penis ring

04-05-2011 23:34 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee

Iemand ervaring met zo penisring?? Dat moet plezier zijn voor 2
Zo penisring? Welke penisring?
quote:Kikkerrr schreef op woensdag 04 mei 2011 23:36 Zo penisring? Welke penisring?http://www.pabo.nl/produc ... rfly-enhancer.html?pcode=
Wel uitkijken voor je operatie wondjes he? Dat ze niet spontaan open klappen, als je ligt te stoeien....
Is dit nieuw ofzo? Die oneliner OP's?

Vertel eens wat meer.. Wat wil je weten, waarom wil je het weten..

Sluit je post eens netjes af. Djeez..
quote:Zuigstengel schreef op 04 mei 2011 @ 23:55:

Wel uitkijken voor je operatie wondjes he? Dat ze niet spontaan open klappen, als je ligt te stoeien.... Ik heb het idee dat ik "ergens op dit forum" iets grappigs heb gemist ..
Haha nauw dat kan ik nog niet hoor

Vriend hoorde er iets over dus dacht kijken of iemand ervaring me heeft,

Gr ,
quote:SweetSummer schreef op 04 mei 2011 @ 23:57:

[...]

Ik heb het idee dat ik "ergens op dit forum" iets grappigs heb gemist ..Loepje!
"quote: Zuigstengel schreef op 04 mei 2011 @ 23:55 :

Wel uitkijken voor je operatie wondjes he? Dat ze niet spontaan open klappen, als je ligt te stoeien.... Ik heb het idee dat ik "ergens op dit forum" iets grappigs heb gemist .."

Ik heb een buikoperatie gehad, ik vroeg dit uit belangstelling

Gr
Als een man zo´n vlinder om zijn penis schuift dan denk ik dat ik bij de aanblik alleen al flauwval van het lachen.
Hahaha, ik had maar 1 voor idee

Gr
quote:sabina1987 schreef op 04 mei 2011 @ 23:58:

Haha nauw dat kan ik nog niet hoor

Kijk maar uit dat 'ie niet blijft steken dan...
Ik heb zo,n penis ring een keer gebruikt en ik moet zeggen "jammer" het idee is leuk maar de uitvoering is niet zoals men zou denken, dat ding trilt maar je voelt het amper je moet wel heel gericht en voorzichtig penetreren om de vlinder in de buurt van de clitoris te krijgen al met al te veel gedoe vonden wij.
Wij hebben van Durex Play de Vibrations geprobeerd, daarvan was het gevoel zeker niet onaardig.

Ik moet wel zeggen dat ik bij het onderwerp de gewone penisring had verwacht, zonder trildingen, zoals deze:

Deze ring heeft als doel de erectie langer te behouden. Mijn vriend gebruikt deze wel eens als sieraad, erg mooi om te zien.

Eens met de anderen dat OP wel erg kort en weinig informatie bevat....
Sorry, ik dacht met link snappen ze wel,

Mayself die jij laat zien is mooie als sieraard ja
zoals Maysaelf al aangeeft. Gewoon een "stevige" penisring kopen . Je hebt er al van 5 euro, maar de beste zijn in een soort edelmetaal en die kosten een 20 à 25 euro en die zijn kwalitatief heel wat beter.

Zijn ook gewoon al sieraad te dragen voor de man, net zoals een piercing voor de vrouw....
zoals Maysaelf al aangeeft. Gewoon een "stevige" penisring kopen . Je hebt er al van 5 euro, maar de beste zijn in een soort edelmetaal en die kosten een 20 à 25 euro en die zijn kwalitatief heel wat beter.

Zijn ook gewoon al sieraad te dragen voor de man, net zoals een piercing voor de vrouw....
Bij ons geen succes. 1x geprobeerd en had geen effect. Was geen uitsteller maar meer iets wat in de weg zat.
Bij mij vriend duurde het langerer voordat hij klaarkwam.

en hij kon het daarna nog een keer want hij bleef stijf ;)

zeker een aanrader
DAnkejwel
Zelf gebruiken wij stalen ringen van 3 verschillende afmetingen. Essentieel is dat de ringen de juiste afmetingen hebben, anders wordt het een pijnlijk en onaangenaam gebeuren.

De grootste ring gebruik ik om die achter zijn balzak te plaatsen, dat is een subtiel onderdeel van het liefdesspel. Voorzichtig masseer ik eerst zijn beide ballen door de ring om daarna de nog slappe penis erdoorheen te halen. De erectie treedt direct hierna in. Het is zaak voldoende ruimte van de balzak door de ring heen te halen zodat de ballen voldoende ruimte hebben als de penis opzwelt.

Afhankelijk van mijn of zijn zin plaats ik de middenmaat ring aan de onderzijde van de schacht tegen de balzak aan.

We kunnen nu verschillende dingen doen, ik laat toe dat hij mij penetreert of ik masturbeer hem terwijl ik onderwijl zijn ballen masseer. Ook laat ik hem soms zichzelf masturberen. Ik geniet ervan dat ik hem van geilheid zie kronkelen en hoe hij krachtig spuitend klaar komt. Daarna is hij uitgevloerd.

Als we de kleine ring gebruiken plaats ik die direct achter de eikelrand. De penis zwelt dan behoorlijk op.

Het is hem dan onmogelijk om zelf te masturberen, ik heb hem dan sexueel volledig onder controle totdat hij op 't laatst mij temet smeekt om te mogen penetreren. De ring gaat dus gewoon mee naar binnen. Zijn orgasme daarna is ook geweldig en heerlijk om te voelen. Soms geeft hij zelf een voorzetje. Als hij gedouched, geschoren en geringd de slaapkamer binnenkomt dan smelt ik al helemaal weg.
@zomerland. Klinkt erg lekker en opwindend zoals jullie dat in je sexleven doen.

Vraagje, hoe bepaal je de juiste maat ringen. Wij hebben enkele rubberen, die of 1 maat hebben of verstelbaar zijn. De vaste maat is te klein hebben we gemerkt. Stalen ringen lijken me duurder, dus die zou ik het liefst in de juiste maat aanschaffen.

Is daar een truukje voor?

Nog een vraag, waar hebben de een mooi assortiment?
Stalen ringen zijn goedkoper...zie bouwmarkt. Ik heb zelf liever ringen die gewoon open kunnen ivm veiligheid.
Bazinga!
@ zomerland Het valt me op dat je er mooi over seks kunt vertellen!
Hoewel het erg geil klinkt zomerland ben ik er zeer beducht voor. Op mijn werk tevaak mannen gezien bij wie de ringen niet meer afkonden, dat wil je niet zien.

Wij hebben 1 ring met een trilding erop, trilt voor hem lekker, voor mij te zacht plus dat het lastig is om het uberhaupt tegen mijn clit aan te krijgen

We hebben wel een soort koordje dat je om de penis kunt schuiven (en ook weer los kunt maken), heeeeeeeel soms gebruiken we het voor het zicht maar is eigenlijk niet nodig, lief blijft ook na het orgasme nog lang genoeg stijf.

Maar ik beken, het staat wel leuk.
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven