Mode & Beauty alle pijlers

Bestaat de perfecte strapless bh?

03-05-2011 18:34 17 berichten
Ik ben heel wanhopig opzoek naar een goedzittende strapless bh! Ik heb namelijk een aantal leuke topjes, die ik nu niet kan dragen omdat mijn strapless bh mijn tieten plat maakt!

Het ziet eruit alsof ik nu cupmaat A heb i.p.v. B! :(

Heeft iemand tips?

Want ik ben hem nog niet tegengekomen!
Alle reacties Link kopieren
Ga eens naar een speciaalzaak, zij bekijken de vorm van je "tieten" en kunnen goed adviseren.
Strapless BH's geven je altijd een kleine(re) cup, helaas. Wat je eventueel zou kunnen doen is een vulling erin doen. Te koop bij lingeriezaken.

Voor de rest gewoon blijven passen totdat je er eentje hebt gevonden waarvan je denkt die gaat wel maar het blijft behelpen.
Ik lees mee. Ik wil er ook eentje aanschaffen.
Ik koop ze altijd bij H&M, zitten perfect en zonder striemen aan het eind van de dag.
Het merk MarieJo heeft erg goede.
Speciaalzaak (dus geen Hunkemoller of Livera o.i.d.)

Goed passen en in de paskamer flink bewegen en op en neer springen om te kijken hoe hij het houdt

Ik heb een heel fijne, gekocht volgens bovenstaande techniek, van Simone Perele.
quote:Bicho schreef op 03 mei 2011 @ 19:04:

Ik koop ze altijd bij H&M, zitten perfect en zonder striemen aan het eind van de dag.Oh echt? Daar had ik er van het weekend één van aan, maar daar leken mijn borsten ook weer heel klein in. Maar er was ook niet veel keuze meer uit maten, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben gehad!
ik lees mee, heb maatje A (helaas) maar elke strapless bh maakt mn borsten nog kleiner....
Otto heeft vrij veel strapless bh´s, ook met vulling.
Moet toegeven....ik koop mét beetje vulling
Ik draag met cup D een strepless BH van Maidenform. Wel wat prijzig, maar hij zit gewoon helemaal goed! Zakt niet af en plet niets ;)
Die van wonderbra (ultimate strapless) schijnt erg goed te zijn

Als strapless bh's zouden werken, zouden ze er geen bandjes bij meegeven.

Dat wonderbra ding wil ik wel eens proberen. Maar veel vertrouwen heb ik er eigenlijk niet in.
quote:annmary64 schreef op 03 mei 2011 @ 18:39:

Strapless BH's geven je altijd een kleine(re) cup, helaas. Wat je eventueel zou kunnen doen is een vulling erin doen. Te koop bij lingeriezaken.

Echt? Helaast nog nooit gemerkt. Ik heb er eentje van Berlei, en dit zit prima, maar maakt zeker mijn borsten niet kleiner.
Klinkt missch. raar; maar de hans textiel ging sluiten en heb er daar 1 gekocht en hij zit perfect(nooit gedacht daar een bh te kopen,maar anywayssss..zit mooi) en dat voor maar 9euro
Na een aantal miskopen ben ik vorig jaar naar een betere lingeriewinkel gegaan. Heb er uiteindelijk een van Chantelle aangeschaft, waar ik erg tevreden mee ben. Zit goed, is erg stevig en ik heb ook niet het idee datie m'n borsten kleiner maakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven