Hoe nu verder?

04-05-2011 07:31 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week een heel gezellige en mooie avond gehad met meisje waar ik al maanden op verliefd ben. Ik heb voor haar gekookt en uiteindelijk is ze bij me blijven slapen. Heb het vermoeden dat ik de eerste jongen ben sinds haar vorige relatie.

Op dit moment zit ze zoals ze het zelf noemt in een "lekker tijd voor me zelf maak" periode. Het is dan ook heel lastig iets met haar af te spreken. Aan de andere kant is er nu wel iets gebeurd tussen ons. Ik vind het het nu heel moeilijk om mijn eigen houding richting haar te bepalen. Liefst zou ik haar alle aandacht van de wereld geven!

Na die avond vorige week een berichtje gestuurd dat ik het heel fijn had gevonden. Hierop antwoordde dat ze het ook heel gezellig had gevonden. Toen kwam Konninginnenacht waar ik haar even tegenkwam en haar alleen even heb begroet en haar verder lekker met rust heb gelaten. Zelfde geldt voor Koninginnedag. Heb haar alleen een berichtje gestuurd dat waar ik op dat moment was het heel erg gezellig was en dat ik het leuk had gevonden als zij er ook was. Ik wist dat ze haar eigen plannen voor die dag had, maar vond het gewoon fijn om dit tegen haar te zeggen. Heb haar gisteren vrij laat geprobeerd te bellen toen ik zag dat ze online was, maar ze nam niet op. Dit doet ze wel vaker, zoals gezegd ze zit dus in die fase van tijd voor haar zelf maken.

De vraag voor mij is nu wel (voordat ik haar te vaak bel, een bericht stuur, et.) hoe verder. Er helemaal voorgaan en dus gewoon haar blijven benaderen of rustig afwachten? Ik vind heel moeilijk in te schatten wat het beste is. Please help !
Gewoon lekker even laten gaan!

Je hebt haar zaterdag nog gezien, het is nu net dinsdag!

En als ze inderdaad zoals zelf duidelijk aangeeft tijd voor zichzelf nodig te hebben zou ik niet heel hard gaan zitten hopen op een langdurige relatie.

Maar dat ik mijn gevoel erover hoor..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Zeg gewoon dat je haar heel leuk vind. Smsje kan ook (0: Dan hoor je vanzelf of het wederzijds is.
Er helemaal voor gaan is geen optie, er valt nergens voor te gaan. Ze is van haar vrijheid aan het genieten.

Als ik in haar schoenen stond zou ik het leuk vinden af en toe contact met je te hebben, maar dan zonder verdere verwachtingen van beide kanten.

En zo te zien heb jij die verwachtingen wel.
Misschien wil ze gewoon wat vrijheid. Ik zie nu niet echt een probleem. Ik snap dat je onzeker bent maar hoe ik het zie is het gewoon attent je smsjes.

Pas voor jezelf alleen op dat je geen rebound relatie bent.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vind je nogal opdringerig overkomen.
Geloof niet dat ze op een relatie zit te wachten en denk dat jij de enige bent die verliefd is. En als iemand al niet de moeite neemt op ff op te nemen dan zou ik daar snel klaar mee zijn. Dus vraag me af of het verstandig is om als puppy achter haar aan te blijven lopen.
Thanks voor de tips !!! Wacht wel even af. Wilde kijken of ik dit weekend iets met haar kon afspreken maar stel dat een weekje uit. Het heeft ook maanden geduurd (echt heel veel moeite gedaan om met haar af te spreken) voordat er het een en ander afgelopen week is gebeurd. Ik heb echter geen haast, maar wil ook niet als ongeinteresserd overkomen.

En ja ik heb wel verwachtingen. Die kent ze ook omdat ik haar de afgelopen tijd een paar keer vertled heb dat ik haar heel erg leuk vind.
Zamirah, hoezo opdringerig? Heb gisteren haar voor het eerst geprobeerd te spreken. Meer niet?
En elke keer een SMS.

Vooral die SMS op koninginnedag, nadat je haar net gezien had. Daar zou ik op af knappen. Maar goed, ik ben zelf totaal geen sms-ert.
Begrijp je, maar had haar niet op Koninginnedag maar op Koningginenacht gezien. Zat gewoon in dubio of ik nog voor het weekend nog iets van me moet laten horen of niet.
quote:supermario schreef op 04 mei 2011 @ 08:09:

Begrijp je, maar had haar niet op Koninginnedag maar op Koningginenacht gezien. Zat gewoon in dubio of ik nog voor het weekend nog iets van me moet laten horen of niet.

Mmmmmm als ze tegen je zegt dat ze in een periode

zit van "lekker tijd voor mezelf" heeft dat een reden,

anders praat je daar niet over met een date.

Ze bedoeld vermoedelijk luister Mario je bent een aardige

kerel maar een relatie gaat het niet worden.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Voor iemand die haar niet wil bombarderen met berichtjes etc doe je dat juist wel. Is moeilijk als je iemand leuk vindt maar probeer haar te respecteren als ze tijd voor haarzelf wil, je kan zulke dingen niet forceren. Blijf leuke dingen doen in de tussentijd, en laat de bal nu bij haar.
Dat heeft ze me verteld nadat ik haar gezegd had dat ik haar beter wilde leren kennen maar dat dat zo moeilijk was omdat ze afspraakjes op een of andere manier altijd maar uitstelde of afzegde. Sindsdien is echt aan het ontdooien met vorige week dus als hoogtepunt.
quote:supermario schreef op 04 mei 2011 @ 08:35:

omdat ze afspraakjes op een of andere manier altijd maar uitstelde of afzegde..Waarom denk je dat dat is? Omdat ze zoo verliefd is??
quote:hollebollegijs schreef op 04 mei 2011 @ 08:27:

[...]

Mmmmmm als ze tegen je zegt dat ze in een periode

zit van "lekker tijd voor mezelf" heeft dat een reden,

anders praat je daar niet over met een date.

Ze bedoeld vermoedelijk luister Mario je bent een aardige

kerel maar een relatie gaat het niet worden.

Dit denk ik dus ook. Haar blijven smsen gaat weerstand oproepen. Geef haar de kans om jou te missen, wie weet gaat ze er wel anders over nadenken als ze niets meer van je hoort. Ook vrouwen willen wel eens jagen!

Ik zou nu dus geen contact meer opnemen, jouw punt is wel duidelijk.
Oef, je hebt haar al meerdere malen vertelt dat je haar leuk vindt?

En nog geeft ze geen sjoegge?

Well, dan kunnen we er denk ik gevoeglijk van uit gaan dat zij jou waarschijnlijk niet zo leuk vindt als jij haar!

Gewoon als leuke vriend misschien wel maar verder zou ik absoluut geen verwachtingen hebben hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven