf rustig drinkt of blowt. Het spijt me als je dat vervelend vindt, maar ik kan daar gewoon niet achter staan. Van mij mag jij ook niet achter mijn roken staan, dat vind ik prima.

En nogmaals, het effect van roken is zeer zeker heel erg slecht voor je, het maakt je wel kalmer (net zoals alcohol en blowen) maar op een (naar mijn inzicht) minder ingrijpend level als blowen en drinken.

Ik heb van niemand hier gelezen dat ze denken dat ze heilig zijn of de algehele waarheid in pacht hebben. We doen allemaal ons best om de dag door te komen, en hopen op zoveel mogelijk goede dagen.
@ mika, ik heb net mijn laatste peuk voor de dag bij elkaar geschraapt met gruis
O en ik heb net ook chocolade gehad, mm was lekker met vullig
Weet je dat ik al een jaar ofzo nauwelijks chocola gegeten heb? Echt misschien één keer ofzo.

Heb er gewoon niks mee, geef mij maar een zak chips.
Ja ik las het yellow. Is net als die reclame he, van die vrouw die het hele huis doorzoekt naar een peuk. Ik heb ook wel eens in die situatie gezeten hoor en dan ben je echt desparet. Maar de laatste tijd zorg ik wel dat ik een voorraad in huis heb. Wil niet zonder zitten en ben de laatste tijd echt wel meer gaan roken!
quote:Ste_ schreef op 04 mei 2011 @ 00:56:

Heb er gewoon niks mee, geef mij maar een zak chips. Lallalala doe mijn oren dicht. Begin niet over chips want dat heb ik niet in huis
Nja, sorry als ik het verkeerde zeg.

Zal het wel nooit leren om met mensen om te gaan.
quote:Ste_ schreef op 04 mei 2011 @ 00:57:

Nja, sorry als ik het verkeerde zeg.

Zal het wel nooit leren om met mensen om te gaan.

Ook een interessante plotwending, dit heb ik nooit gezegd hoor, dat maak je er nu zelf van.

Ik vind je een lieve meid, maar soms vind ik gewoon andere dingen dan jij, en ik vind ook andere dingen dan Moon soms (we hebben zelfs een heuse topicfittie gehad hier , weet je het nog Moon toen ik me keiaangevallen voelde door iets over trots zijn... sjah soms ben ik gewoon een beetje speciaal) en met de rest heb ik vast ook weleens gehad dat ik het niet mee eens was. Dat kan toch gewoon? betekent niet dat ik jou niet leuk vind hoor, echt niet. Ook niet dat ik de rest niet lief vind, ik vind jullie hardstikke leuk
Oh ja, een fittie, ja?

Interessant! Weet dat niet (meer) nee! Was ik er toen?

Haha sorry, moet ook niet doen alsof het superentertaining is
Nou ja fittie klinkt idd spannender dan het was , maar we waren wel eventjes niet aan het levellen. Ken beuren.

Mika pass mij een peuk dan. Ik heb ook altijd een voorraad, ik had ook echt het idee dat ik nog had, maar ik vond dus net 6 lege pakjes peuken in het huis. ik denk dat ik die heb aangezien voor volle pakjes
Ik heb twee weken gerookt. Geen flauw idee meer waarom ik er ooit aan begonnen ben eigenlijk.

Maar ik vond het echt te vies om mee door te gaan. Dus gelukkig ben ik wat betreft roken niet echt verslavingsgevoelig. Alleen als ik heel dronken ben heb ik er heel erg zin in!
Wat is een fittie
Een ruzie/gevecht
Had je mazzel Ste dat je er niet verslaafd aan bent geraakt. Ik heb eens gelezen dat roken het snelst werkende drug is. Maar als je roken niet lekker vind hoe kun je dan wel een joint roken? Of heb ik dat verkeerd gelezen. Ik vind een jointje ook lekker maar kan het nu niet meer betalen. Vind ik wel jammer
He yellow als je 6 lege pakjes in je huis vind dan word het ook eens tijd dat je gaat opruimen

Hier een peuk meid (jammer dat ik je geen echte kan geven)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven